Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228703/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup usług transportowych i przeładunkowych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261577115
1.5.8.) Numer faksu: 261577204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zakupy@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup usług transportowych i przeładunkowych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac07935-f575-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057920/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zakup usług transportowych i przeładunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/z/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 414242,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – usługa autobusowego/mikrobusowego transportu osób;4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 337754,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – usługi przeładunkowe dźwigami wraz z operatorem.4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 76487,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPA BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792469784
7.3.3) Ulica: KROTOWSKIEGO 16A/1 62-050 MOSINA
7.3.4) Miejscowość: KROTOWSKIEGO 16A/1 62-050 MOSINA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
LUXSEBTRANS PRZEWOZY KRAJOWE I MIĘDZYNARODOWE SEBASTIAN RÓŻEWICZ;
OS. PIASTOWSKIE 23/72; 61-148 POZNAŃ; POLSKA
DZIAŁANIA LOGISTYCZNE ORAZ WSPARCIE TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175824 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 2 – usługa przeładunkowe dźwigami wraz z operatorem.
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710), informuje, że unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 1) z powodu nie złożenia żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja stacji transformatorowej K 283/E, zlokalizowanej w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 25
- Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do ochrony antywirusowej na okres 3 lat
- "Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych na okres 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej"
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia na potrzeby diagnostyki i zabiegów chirurgii naczyniowej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dowożenie uczniów i dzieci do szkoły i placówek oraz odwożenie po skończonych zajęciach do domu i placówek wraz z zapewnieniem opieki uczniom w trakcie transportu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej.
- Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych
- Świadczenie usług przewozowych środkami lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miejskiej Lubań w 2024 roku.
- 04.12.2023. Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów na pierwsze półrocze 2024
- Kompleksowa usługa w Pawilonie Edukacyjnym Kamień, w zakresie ochrony, recepcji, sprzątania i transportu
- Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.