Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262280/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8494bd98-e148-46b1-a10c-833bbffd5df11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8494bd98-e148-46b1-a10c-833bbffd5df1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034189/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II: „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” Działanie 2.4 „Dostosowanie do zmian klimatu” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415661,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest realizacja zadania inwestycyjnego:
„Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice”.
Przebudowa ma na celu zwiększenie powierzchni całkowitej Fc = 4252,00 m2, w tym powierzchni lustra wody FLw = 4040,00 m2 i pojemności V = 8080,00 m3. Zbiornik wodny będzie wyposażony w budowlę upustową oraz rów wlotowy doprowadzający wody do zbiornika wodnego.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki:
- Powierzchnia całkowita działki - 4,4966 ha,
- Powierzchnia przeznaczona do przebudowy zbiornika - 0,7477 ha,
w tym:
- powierzchnia całkowita zbiornika - 0,4252 ha,
- powierzchnia wyspy w zbiorniku - 0,0212 ha,
- powierzchnia lustra wody - 0,4040 ha,
- powierzchnia pasa komunikacyjnego - 0,1425 ha,
- powierzchnia zagospodarowania zielenią - 0,1800 ha,
- Powierzchnia pozostała - 3,7489 ha.
Poszczególne elementy zbiornika wodnego zostaną wykonane następująco:
a) Roboty przygotowawcze – otoczenie zbiornika należy oczyścić z porostów, krzaków i drzew. Zbiornik wodny należy opróżnić przez wypompowanie wody, wykonać kinetę roboczą w celu odprowadzenia grawitacyjnie wody ze zbiornika w celu odsączenia namułu zalegającego w dnie zbiornika i przygotowania do odłożenia i wywozu.
b) Czasza zbiornika zostanie oczyszczona i pogłębiona mechanicznie, koparką podsiębierną lub zgarniakową na odkład w celu osuszenia wydobytego gruntu. Po wydobyciu namułu i gruntu dno należy wyrównać pod osłoną odwodnienia powierzchniowego.
c) Skarpy czaszy należy uformować mechanicznie, z zagęszczeniem. Roboty wykończeniowe na skarpach wykonać ręcznie, ułożyć geokratę i wypełnić kamieniem naturalnym z klinowaniem.
d) Planowaną wyspę należy uformować mechanicznie z gruntu pochodzącego z pogłębienia dna zbiornika. Po uformowaniu nasypu wyspy jej powierzchnię należy obłożyć osączonym gruntem pochodzącym z dna zbiornika a następnie wykonać umocnienie skarp.
e) Budowlę upustową należy wykonać jako prefabrykat. Odcinki rurociągu leżaka należy połączyć w wykopie. Do rurociągu należy przyspawać stojak budowli upustowej.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego.
a) Roboty przygotowawcze.
b) Roboty ziemne – oczyszczenie czaszy zbiornika z namułu i pogłębienie czaszy.
c) Roboty ziemne – wywóz gruntu z czaszy zbiornika.
d) Roboty ziemne – formowanie skarp czaszy oraz formowanie wyspy.
e) Roboty umocnieniowe – układanie geokraty z wypełnieniem kamieniem,
f) Roboty montażowe – budowa budowli upustowej.
g) Zagospodarowanie otoczenia zbiornika zielenią. Żywopłot z cisa
h) Pas komunikacji pieszej z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm i szerokości 1,20 m, na podsypce cementowo – piaskowej grubości 5 cm.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247270-3 - Budowa zbiorników
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45243510-0 - Budowa nasypów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372581,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372581,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI „CELIS” JANUSZ KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260058558
7.3.3) Ulica: Partyzantów 75
7.3.4) Miejscowość: Niekłań Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372581,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kąkolewnica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mysłowska":
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





