eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI - CZĘŚĆ 1 - MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 - KRZESŁA BIUROWE, CZĘŚĆ 3 - SZAFY METALOWE



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI – CZĘŚĆ 1 – MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 – KRZESŁA BIUROWE, CZĘŚĆ 3 – SZAFY METALOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001102932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garncarska

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: patrycja.barszczak@cieszyn.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cieszyn.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4722d778-6890-49f1-92b5-d37b133d7064

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI – CZĘŚĆ 1 – MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 – KRZESŁA BIUROWE, CZĘŚĆ 3 – SZAFY METALOWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4722d778-6890-49f1-92b5-d37b133d7064

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109952/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Sądu Rejonowego w Cieszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133584,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie w podziale na 3 części: Część 1 – meble biurowe.

W zakresie części pierwszej - dostawa wraz z montażem mebli dotyczy pomieszczeń 102b, 105, 106, 107, 117 (w projekcie nazwany 118) budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie. Zakres prac w pomieszczeniu 117 (118) nie obejmuje robót budowlanych, które zostały ujęte w opisie projektu umeblowania pomieszczeń biurowych SRC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.

Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone meble, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 109210,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie w podziale na 3 części: Część 2 – krzesła biurowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.

Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone meble, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 19123,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie w podziale na 3 części: Część 3 – szafy metalowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.

Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone meble, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta

4.5.5.) Wartość części: 5251,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją tego artykułu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.06.2025 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła ani jedna oferta.
W związku powyższym zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 1 Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją tego artykułu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.06.2025 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła ani jedna oferta.
W związku powyższym zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 1 Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4857,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6273,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4857,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK Meble Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241620032

7.3.3) Ulica: Gliwicka 189

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-859

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4857,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.