Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu „Równe szanse w cieszyńskich szkołach!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070449257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 247
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp7cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp7cieszyn.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu „Równe szanse w cieszyńskich szkołach!”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c00efe3-e29e-4c13-95ed-262ba7aa016c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00500945/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Równe szanse w cieszyńskich szkołach! realizowany w ramach działania: FESL.06.02 - Kształcenie ogólne, priorytetu: FESL.06.00 - Fundusze Europejskie dla edukacji, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c00efe3-e29e-4c13-95ed-262ba7aa016c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działając na podstawie § 11 ust. 1 pkt.
1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku – w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r., poz. 2452),, Zamawiający ustanawia następujące wymagania
techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektroniczny oraz informacji przekazywanych przy ich
użyciu, a także specyfikacji połączenia, formatów przekazywanych danych oraz zasad kodowania i sposobu oznaczania czasu ich
przekazania:
• maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
• dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.;
• dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.;
• niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;
b. komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w
przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub
nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy,
siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer
11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari;
d. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę;
• dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem;
• w przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno
archiwum (zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie e- Zamawiający;
• inne dopuszczalne formaty podpisów: Wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub
oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;
• zamawiający udostępnia link umożliwiający podpisanie dokumentów podpisem zaufanym:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/SP-7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble szkolne
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy i elektroniczny
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w sytuacji:1) wydłużenia terminu realizacji projektu;
2) zwiększenia budżetu projektu;
3) zmian przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
4) wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy,
występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 2 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
między innymi w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji, gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w § 3 z uwagi na: siłę wyższą oraz inne zdarzenia niezależne od stron umowy.
2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia
Wykonawcy – również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać
poza określenie przedmiotu umowy zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
3) Zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: SP 7 Cieszyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa pojazdów i maszyn specjalistycznych w ramach zadania pn.: Zwiększenie gotowości operacyjnej systemu ochrony ludności oraz zabezpieczenia logistycznego miasta Cieszyna
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zabezpieczenie ciągłości dostaw podstawowych usług poprzez zakup mobilnego i specjalistycznego sprzętu logistycznego dla Miasta Cieszyna - Dostawa autocysterny mobilnej
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych i motopomp na potrzeby Gminy Cieszyn w ramach zadania Zwiększenie gotowości operacyjnej systemu obrony ludności oraz zabezpieczenia logistycznego
- Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego w Cieszynie Wiadomości Ratuszowych, ulotek i afiszy informacyjnych oraz ulotek informacyjnych i mapek w roku 2026
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Dostawa sprzętu komputerowego do Szpitala Miejskiego w Toruniu.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej W Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Wyposażenie Żłobka Miejskiego w Blachowni
- Dostawa laptopów do Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu pn.: "Małe Kroki - Wielkie wsparcie w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





