eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 12

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41-246-13-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@starachowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starachowice.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd Rejonowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bfacc4-01c3-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń wraz z otoczeniem budynków Sądu Rejonowego w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-26-2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie:

- pomieszczeń w budynku przy ul. Staszica 12 o łącznej powierzchni 3 706,36 m² w tym:

piwnica:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 197,57 m²,
b) pomieszczenia specjalne – dostęp tylko w obecności pracownika Sądu wraz
z pomieszczeniami aresztowymi: 329,79 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 46,31m²,
d) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika: 441,78 m²,
e) sanitariaty: 28,63 m² o łącznej powierzchni piwnicy 1 044,08 m²,

parter:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 363,24 m²,
b) pokoje biurowe: 303,54 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 28,44 m²,
d) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 451,69 m²,
e) sanitariaty : 42,21 m² o łącznej powierzchni 1 189,12 m²,

I Pietro:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 220,12 m²,
b) pokoje biurowe: 511,18 m²,
c) pomieszczenia specjalne – Dostęp tylko w obecności pracownika: 30,99 m²,
d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 27,19 m²,
e) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 103,93 m²,
f) sanitariaty: 42,58 m² o łącznej powierzchni 935,99 m²,

II piętro:

a) holl, korytarze, klatki schodowe: 164,7 m²,
b) pokoje biurowe: 328,06 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 22,41 m²,
d) sanitariaty: 22 m² o łącznej powierzchni 537,17 m²

oraz

- Staszica 15 o łącznej powierzchni 120,72 m² w tym:
a) korytarz: 14,5 m²,
b) sala konferencyjna: 47,87 m²,
c) aneks socjalny: 4,6 m²,
d) pokoje gościnne: 36,9 m²,
e) sanitariaty: 16,85 m²

- powierzchni terenów przyległych do budynków o łącznej powierzchni: 2061,83 m² w tym:
a) teren utwardzony: 1435,54 m²,
b) tereny zielone: 626,29 m².

UWAGA
Zamawiający informuje iż na okres wykonywania usług sprzątania przekaże bez pobierania opłat sprzęt, narzędzia oraz urządzenia techniczne (do sprzątania wewnątrz obiektów) wykonawcy.
Do sprzątania na zewnątrz wykonawca będzie używał własnego sprzętu. Wykaz sprzętu oraz zasady przekazania i zwrotu znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235,000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235,000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multisor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63442954473

7.3.3) Ulica: B. Czerwińskiego 6/207

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-123

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.