Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOZORU ORAZ BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W GRODZKIM URZĘDZIE PRACY W KRAKOWIE"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6868216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzki@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krakow.pl/?bip_id=281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOZORU ORAZ BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W GRODZKIM URZĘDZIE PRACY W KRAKOWIE"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-195bc59b-37d1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00034830/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodobowy dozór i ochrona osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.271.319.2021.BK.Ochrona
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ/Załącznik nr 1 do Umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79710000-4 – usługi ochroniarskie
4.Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych Wykonawców – na podst. art. 94 ust. 1 ustawy.
5.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przeprowadzał wstępnych konsultacji rynkowych.
8.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) min. 5-pracowników z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem za pracę wykonujących wskazane w zał. Nr 1 do SWZ/ do umowy czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320)
Uwaga! Wymóg ten nie dotyczy składających oferty: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych czynności na rzecz spółki.
9. Ochrona będzie świadczona przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników/ jak i nie wpisanych będących w dyspozycji Wykonawcy posiadającego koncesją na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838)
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250772,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298038,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250772,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351429040
7.3.3) Ulica: T. Sendzimira
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250772,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





