eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Szkolenie dotyczące rekrutacji oraz rozwoju zawodowego pracowników



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie dotyczące rekrutacji oraz rozwoju zawodowego pracowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie dotyczące rekrutacji oraz rozwoju zawodowego pracowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f167e2-090d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 usługi szkolenia pracowników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wykształcenie ma znaczenie” realizowany przez Uniwersytet Morski w Gdyni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWR.03.05.00-00-ZR12/18)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/95/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90920 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dedykowane dla kadry administracyjnej, kierowniczej i zarządczej UMG, która
odpowiada za planowanie, przeprowadzanie rekrutacji oraz onboarding nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami.

W trakcie szkolenia każdy uczestnik dowie się:
1. jakie są nowoczesne techniki i narzędzia rekrutacji pracowników;
2. jakie są formy rozmów kwalifikacyjnych;
3. jakie są najczęstsze błędy w procesie rekrutacji i selekcji pracowników;
4. na czym polega i jak przeprowadzić skuteczny onboarding.

Moduł 1 - Rekrutacja
a. Rekrutacja i selekcja pracowników - planowanie i przeprowadzenie.
b. Wybór najlepszego kandydata.
c. Aspekty prawno-etyczne w procesach rekrutacji.


Moduł 2 - Onboarding
a. Rodzaje onboardingu.
b. Projektowanie procesu, w tym interesariusze w procesie, mapa onboardingu, plan działania.
c. Dobre praktyki i nieprzewidziane okoliczności.

I. Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba UMG
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 7.15.-15.15. Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne przeprowadzone jako wykład
5. Liczba uczestników: 20 osób
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej,
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników zawierających odpowiednie oznakowanie, w tym bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata, gotowy scenariusz do rozmowy kwalifikacyjnej na stanowiska naukowo-badawcze i administracyjne, przykładowy formularz profilu rekrutacyjnego kandydata, poradnik przygotowania i poprowadzenia onboardingu,
- Sporządzenia listy obecności,
- Opracowania i przeprowadzenia pre-testu i post-testu w tematyce szkolenia przed i po jego realizacji,
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników,
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz ciastek.

7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 35300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dedykowane dla kadry administracyjnej, kierowniczej i zarządczej UMG, która
odpowiada za planowanie i wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich.
W trakcie szkolenia każdy uczestnik dowie się:
1. Jak określić bilans własnego potencjału;
2. Jak wyznaczać sobie cele w rozwoju zawodowym;
3. Jak opracować indywidualny plan rozwoju;
4. Jakie są bariery i zagrożenia w realizacji planu rozwoju;
5. Jaka jest rola mentoringu oraz jak znaleźć mentora;
6. Jak radzić sobie z brakiem motywacji lub wypaleniem zawodowym.


I. Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba UMG
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 7.15.-15.15. Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne przeprowadzone jako wykład
5. Liczba uczestników: 30 osób
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej,
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników zawierających odpowiednie oznakowanie, w tym przykładowe pytania do bilansu własnego potencjału, przykładowy indywidualny plan rozwoju.
- Sporządzenia listy obecności,
- Opracowania i przeprowadzenia pre-testu i post-testu w tematyce szkolenia przed i po jego realizacji,
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników,
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz ciastek.
7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 55620 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570

7.3.3) Ulica: Joachima Lelewela 3/7

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-166

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570

7.3.3) Ulica: Joachima Lelewela 3/7

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-166

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.