eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obowiązkowe szkolenia online [… ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68)3231880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obowiązkowe szkolenia online [… ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6600cf8-11e0-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Obowiązkowe szkolenia online [...]organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 5 oraz Rozdziale VII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ i Pzp

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.VI.48.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)*, realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
1) Część I – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

22000000-0 - Druki i produkty podobne

92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie trenera (D) – 40 %

1) Kryterium „Cena” 60 % zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ------------------------------------------------------------------------------ x 60
Cena badanej oferty brutto

2) Kryterium „Doświadczenie trenera” 40% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:

Doświadczenie: min. 96 godzin dydaktycznych w przeprowadzonych szkoleń/warsztatów/konferencji dla kadr służb społecznych w zakresie przeciwdziałaniu przemocy domowej w ciągu ostatnich 3 lat Ilość punktów
Minimum 96 godzin 10
97-106 20
107-116 30
Powyżej 117 40
UWAGA: Zamawiający oceni maksymalnie 4 (cztery) ww. szkolenia.

4. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia w kryterium „Doświadczenie trenera” –max. 40 pkt.
5. Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie trenera”.
6. Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie trenera” i innych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII ust. 2 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ.
7.Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.
8. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
9. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
10. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
12. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
13. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i spełni warunku wskazane w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)*, realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
2) Część II – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

22000000-0 - Druki i produkty podobne

92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie trenera (D) – 40 %

1) Kryterium „Cena” 60 % zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ------------------------------------------------------------------------------ x 60
Cena badanej oferty brutto

2) Kryterium „Doświadczenie trenera” 40% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:

Doświadczenie: min. 96 godzin dydaktycznych w przeprowadzonych szkoleń/warsztatów/konferencji dla kadr służb społecznych w zakresie przeciwdziałaniu przemocy domowej w ciągu ostatnich 3 lat Ilość punktów
Minimum 96 godzin 10
97-106 20
107-116 30
Powyżej 117 40
UWAGA: Zamawiający oceni maksymalnie 4 (cztery) ww. szkolenia.

4. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia w kryterium „Doświadczenie trenera” –max. 40 pkt.
5. Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie trenera”.
6. Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie trenera” i innych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII ust. 2 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ.
7.Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.
8. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
9. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
10. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
12. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
13. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i spełni warunku wskazane w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Organizacja usługi edukacyjnej, polegającej na przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla maksymalnie 100 osób pn. „Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowana zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)*, realizowana w podziale na części”, w tym realizacji usług z nimi powiązanych, w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, realizowanej w podziale na części:
3) Część III – Jedno trzydniowe szkolenie online z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, realizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424);
2. Każda ww. części zamówienia obejmuje: trzydniowy cykl szkoleniowy, realizowany w formule online, łącznie 24 godziny dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min. zegarowych), średnio 8h dydaktycznych dziennie - dla maksymalnie 100 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje udział minimum 40 uczestników w każdym szkoleniu.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zwiększy się ilość osób do maksymalnie 200 (część I i II) lub 300 osób (część I, II, III) łącznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3 do SWZ dla części I, II, III
Załącznik nr 4 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Części I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

22000000-0 - Druki i produkty podobne

92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie trenera (D) – 40 %

1) Kryterium „Cena” 60 % zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:

Cena najtańszej oferty brutto
spośród wszystkich badanych ofert
Cena = ------------------------------------------------------------------------------ x 60
Cena badanej oferty brutto

2) Kryterium „Doświadczenie trenera” 40% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:

Doświadczenie: min. 96 godzin dydaktycznych w przeprowadzonych szkoleń/warsztatów/konferencji dla kadr służb społecznych w zakresie przeciwdziałaniu przemocy domowej w ciągu ostatnich 3 lat Ilość punktów
Minimum 96 godzin 10
97-106 20
107-116 30
Powyżej 117 40
UWAGA: Zamawiający oceni maksymalnie 4 (cztery) ww. szkolenia.

4. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia w kryterium „Doświadczenie trenera” –max. 40 pkt.
5. Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie trenera”.
6. Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie trenera” i innych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII ust. 2 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ.
7.Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.
8. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
9. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D
10. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
12. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
13. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i spełni warunku wskazane w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał (zakończył), co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów/konferencji online skierowanych do kadr i służb społecznych, dla grupy minimum 40 osób, o tematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy domowej* ( dla każdej części osobno)
*Przez usługę o podobnym charakterze rozumie się: zapewnienie co najmniej obsługi technicznej i merytorycznej w zakresie wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej o tematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy domowej, przeprowadzonej w trybie zdalnym dla minimum 40 osób.
2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, w charakterze trenera i która posiada następujące wykształcenie, oraz doświadczenie zawodowe:
1. ukończone studia wyższe na jednym z kierunków:
a) prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, resocjalizacja, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie;
lub
b) w przypadku ukończenia studiów wyższych na innych kierunkach niż tych, wymienionych w pkt. ,,a)”, dopuszczalne są kwalifikacje uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej, pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji;
oraz ( warunek ten dotyczy wszystkich kandydatów na trenera )
2. ukończone specjalistyczne szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin dydaktycznych w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej, w tym jedno co najmniej 50-godzinne przygotowujące do pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i osobami stosującymi przemoc domową lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej;
oraz
3. bloki prawne powinny prowadzić osoby z wyższym wykształceniem prawniczym posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej w zakresie udzielania pomocy prawnej lub osoby posiadające wykształcenie określone w punkcie „1) lit a) i b)” powyżej, uzupełnione specjalistycznym szkoleniem w zakresie stosowania prawa w obszarze przeciwdziałaniu przemocy domowej w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin.

Warunki dot. wykształcenia oraz doświadczenia powinny być spełnione łącznie.

Wszystkie wskazane w każdej części zamówienia osoby będą zobligowane do realizacji zamówienia zgodnie ze wskazaniem części do której zostały wpisane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do podania wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
 art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp,
 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, jak również wskazaniem grupy, dla której było/były wykonywane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ ;
Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: − referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. − oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w funkcji trenera, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ
Dowodami potwierdzającymi czy osoba/y skierowane przez Wykonawcę posiadają stosowne wykształcenie i kwalifikacje zawodowe są zaświadczenia, dyplomy, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ww. okoliczności lub - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
oraz pozostałe dokumenty wskazane w Rozdziale VII ust. 2 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIE – KONSORCJUM/SPÓŁKA CYWILNA
1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VII ust. 1 (Załącznik nr 5 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia
z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadku:
1) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności okoliczności wywołanych przez siłę wyższą oraz od zdarzeń niezależnych od Stron. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego;
2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy Pzp stosuje się odpowiednio;
3) zmiany związane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, jeżeli powodują one konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy.
7. W pozostałym zakresie obowiązują warunku określone w Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla Części I, II, III

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.