eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożóg"- ETAP I.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożóg”- ETAP I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pożowska

1.5.2.) Miejscowość: Końskowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konskowola.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożóg”- ETAP I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e47901-d706-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024518/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i przebudowa instalacji elktrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożog

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348556,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem instalacji alarmowej w Zespole Placówek Oświatowych w Pożogu – Etap I.

Zakres robót w ramach Etapu I obejmuje:
- Rozdział energii dla całego obiektu: Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu, wewnętrzne linie zasilające, tablica główna i wszystkie tablice rozdzielcze.
- Instalacji oświetlenia ogólnego: przewody, oprawy oświetleniowe, osprzęt - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacja oświetlenia awaryjnego - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacji sieci LAN – dwie szafy z wyposażeniem i połączeniem kablem światłowodowym, okablowanie i gniazda dla części szkolnej
- Instalacji punktów dostępu Wi-Fi – dla części szkolnej
- Instalacji monitoringu wewnętrznego – tylko okablowanie w części szkolnej
- Wykonanie robót budowlanych naprawczych – w części objętej robotami elektrycznymi: część szkolna (piwnica, parter, piętro), część przedszkolna (tylko piwnica), w tym malowanie;
- Zdemontowanie istniejącej instalacji - – w części objętej robotami elektrycznymi: część szkolna (piwnica, parter, piętro), część przedszkolna (tylko piwnica)
- montaż systemu sygnalizacji i włamania

UWAGA:
Zakres projektowy obejmuje większy zakres robót aniżeli zakres objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zakres wskazany w niniejszej SWZ oraz szczegółowo określony w pliku: opis zakresu robót -dokument znajdujący się w załączniku nr 1 do SWZ.

Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.

Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udostępnione przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350776,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350776,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NKL- INSTALTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123279718

7.3.3) Ulica: Bursztynowa

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-576

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350776,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-21 do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.