Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296096/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00350305/01 - Wynik z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313218
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00296096
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Część I:
1 szt. torba bawełniana (poz. I.1 OPZ),
1 szt. notes (poz. I.2 OPZ),
1 szt. smycz reklamowa z materiału z recyklingu (poz. I.6 OPZ),
1 szt. koszulka (poz. I.7 OPZ),
1 szt. butelka z filtrem (poz. I.8 OPZ),
1 szt. słuchawki bezprzewodowe douszne (poz. I.9 OPZ),
1 szt. pióro wieczne (poz. I.10 OPZ)
1 szt. długopis (poz. I.11 OPZ)
1 szt. teczka (poz. I.12 OPZ)
1 szt. podkładka z klipsem na dokumenty (poz. I.13 OPZ)
1 szt. głośnik bezprzewodowy (poz. I.14 OPZ)
Część II:
1 szt. aktówka (poz. II.1 OPZ),
1 szt. plecak (poz. II.2 OPZ),
1 szt. powerbank (poz. II.3 OPZ)
1 szt. skórzany notes (poz. II.4 OPZ)
1 szt. pióro kulkowe wraz z etui (poz. II.5 OPZ)
1 szt. długopis elegancki (poz. II.6 OPZ)
Część III:
1 szt. bezprzewodowy blender (poz. III.1 OPZ),
1 szt. aktówka (poz. III.2 OPZ)
1 szt. brelok (poz. III.3 OPZ)
1 szt. bluza typu „kangur” z kapturem (poz. III.4 OPZ)
1 szt. etui na laptopa (poz. III.5 OPZ)
1 szt. statuetka (poz. III.6 OPZ)
1 szt. medal (poz. III.7 OPZ)
Powyższe elementy oferty powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający ocenę oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XIX SWZ. Wszystkie nadruki, logotypy i kolory próbek mogą być przykładowe. Zamawiający wymaga by kolor obwoluty był zgodny z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia jeżeli przedmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone lub nie są kompletne. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) pod rygorem nieważności, należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem której części i której pozycji OPZ dotyczą w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Fundacji (III piętro), Aleje Jerozolimskie 142A, Warszawa do terminu składania ofert.
Próbki opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy należy opatrzyć napisem:
„Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych” Nr ref. postępowania: DZP.261.25.2025 Nie otwierać przed 8 lipca 2025 r., godz. 10:15
Próbki wykonawca składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W przypadku nie dołączenia wyżej wymienionych próbek oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c uPzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli został złożona przez wykonawcę który nie złożył (…) przedmiotowego środka dowodowego).
Po zmianie:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Część I:
1 szt. torba bawełniana (poz. I.1 OPZ),
1 szt. notes (poz. I.2 OPZ),
1 szt. smycz reklamowa z materiału z recyklingu (poz. I.6 OPZ),
1 szt. koszulka (poz. I.7 OPZ),
1 szt. butelka z filtrem (poz. I.8 OPZ),
1 szt. słuchawki bezprzewodowe douszne (poz. I.9 OPZ),
1 szt. pióro wieczne (poz. I.10 OPZ)
1 szt. długopis (poz. I.11 OPZ)
1 szt. teczka (poz. I.12 OPZ)
1 szt. podkładka z klipsem na dokumenty (poz. I.13 OPZ)
1 szt. głośnik bezprzewodowy (poz. I.14 OPZ)
Część II:
1 szt. aktówka (poz. II.1 OPZ),
1 szt. plecak (poz. II.2 OPZ),
1 szt. powerbank (poz. II.3 OPZ)
1 szt. skórzany notes (poz. II.4 OPZ)
1 szt. pióro kulkowe wraz z etui (poz. II.5 OPZ)
1 szt. długopis elegancki (poz. II.6 OPZ)
Część III:
1 szt. bezprzewodowy blender (poz. III.1 OPZ),
1 szt. aktówka (poz. III.2 OPZ)
1 szt. brelok (poz. III.3 OPZ)
1 szt. bluza typu „kangur” z kapturem (poz. III.4 OPZ)
1 szt. etui na laptopa (poz. III.5 OPZ)
1 szt. statuetka (poz. III.6 OPZ)
1 szt. medal (poz. III.7 OPZ)
Powyższe elementy oferty powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający ocenę oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XIX SWZ. Wszystkie nadruki, logotypy i kolory próbek mogą być przykładowe. Zamawiający wymaga by kolor obwoluty był zgodny z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia jeżeli przedmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone lub nie są kompletne. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) pod rygorem nieważności, należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem której części i której pozycji OPZ dotyczą w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Fundacji (III piętro), Aleje Jerozolimskie 142A, Warszawa do terminu składania ofert.
Próbki opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy należy opatrzyć napisem:
„Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych” Nr ref. postępowania: DZP.261.25.2025 Nie otwierać przed 11 lipca 2025 r., godz. 10:15
Próbki wykonawca składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W przypadku nie dołączenia wyżej wymienionych próbek oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c uPzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli został złożona przez wykonawcę który nie złożył (…) przedmiotowego środka dowodowego).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-08 10:00
Po zmianie:
2025-07-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-08 10:15
Po zmianie:
2025-07-11 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-06
Po zmianie:
2025-08-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont elewacji z wymianą osłon balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 39 w Warszawie.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Usługa druku i dostawy katalogu oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa wydruku 85 witaczy w formacie B1 i ich dostawa wraz z ramkami OWZ
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Płocka w 2026 roku
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





