eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM.JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA-CKZiU W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525981980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GOETLA2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2murcki@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs2.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520fcfbf-b259-49b8-91a6-f0d4b3427c72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075621/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa laptopów i monitora interaktywnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu: „Z nami zostaniesz zawodowcem"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/357/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59581,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk laptopów z myszą komputerową bezprzewodową oraz 1 sztuki monitora interaktywnego z komputerem OPS i mobilnym stojakiem windą z elektryczną regulacją wysokości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – będący równocześnie opisem oferowanego sprzętu.

Informacje dodatkowe:
- Opis Oferowanego Sprzętu należy złożyć przy ofercie, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (czyli w dacie składania ofert), gdyż skonkretyzowanie w nim świadczenia, które zostanie spełnione w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej, składa się na treść oferty.
Przy czym na treść oferty składają się wyłącznie te pozycje w „Opisie Oferowanego Sprzętu”, w których Wykonawcy winni nie tylko potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „spełnia/ nie spełnia”, lecz podać pełną nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych lub cechy oferowanych urządzeń. Sprecyzowanie tych informacji jest bowiem dla Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania i składa się na treść oferty.
Dlatego też, ewentualne niezłożenie Opisu Oferowanego Sprzętu w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Opisu Oferowanego Sprzętu, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Natomiast te pozycje w Opisie Oferowanego Sprzętu, w których Wykonawcy winni potwierdzić jedynie zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnym wymaganiami Zamawiającego na zasadzie: „spełnia/ nie spełnia” (bez konieczności sprecyzowania informacji), nie mają charakteru treści oferty, lecz stanowią przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, o którym mowa w przepisie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, jeżeli pierwotny Opis Oferowanego Sprzętu w pozycjach: „spełnia/ nie spełnia” okaże się niekompletny lub nieścisły, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia Opisu Oferowanego Sprzętu, ale w części obejmującej wyłącznie te pozycje: „spełnia/ nie spełnia”, które w dacie składania ofert zostały przez Wykonawcę wypełnione nieprawidłowe, lub w ogóle nie zostały wypełnione.
Niedopuszczalnym natomiast jest złożenie lub uzupełnienie po upływie terminu składania ofert, Opisu Oferowanego Sprzętu w części stanowiącej treść oferty, jeżeli miałoby to służyć uzupełnieniu informacji pierwotnie nie podanych, lub zmianie pierwotnie skonkretyzowanych wielkości parametrów technicznych, lub cech oferowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30231320-6 - Monitory dotykowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.