Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257080/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00264992/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM.JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA-CKZiU W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525981980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GOETLA2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2murcki@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs2.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520fcfbf-b259-49b8-91a6-f0d4b3427c72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa laptopów i monitora interaktywnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu: „Z nami zostaniesz zawodowcem"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/357/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59581,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk laptopów z myszą komputerową bezprzewodową oraz 1 sztuki monitora interaktywnego z komputerem OPS i mobilnym stojakiem windą z elektryczną regulacją wysokości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – będący równocześnie opisem oferowanego sprzętu.
Informacje dodatkowe:
- Opis Oferowanego Sprzętu należy złożyć przy ofercie, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (czyli w dacie składania ofert), gdyż skonkretyzowanie w nim świadczenia, które zostanie spełnione w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej, składa się na treść oferty.
Przy czym na treść oferty składają się wyłącznie te pozycje w „Opisie Oferowanego Sprzętu”, w których Wykonawcy winni nie tylko potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „spełnia/ nie spełnia”, lecz podać pełną nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych lub cechy oferowanych urządzeń. Sprecyzowanie tych informacji jest bowiem dla Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania i składa się na treść oferty.
Dlatego też, ewentualne niezłożenie Opisu Oferowanego Sprzętu w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Opisu Oferowanego Sprzętu, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Natomiast te pozycje w Opisie Oferowanego Sprzętu, w których Wykonawcy winni potwierdzić jedynie zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnym wymaganiami Zamawiającego na zasadzie: „spełnia/ nie spełnia” (bez konieczności sprecyzowania informacji), nie mają charakteru treści oferty, lecz stanowią przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, o którym mowa w przepisie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, jeżeli pierwotny Opis Oferowanego Sprzętu w pozycjach: „spełnia/ nie spełnia” okaże się niekompletny lub nieścisły, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia Opisu Oferowanego Sprzętu, ale w części obejmującej wyłącznie te pozycje: „spełnia/ nie spełnia”, które w dacie składania ofert zostały przez Wykonawcę wypełnione nieprawidłowe, lub w ogóle nie zostały wypełnione.
Niedopuszczalnym natomiast jest złożenie lub uzupełnienie po upływie terminu składania ofert, Opisu Oferowanego Sprzętu w części stanowiącej treść oferty, jeżeli miałoby to służyć uzupełnieniu informacji pierwotnie nie podanych, lub zmianie pierwotnie skonkretyzowanych wielkości parametrów technicznych, lub cech oferowanych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30231320-6 - Monitory dotykowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa roztworu osoczozastępczego do przechowywania i zawieszania KKP
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie bonów towarowych (w postaci papierowej ze znakiem wodnym lub hologramem) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii
- Druk i kolportaż informatora miejskiego "Nasze Katowice" (2026).
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup prawa do korzystania z licencji istniejącego systemu Forcepoint Email do zabezpieczenia ruchu SMTP przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Zakup subskrypcji oprogramowania finansowo-księgowego wraz z dodatkowymi modułami na rzecz Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- Świadczenie usług utrzymania oraz asysty technicznej Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





