eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Dostawa aparatu rentgenowskiego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu rentgenowskiego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472240603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa, 10

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/640524

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu rentgenowskiego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295ac8cc-0430-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, tj. SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim, sprzętu medycznego w postaci aparatu rentgenowskiego – 1 sztuka, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 2 do SWZ – Zestawieniem wymaganych parametrów technicznych, oraz wykonanie świadczeń dodatkowych związanych z dostawą.
2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie następujących czynności:
- demontaż i utylizację aparatu RTG używanego obecnie przez Zamawiającego,
- dostawę oraz instalację, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu sprzętu medycznego w stanie gotowym do użytkowania,
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,
- wykonanie systemu łączności głosowej umożliwiający dwustronny kontakt między pacjentem a technikiem RTG,
- wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części sprzętu wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia,
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia określonych w specyfikacji warunków zamówienia, załącznikach do specyfikacji i ofercie Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do SWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych oraz Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt medyczny wynosi 24 miesiące, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Wykonawca zapewni dokumentację odbioru w postaci Protokołu zdawczo-odbiorczego – Załącznik nr 3 do Umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu sprzętu medycznego i przeszkoleniu personelu oraz przekaże w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SWZ – Wzorze umowy.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
6.1. dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić zamawiany sprzęt medyczny,
6.2. przeszkolić personel Zamawiającego zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem szkolenia (wzór – Załącznik nr 4 do Umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników.
7. Rozwiązania równoważne.
7.1. Na mocy art. 99 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta.
7.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111800-9 - Diagnostyczny system rentgenowski

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259241,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259241,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259241,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUJIFILM Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272951901

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 178

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259241,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.