eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaSporządzenie projektów zmian w planach miejscowych: osiedla DOŁUSZYCE, terenu GOCZAŁKOWSKICH i terenu TRINITATIS oraz sporządzenie projektów mpzp osiedla KRZYŻAKI i terenu osiedla CHODENICE w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektów zmian w planach miejscowych: osiedla DOŁUSZYCE, terenu GOCZAŁKOWSKICH i terenu TRINITATIS oraz sporządzenie projektów mpzp osiedla KRZYŻAKI i terenu osiedla CHODENICE w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 14 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,347363,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektów zmian w planach miejscowych: osiedla DOŁUSZYCE, terenu GOCZAŁKOWSKICH i terenu TRINITATIS oraz sporządzenie projektów mpzp osiedla KRZYŻAKI i terenu osiedla CHODENICE w Bochni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be935274-2ffd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002706/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sporządzenie projektów zmian punktowych w trzech planach miejscowych zagospodarowania przestrzennego: terenu osiedla „DOŁUSZYCE", terenu „GOCZAŁKOWSKICH” i terenu „TRINITATIS” w Bochni dla każdego z wymienionych planów odrębnie, w zakresie:
a) w planie „DOŁUSZYCE”:
 terenu działek nr 4016/14, 4016/15 i 4016/16 przy ul. Strzeleckiej, o pow. ok. 0,4 ha,
 terenu działki nr 7620/4 przy ul. Kolanowskiej, o powierzchni ok. 0,50 ha,
 terenu działki nr 3965/9 przy ul. Dołuszyckiej, o powierzchni ok. 0,14 ha,
 terenu działki nr 4042/7 przy ul. Rydla, o powierzchni ok. 0,6 ha,
w granicach oznaczonych linią czarną przerywaną na załącznikach graficznych 1-4 będących częścią załącznika Nr 1a do umowy.
b) w planie „GOCZAŁKOWSKICH”:
obszaru miasta przy skrzyżowaniu ul. Stanisława Staszica i ul. Rejtana, o pow. ok. 0,45 ha,
w granicach oznaczonych linią czarną przerywaną na załączniku graficznym 5 będącym częścią załącznika Nr 1a do umowy.
c) w planie „TRINITATIS”
obszaru miasta przy granicy z Gminą Bochnia, pomiędzy ul. Kazimierza Brodzińskiego i ul. Nowy Świat, o pow. ok. 6,50 ha, w granicach oznaczonych linią czarną przerywaną na załączniku graficznym 6 będącym częścią załącznika Nr 1a do umowy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia stanowi „Szczegółowy zakres usługi” na załączniku Nr 3a do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru osiedla „KRZYŻAKI" w Bochni w obrysie ograniczonym:
 od północy – ul. Krzyżaki,
 od wschodu – ul. Przysieki i granicą administracyjną miasta,
 od południa – potokiem Gróbka,
 od zachodu – ul. Kurów,
o powierzchni ok. 69 ha, w granicach oznaczonych linią czarną przerywaną na załączniku graficznym Nr 1b do umowy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia stanowi „Szczegółowy zakres usługi” na załączniku Nr 3b do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego „CHODENICE” w Bochni, w obrysie ograniczonym:
 od północy – północną granicą działki nr 1451 i ul. Chodenicką,
 od północnego-wschodu – ul. Chodenicką do skrzyżowania z ul. Karasia,
 od wschodu – ul. Brzozową do skrzyżowania z ul. Rogówka, fragmentem tej ulicy i wschodnią granicą działek nr 2690 i 2691,
 od południa – południową granicą działek nr 2691, 2692, 2698-2704, 2705/1, 2706/1, 2708, 2709 i 2710, przedłużeniem tej granicy działkami nr 2711 i 2712 oraz zachodnią granicą dz. 2572 i 2573,
 od zachodu – zachodnią granicą działek nr: 2572 i 2573, przedłużeniem tej linii przez działki nr: 2571, 2570, 2564, 2562, 2561, 2560/2, 1795/10, 1812, 1813/2, 1814, 1816, 1795/9, 1795/7, 1795/8, 1794/1, 1791, 1790, 1780/6, 1780/7, 7599/4, 7599/3, 1768/2, 1767, 1764, 1763, 1757, 1756, 1753, 1752, 1748/8, 1748/1 i 1481, zachodnia granicą działek nr: 1450/1, 1450/3, 1450/2, i 1450/1 oraz przedłużeniem tej linii przez działkę nr 1451, o powierzchni około 47 ha,
w granicach oznaczonych linią czarną przerywaną na załączniku graficznym Nr 1c do umowy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia stanowi „Szczegółowy zakres usługi” na załączniku Nr 3c do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 39400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NOWATOR CENTRUM SZKOLEŃ I DORADZTWA ALEKSANDRA WOŹNIAK – JANECZEK pełnomocnik - Nowator s.c. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOWATOR OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY WOŹNIAK EUGENIUSZ - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak. 2. Zbigniew Woźniak - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 265 99 53

7.3.3) Ulica: Morska 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NOWATOR CENTRUM SZKOLEŃ I DORADZTWA ALEKSANDRA WOŹNIAK – JANECZEK Pełnomocnik - Nowator s.c. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. NOWATOR OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY WOŹNIAK EUGENIUSZ - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak. 2. Zbigniew Woźniak - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 265 99 53

7.3.3) Ulica: Morska 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NOWATOR CENTRUM SZKOLEŃ I DORADZTWA ALEKSANDRA WOŹNIAK – JANECZEK Pełnomocnik - Nowator s.c. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. NOWATOR OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY WOŹNIAK EUGENIUSZ - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak. 2. Zbigniew Woźniak - wspólnik NOWATOR S.C. E. Woźniak, A. Woźniak – Janeczek, Z. Woźniak.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 265 99 53

7.3.3) Ulica: Morska 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.