Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299354/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00304273/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2022/BZP 00020289/01 - Wynik z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełna obsługa serwisowa sprzętu medycznego firmy Stryker użytkowanego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przez okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 227794031 w. 217
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307455
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00299354/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Pełna obsługa serwisowa całości sprzętu medycznego firmy Stryker użytkowanego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przez okres 36 miesięcy.
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne pakiety:
Pakiet nr 1: Zestawy artroskopowe z osprzętem i narzędziami
Pakiet nr 2: Napędy z osprzętem
Pakiet nr 3: Generator do termolezji
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 1 Zestawy artroskopowe z osprzętem i narzędziami.
1. Dla sprzętu nieobjętego gwarancją:
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu.
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
1.4 Naprawy uszkodzonych optyk artroskopowych jeżeli takowa naprawa jest możliwa.
1.5 Wymiany nienadających się do naprawy optyk artroskopowych łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi w liczbie do 10-ciu optyk rocznie w cenie umowy.
1.6 Naprawy uszkodzonych narzędzi artroskopowych jeżeli takowa naprawa jest możliwa.
1.7 Wymiany nienadających się do naprawy narzędzi artroskopowych łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi w liczbie do 5-ciu narzędzi rocznie w cenie umowy.
1.8 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update).
1.9 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej.
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) w urządzeń będących na gwarancji uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
4. Usługami serwisowymi nie są objęte materiały eksploatacyjne, tj. dreny, filtry, ostrza pił, wiertła, ostrza shavera, końcówki vaporyzatora, elektrody itp.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Pełna obsługa serwisowa całości sprzętu medycznego firmy Stryker użytkowanego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przez okres 36 miesięcy.
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne pakiety:
Pakiet nr 1: Zestawy artroskopowe z osprzętem i narzędziami
Pakiet nr 2: Napędy z osprzętem
Pakiet nr 3: Generator do termolezji
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 1 Zestawy artroskopowe z osprzętem i narzędziami.
1. Dla sprzętu nieobjętego gwarancją:
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu. – nie dotyczy zestawu Artroskop 1188 i Konsoli TPS.
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi. – nie dotyczy zestawu Artroskop 1188 i Konsoli TPS.
1.4 Naprawy uszkodzonych optyk artroskopowych jeżeli takowa naprawa jest możliwa.
1.5 Wymiany nienadających się do naprawy optyk artroskopowych łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi w liczbie do 10-ciu optyk rocznie w cenie umowy.
1.6 Naprawy uszkodzonych narzędzi artroskopowych jeżeli takowa naprawa jest możliwa.
1.7 Wymiany nienadających się do naprawy narzędzi artroskopowych łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi w liczbie do 5-ciu narzędzi rocznie w cenie umowy.
1.8 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update). – nie dotyczy zestawu Artroskop 1188 i Konsoli TPS.
1.9 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej. – nie dotyczy zestawu Artroskop 1188 i Konsoli TPS.
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) w urządzeń będących na gwarancji uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
4. Usługami serwisowymi nie są objęte materiały eksploatacyjne, tj. dreny, filtry, ostrza pił, wiertła, ostrza shavera, końcówki vaporyzatora, elektrody itp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 2 Napędy z osprzętem.
1. Dla sprzętu nieobjętego gwarancją:
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu.
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) oraz puszek do akumulatorów łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
1.4 Wymiany uszkodzonych akumulatorów napędów akumulatorowych.
1.5 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update).
1.6 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej.
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) w tym puszek do akumulatorów i akumulatorów, urządzeń będących na gwarancji uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
Po zmianie:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 2 Napędy z osprzętem.
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu. – nie dotyczy napędów i akcesoriów System S6 (3 zestawów Napędów ortopedycznych S6 -piła, wiertarka, końcówki i akumulatory, 1 zestawu Piła oscylacyjna precyzyjna S6, 1 zestawu Piła posuwisto-zwrotna S6, 1 zestawu Wiertarka ortopedyczna S6).
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) oraz puszek do akumulatorów łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi. – nie dotyczy napędów i akcesoriów System S6 (3 zestawów Napędów ortopedycznych S6 -piła, wiertarka, końcówki i akumulatory, 1 zestawu Piła oscylacyjna precyzyjna S6, 1 zestawu Piła posuwisto-zwrotna S6, 1 zestawu Wiertarka ortopedyczna S6).
1.4 Wymiany uszkodzonych akumulatorów napędów akumulatorowych. – nie dotyczy napędów i akcesoriów System S6 (3 zestawów Napędów ortopedycznych S6 -piła, wiertarka, końcówki i akumulatory, 1 zestawu Piła oscylacyjna precyzyjna S6, 1 zestawu Piła posuwisto-zwrotna S6, 1 zestawu Wiertarka ortopedyczna S6).
1.5 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update). – nie dotyczy napędów i akcesoriów System S6 (3 zestawów Napędów ortopedycznych S6 -piła, wiertarka, końcówki i akumulatory, 1 zestawu Piła oscylacyjna precyzyjna S6, 1 zestawu Piła posuwisto-zwrotna S6, 1 zestawu Wiertarka ortopedyczna S6).
1.6 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej. – nie dotyczy napędów i akcesoriów System S6 (3 zestawów Napędów ortopedycznych S6 -piła, wiertarka, końcówki i akumulatory, 1 zestawu Piła oscylacyjna precyzyjna S6, 1 zestawu Piła posuwisto-zwrotna S6, 1 zestawu Wiertarka ortopedyczna S6).
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) w tym puszek do akumulatorów i akumulatorów, urządzeń będących na gwarancji uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 3 Generator do termolezji
1. Dla sprzętu nieobjętego gwarancją:
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu.
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
1.4 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update).
1.5 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej.
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) urządzeń będących na gwarancji, uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
5. Wymagania w stosunku do wykonawcy dla wszystkich pakietów:
1) Zapewnienie doradztwa technicznego dla personelu medycznego i personelu działu techniki medycznej.
2) Zapewnienie wizyt na bloku operacyjnym w razie konieczności sprawdzenia prawidłowego działania urządzeń i udzielenie dodatkowych wskazówek odnośnie eksploatacji urządzeń i wizyt w centralnej sterylizatorni w razie konieczności udzielenia dodatkowych wskazówek odnośnie mycia i sterylizacji urządzeń podlegających sterylizacji. Nie więcej niż 12 wizyt w roku.
3) Zapewnienie urządzeń zastępczych na okres wykonywania naprawy na życzenie Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
4) Zapewnienie transportu do i z siedziby Zamawiającego uszkodzonych urządzeń oraz sprzętu zastępczego do i z serwisu (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie).
5) Wykonywania napraw, o których mowa każdorazowo na pisemne zgłoszenie naprawy w terminie ustalonym przez strony.
6) Wykonywania napraw urządzeń objętych umową przy użyciu oryginalnych, nowych części i podzespołów.
6. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku konieczności użycia specjalistycznych narzędzi i specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w siedzibie Wykonawcy.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania naprawy/przeglądu i związanych z nim czynności, których zakres określają zalecenia producentów poszczególnych aparatów określone w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej zgodnie z właściwościami danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, a także wykonania wymaganych pomiarów, w tym testów bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami, jeżeli wykonanie tych testów wynika ze specyfiki urządzenia.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia przeglądów i napraw z użyciem oryginalnych i nowych części zamiennych lub dopuszczonych przez producenta.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszporcie), wystawienia oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawienia protokołów z wykonania testów bezpieczeństwa, jeżeli wykonanie takowych było wymagane.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przeglądów technicznych zgodnie z harmonogramem wykonywania rocznych przeglądów technicznych, w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed upływem terminu obowiązującego przeglądu.
7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do plików elektronicznych, zawierających dane osobowe pacjentów, które wolno będzie Wykonawcy przetwarzać tylko w zakresie koniecznym do wykonywania jego obowiązków wynikających z umowy. Wraz z zawarciem umowy przetargowej, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z wytycznymi RODO, której wzór stanowi załącznik nr 3 A do SWZ.
8. Korzystanie z urządzeń zastępczych, o których mowa będzie się odbywało na następujących zasadach:
1) Koszty transportu urządzeń zastępczych ponosi Wykonawca.
2) Zamawiający zwróci niezwłocznie wypożyczone urządzenie zastępcze lecz nie później niż w terminie 7 dni od daty wykonania naprawy Urządzenia (zwrot na koszt Wykonawcy).
3) Zamawiający ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wypożyczonych urządzeń zastępczych.
9. Specyfikacja Urządzeń:
1) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty są urządzenia po zakończeniu okresu gwarancji fabrycznej.
2) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty są urządzenia w okresie gwarancji w zakresie usuwania uszkodzeń nieobjętych gwarancją oraz uszkodzeń przypadkowych.
3) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty, są urządzenia których okres gwarancji zakończy się czasie obowiązywania umowy w zakresie wykonywania wszelkich napraw oraz przeglądów okresowych.
10. Wymagany okres gwarancji- minimum 6 miesięcy na dostarczone części zamienne i podzespoły wykorzystane do napraw oraz na wykonane naprawy.
21. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi:
a) Wykonywanie przeglądów,
b) Wykonywanie napraw,
c) Doradztwo techniczne.
22. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom), z zastrzeżeniem pkt 21.
23. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
24. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Wykonywanie przeglądów,
b) Wykonywanie napraw,
c) Doradztwo techniczne.
Po zmianie:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Pakiet nr 3 Generator do termolezji
1. Dla sprzętu nieobjętego gwarancją:
1.1 Wykonywania przeglądów technicznych sprzętu objętego umową zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu (wykonania minimum 1 przeglądu technicznego wszystkich urządzeń wymienionych w formularzu cenowym wraz z orzeczeniem technicznym i protokołem dopuszczenia do użytku przez okres 1 roku chyba że producent sprzętu określił inaczej).
1.2 Wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi, z uwzględnieniem kosztu oryginalnych, nowych części zamiennych, robocizny oraz transportu.
1.3 Wymiany uszkodzonych urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
1.4 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania urządzeń w zakresie instalacji poprawek (update).
1.5 Zapewnienia aktualizacji oprogramowania firmowego (upgrade) urządzeń jeżeli nie wymaga ona modyfikacji sprzętowej.
2. Dla sprzętu objętego gwarancją:
2.1 Wykonywania w cenie kontraktu napraw urządzeń będących na gwarancji w przypadku uszkodzeń nieobjętych gwarancją, łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi.
2.2 Wymiany urządzeń, ich elementów składowych i akcesoriów (nie dotyczy zużywalnych akcesoriów jednorazowych) urządzeń będących na gwarancji, uszkodzonych w ramach uszkodzeń nieobjętych gwarancją wraz z uszkodzeniami przypadkowymi.
Uwaga!!!
Zamawiający w momencie zakończenia wsparcia serwisowego i wynikającego z tego braku dostępu do oryginalnych części zrezygnuje z wykonywania nielimitowanej liczby napraw uszkodzeń sprzętu łącznie z uszkodzeniami przypadkowymi wykonywanych za pomocą nowych, oryginalnych części zamiennych (pkt 1.2 dla pakietów nr 1, 2, 3.) oraz aktualizacji oprogramowania w zakresie instalacji poprawek update i upgrade (pkt 1.8 i 1.9 dla pakietu nr 1, pkt 1.5 i 1.6 dla pakietu nr 2, pkt 1.4 i 1.5 dla pakietu nr 3.)
5. Wymagania w stosunku do wykonawcy dla wszystkich pakietów:
1) Zapewnienie doradztwa technicznego dla personelu medycznego i personelu działu techniki medycznej.
2) Zapewnienie wizyt na bloku operacyjnym w razie konieczności sprawdzenia prawidłowego działania urządzeń i udzielenie dodatkowych wskazówek odnośnie eksploatacji urządzeń i wizyt w centralnej sterylizatorni w razie konieczności udzielenia dodatkowych wskazówek odnośnie mycia i sterylizacji urządzeń podlegających sterylizacji. Nie więcej niż 12 wizyt w roku.
3) Zapewnienie urządzeń zastępczych na okres wykonywania naprawy na życzenie Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
4) Zapewnienie transportu do i z siedziby Zamawiającego uszkodzonych urządzeń oraz sprzętu zastępczego do i z serwisu (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie).
5) Wykonywania napraw, o których mowa każdorazowo na pisemne zgłoszenie naprawy w terminie ustalonym przez strony.
6) Wykonywania napraw urządzeń objętych umową przy użyciu oryginalnych, nowych części i podzespołów.
6. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku konieczności użycia specjalistycznych narzędzi i specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w siedzibie Wykonawcy.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania naprawy/przeglądu i związanych z nim czynności, których zakres określają zalecenia producentów poszczególnych aparatów określone w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej zgodnie z właściwościami danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, a także wykonania wymaganych pomiarów, w tym testów bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami, jeżeli wykonanie tych testów wynika ze specyfiki urządzenia.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia przeglądów i napraw z użyciem oryginalnych i nowych części zamiennych lub dopuszczonych przez producenta.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszporcie), wystawienia oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawienia protokołów z wykonania testów bezpieczeństwa, jeżeli wykonanie takowych było wymagane.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przeglądów technicznych zgodnie z harmonogramem wykonywania rocznych przeglądów technicznych, w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed upływem terminu obowiązującego przeglądu.
7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do plików elektronicznych, zawierających dane osobowe pacjentów, które wolno będzie Wykonawcy przetwarzać tylko w zakresie koniecznym do wykonywania jego obowiązków wynikających z umowy. Wraz z zawarciem umowy przetargowej, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z wytycznymi RODO, której wzór stanowi załącznik nr 3 A do SWZ.
8. Korzystanie z urządzeń zastępczych, o których mowa będzie się odbywało na następujących zasadach:
1) Koszty transportu urządzeń zastępczych ponosi Wykonawca.
2) Zamawiający zwróci niezwłocznie wypożyczone urządzenie zastępcze lecz nie później niż w terminie 7 dni od daty wykonania naprawy Urządzenia (zwrot na koszt Wykonawcy).
3) Zamawiający ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wypożyczonych urządzeń zastępczych.
9. Specyfikacja Urządzeń:
1) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty są urządzenia po zakończeniu okresu gwarancji fabrycznej.
2) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty są urządzenia w okresie gwarancji w zakresie usuwania uszkodzeń nieobjętych gwarancją oraz uszkodzeń przypadkowych.
3) Urządzeniami objętymi usługami serwisowymi realizowanymi w ramach złożonej oferty, są urządzenia których okres gwarancji zakończy się czasie obowiązywania umowy w zakresie wykonywania wszelkich napraw oraz przeglądów okresowych.
10. Wymagany okres gwarancji- minimum 6 miesięcy na dostarczone części zamienne i podzespoły wykorzystane do napraw oraz na wykonane naprawy.
21. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi:
a) Wykonywanie przeglądów,
b) Wykonywanie napraw,
c) Doradztwo techniczne.
22. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom), z zastrzeżeniem pkt 21.
23. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
24. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Wykonywanie przeglądów,
b) Wykonywanie napraw,
c) Doradztwo techniczne.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2026 r."
- Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci ze Żłobka Miejskiego w Otwocku - Filia nr 1.
- Przeprowadzenie remontu instalacji elektrycznej oraz tablic rozdzielczych w celu adaptacji budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Otwocku oraz Urzędu Miasta Otwocka (...)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 51 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi w zakresie przeglądów technicznych i walidacji wraz z gotowością do usuwania awarii urządzeń będących na wyposażeniu RCKiK w Poznaniu i w Oddziałach Terenowych.
- Przegląd i naprawy sprzętu i aparatury medycznej firmy Schiller będącej na wyposażeniu szpitala - 122/TP/2025
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





