eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont sali gimnastycznej w ZSZ nr 1 w Skierniewicach przy ul. Pomologicznej 6 "



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego
pn. „Remont sali gimnastycznej w ZSZ nr 1 w Skierniewicach przy
ul. Pomologicznej 6 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego
pn. „Remont sali gimnastycznej w ZSZ nr 1 w Skierniewicach przy
ul. Pomologicznej 6 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b65fb9-006d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042229/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont sali gimnasycznej w ZSZ nr 1 w Skierniewicach przy ul. Pomologicznej 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowo-budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont sali gimnastycznej w ZSZ nr 1 W Skierniewicach przy ul. Pomologicznej 6 ”. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
Wszelkiego rodzaju roboty wewnątrz budynku szkoły muszą być prowadzone w taki sposób, żeby nie utrudniały funkcjonowania szkoły. Zamawiający preferuje optymalny termin realizacji robot remontowo-budowlanych - okres wakacyjny.
Roboty remontowo-budowlane będą realizowane w Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Skierniewicach przy ul. Pomologicznej 6, działka ew. 231/1, obręb geodezyjny nr 5.
1. Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje:
• demontaż istniejącego parkietu oraz listwy przypodłogowej,
• ewentualna wymiana ślepej podłogi – do 10% istniejącej powierzchni
• ułożenie folii izolacyjnej,
• montaż podłogi sportowej na konstrukcji drewnianej posiadającej właściwości amortyzujące, antybakteryjne, antygrzybiczne, antypleśniowe. Parametry techniczne podłogi zgodne z wymogami normy PN EN 14 904 „ Nawierzchnie obiektów sportowych”
• rozebranie podstaw do urządzeń sportowych zamontowanych w podłodze i ponowny montaż w nowej podłodze,
• demontaż drabinek,
• demontaż rolet okiennych i siatek ochronnych. Montaż nowych rolet i ponowny montaż zdemontowanych siatek ochronnych,
• demontaż drewnianych drzwi i montaż nowych drzwi,
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, gniazd, włączników
• ułożenie nowej instalacji, zamontowanie gniazd, włączników oraz wymiana 6 lamp sufitowych na ledowe. Zabezpieczenie lamp obudową o klasyfikacji numerycznej: IK10,
• uzupełnienie tynków po wymianie instalacji elektrycznej,
• oczyszczenie ścian z istniejącej farby, mycie ścian, wyrównanie gładzią gipsową,
• pomalowanie ścian na całej wysokości farbami, które są przeznaczone do stosowania w obiektach szkolnych ( wskazane farby spełniające zapisy Normy PN-B-02151-4:2015-06 ” Akustyka budowlana. Ochrona przed hałasem w budynkach ”). Kolorystykę ścian ustalić z Użytkownikiem.
• Pomalowanie sufitu farbą emulsyjną – kolor biały

Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączoną Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen.
UWAGA:

1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.

2. Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy,
- opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz.;

3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) roboty rozbiórkowe
2) roboty murarskie i murowe
3) roboty malarskie
4) pokrywanie podłóg i ścian
5) instalowanie ram drzwiowych i okiennych
6) instalowanie stolarki niemetalowej
7) roboty inżynieryjne i budowlane
8) roboty instalacyjne elektryczne  
9) instalacje zasilania elektrycznego
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407710,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407710,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407710,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750253097

7.3.3) Ulica: Łowicka 127

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407710,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.