Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu na potrzeby świadczenia usług wod-kan
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141008274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boryszewska 2
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227890133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgk-wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wiazowna.pl/zgk,a,35037,dane-adresowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu na potrzeby świadczenia usług wod-kan2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053fb651-5277-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001926/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu na potrzeby świadczenia usług wod-kan
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.19.2021.EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa używanej koparki mechanicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła 1 oferta złożona przez BESTKOP ŁUKASZ WRÓBEL, Kręgi Nowe 38, 07-200 Wyszków, NIP: 762884192. Weryfikacja oferty złożonej wskazuje, że oferta nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Oferta ww. Wykonawcy to skan wypełnionego i podpisanego odręcznie: formularza ofertowego oraz Załączników nr 3-6 do SWZ. Wobec powyższego postanowiono odrzucić ofertę ww. Wykonawcy, ponieważ oferta nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparki.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Samborzec i jej sołectw
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Zakup koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.