eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleU/25/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/25/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116703

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/25/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3962e864-4f72-4b2c-8903-b370f93cb656

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U/25/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostarczanie Zamawiającemu materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia (wraz z wniesieniem), określonych w Załączniku nr 1A do SWZ/umowy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienie* Zamawiającego, składane Wykonawcy. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd) oraz ich wykonanie na podstawie zaakceptowanego projektu graficznego oraz dostarczenie na adres wskazany przez Zamawiającego.

*Zamówieniem w rozumieniu SWZ jest każde pojedyncze zamówienie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną e-mail.

2. Zamówienie zawierać będzie, w szczególności:
- nazwę jednostki Zamawiającego,
- numer umowy,
- datę Zamówienia,
- rodzaj i ilość materiałów promocyjnych,
- cenę materiałów promocyjnych,
- miejsce dostawy,
- nazwisko, imię i nr telefonu osoby do kontaktu w sprawie konkretnego Zamówienia.

3. Ilości wskazane w załączniku nr 1.1 do SWZ (Specyfikacja cenowa) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1.1 do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.

4. Minimalna wartość świadczenia stron wyniesie co najmniej osiemdziesiąt [80] procent [%] kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.

5. Zamawiający wskazuje, iż minimalna wartość pierwszego zamówienia wyniesie co najmniej osiemdziesiąt [80] procent [%] kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.

6. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia został wniesiony do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 10.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi sukcesywnie w ciągu sześciu [6] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem Rozdziału pkt. 9 i 10.

9. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
9.1. mimo niewykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 8) lub
9.2. w momencie wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 8 lub
9.3. gdy pozostała kwota na jaką zostanie zawarta umowa jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 8.
W zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

10. Realizacja każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.

11. Termin realizacji sukcesywnego Zamówienia wskazany w pkt. 10 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji sukcesywnego Zamówienia, jednak nie krótszy niż: trzy [ 3 ] dni robocze od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39689,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79212,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39689,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2M PROMOTION

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341720721

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 30a/13

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-832

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39689,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Maksymalne wynagrodzenie złotych zamówienia podstawowego Wykonawcy nie przekroczy kwoty dwadzieścia sześć tysięcy czterysta trzydzieści osiem 29/100 [ 26 438,29 ] złotych brutto (w tym podatek od towarów i usług i inne należności publicznoprawne zgodnie z obowiązującymi przepisami), na które to wynagrodzenie składa się wynagrodzenie w wysokości dwadzieścia
jeden tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt cztery 53/100 [ 21 494,53 ] złotych netto, powiększone o należy podatek od towarów i usług (VAT).

Jeżeli dotyczy, maksymalne wynagrodzenie złotych zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przekroczy kwoty trzynaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt jeden 33/100 [ 13 251,33 ] złotych brutto (w tym podatek od towarów i usług i inne należności publicznoprawne zgodnie z obowiązującymi przepisami), na które to wynagrodzenie składa się wynagrodzenie w wysokości
dziesięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt trzy 41/100 [ 10 773,41 ] złotych netto, powiększone o należy podatek od towarów i usług (VAT).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.