Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293831/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232f1c7f-073e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029421/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.I.272.12.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie, przeznaczonego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami różnego rodzaju. Realizacja zamówienia polegać będzie na wybudowaniu obiektu szkoły - zespołu trzech kompletnie wykończonych budynków połączonych łącznikami w kształcie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wszystkimi przyłączami, wyposażeniem trwale związanym z budynkiem, a także zagospodarowaniem terenu (wokół budynków) polegającym na: wykonaniu opaski wokół budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrzeżami, wykonaniu nawierzchni przed wejściem głównym (podcień) z kostki betonowej, montażu wycieraczek systemowych zewnętrznych.Zamawiający udostępnia przedmiary robót, jako materiał pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca musi zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i dokumentacji projektowej oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
CZĘŚĆ 1: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W NAMYSŁOWIE” – ROBOTY BUDOWLANE.
1) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
a) z zakresu – Projekt zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu):
wykonanie wszystkich przyłączy: gazowego, wodnego, elektrycznego, kanalizacyjnego, światłowodowego,
wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej z podziemnymi żelbetowymi zbiornikami na deszczówkę,
budowa budynków szkoły wraz z halą sportową,
wykonanie zewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
wykonanie zewnętrznych instalacji sanitarnych (instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o.),
zagospodarowanie terenu (wokół budynków) polegającym na: wykonaniu opaski wokół budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrzeżami, wykonaniu nawierzchni przed wejściem głównym (podcień) z kostki betonowej, montażu wycieraczek systemowych zewnętrznych.
b) z zakresu – Projekt architektoniczno-budowlany: całość,
c) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – branża budowlana:
budynek – całość (obiekt szkoły - zespół trzech kompletnie wykończonych budynków połączonych łącznikami w kształcie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wszystkimi przyłączami, a także wyposażeniem trwale związanym z budynkiem – zgodnie z przedmiarami);
zagospodarowaniem terenu (wokół budynków) – zgodnie z przedmiarem,
d) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – branża architektoniczna: całość,
e) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – wnętrza: wszystko, za wyjątkiem mebli i wyposażenia nieujętych w przedmiarach,
f) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – detale: te które dotyczą realizowanego zakresu,
g) z zakresu – SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża konstrukcyjna: całość,
h) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża sanitarna: całość,
i) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża elektryczna – całość.
j) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ – Decyzji - pozwoleniu na budowę; nr 4 do SWZ – Projekcie zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu); nr 5 do SWZ – Projekcie architektoniczno-budowlanym; nr 6 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża budowlana; nr 7 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża architektoniczna; nr 8 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – wnętrza; nr 9 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – detale; nr 10 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża konstrukcyjna; nr 11 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża sanitarna; nr 12 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża elektryczna; nr 13 do SWZ – Dokumentacji geotechnicznej; nr 14 do SWZ – Uzgodnieniach, warunkach, zezwoleniach; nr 15 do SWZ – Charakterystyce energetycznej; nr 16 do SWZ – Środowiskowej analizie optymalizacyjno-porównawczej; nr 17 do SWZ – Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB); nr 18 do SWZ – Wizualizacjach stanu docelowego; nr 19 do SWZ – Przedmiarach.
3) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczną decyzją nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a także obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
6) Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
7) Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.
8) Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
9) Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): wymienione poniżej.
10) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
12) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
13) Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
14) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
15) Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 250/16, k.m. 2, położona w Namysłowie przy ul. Braterskiej; teren działania Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312300-0 - Instalowanie anten
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343220-1 - Instalowanie gaśnic
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451200-5 - Zakładanie paneli
45451000-3 - Dekorowanie
45451100-4 - Zdobienie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie, przeznaczonego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami różnego rodzaju. Realizacja zamówienia polegać będzie na wybudowaniu obiektu szkoły - zespołu trzech kompletnie wykończonych budynków połączonych łącznikami w kształcie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wszystkimi przyłączami, wyposażeniem trwale związanym z budynkiem, a także zagospodarowaniem terenu (wokół budynków) polegającym na: wykonaniu opaski wokół budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrzeżami, wykonaniu nawierzchni przed wejściem głównym (podcień) z kostki betonowej, montażu wycieraczek systemowych zewnętrznych.Zamawiający udostępnia przedmiary robót, jako materiał pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca musi zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i dokumentacji projektowej oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
CZĘŚĆ 2: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W NAMYSŁOWIE” – NADZÓR INWESTORSKI.
1) Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego, realizowanego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego – robót budowlanych opisanych w części 1 niniejszego postępowania.
2) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru (Wykonawca) jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach.
3) Nadzór inwestorski należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczną decyzją nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a także obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4) Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
5) Obowiązki podmiotu świadczącego usługi nadzoru inwestorskiego:
a) Przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru.
b) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy.
c) Kontrolę procesu budowy.
d) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niezaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego (w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
f) Sprawdzanie, odbiory (częściowe / końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania.
g) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót.
h) Kontrolę zgodności przebiegu robót z obowiązującą dokumentacją zamówienia oraz terminowości ich wykonania.
i) Sporządzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiającego.
j) Koordynację działań, w zakresie współpracy z projektantem oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych.
k) Kontrolę zgodności realizacji z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
l) Kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego.
m) Kontrolę jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
n) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcę robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
o) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów.
p) Kontrolę, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie.
q) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z Wykonawcą robót.
r) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski.
s) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
t) Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących.
u) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami.
v) Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów.
w) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie.
x) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów.
y) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
z) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy.
aa) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
bb) Przyjęcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
cc) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
dd) Wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego.
ee) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
6) Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 250/16, k.m. 2, położona w Namysłowie przy ul. Braterskiej; teren działania Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest wadą, której nie można usunąć. Publikacja ogłoszenia w BZP nastąpiła 05.08.2022 r. Publikacja ogłoszenia i SWZ na miniportalu nastąpiła 10.08.2022 r. Zamawiający postanowił powtórzyć czynności związane z publikacją ogłoszenia w BZP oraz ogłoszenia i SWZ na miniportalu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest wadą, której nie można usunąć. Publikacja ogłoszenia w BZP nastąpiła 05.08.2022 r. Publikacja ogłoszenia i SWZ na miniportalu nastąpiła 10.08.2022 r. Zamawiający postanowił powtórzyć czynności związane z publikacją ogłoszenia w BZP oraz ogłoszenia i SWZ na miniportalu.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Przebudowa dróg w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Dostawa sprzętu jednorazowego - II postępowanie.
- Budowa ulicy Kościelnej w Głuszynie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w bezpośrednim otoczeniu budynku Parku Kultury w Powsinie.
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Dostawa betonu wraz z usługami dodatkowymi na terenie KSOP w Różanie w latach 2024-2026
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.