Og³oszenie z dnia 2022-08-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00302856/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowoczesnego budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Namys³owie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Namys³owski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 12A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.namyslow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowoczesnego budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Namys³owie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-232f1c7f-073e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00293831
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029421/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 „Budowa nowoczesnego budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Namys³owie”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://www.epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy poda³ w informacjach ogólnych niniejszej SWZ ID postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzêdowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiaj±cy oraz Starostwo Powiatowe w Namys³owie z siedzib± w Plac Wolno¶ci 12a, 46-100 Namys³ów. Wyznaczony zosta³ kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@namyslow.pl, lub tradycyjn± poczta na adres Zamawiaj±cego lub Starostwa.
2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.
3) Kategorie danych osobowych: imiê, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikuj±ce osobê, ¶wiadectwa i uprawnieninia niezbêdne do wykonywania pracy, inne dane niezbêdne do realizacji umowy.
4) ¬ród³em danych jest Wykonawca.
5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych s± podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mog± byæ: organy kontroli (RIO, NIK, CBA i inne), Instytucje finansuj±ce, S±dy, Policja.
6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat po zakoñczeniu umowy. Wykonawca posiada nastêpuj±ce prawa w odniesieniu do danych osobowych:
a) prawo do ¿±dania dostêpu do danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych.
7) Wykonawca posiada prawo do z³o¿enia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.
9) Przekazanie danych do pañstwa trzeciego – nie dotyczy.
10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przys³uguj±cych uprawnieñ i warunków skorzystania z nich znajduj± siê na stronie: https://namyslow.pl/1/strona-glowna.html (zak³adka Ochrona Danych Osobowych RODO).
Wiêcej informacji w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZM.I.272.12.2022.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Namys³owie, przeznaczonego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami ró¿nego rodzaju. Realizacja zamówienia polegaæ bêdzie na wybudowaniu obiektu szko³y - zespo³u trzech kompletnie wykoñczonych budynków po³±czonych ³±cznikami w kszta³cie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi, wszystkimi przy³±czami, wyposa¿eniem trwale zwi±zanym z budynkiem, a tak¿e zagospodarowaniem terenu (wokó³ budynków) polegaj±cym na: wykonaniu opaski wokó³ budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrze¿ami, wykonaniu nawierzchni przed wej¶ciem g³ównym (podcieñ) z kostki betonowej, monta¿u wycieraczek systemowych zewnêtrznych.
Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót, jako materia³ pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca musi zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i dokumentacji projektowej oraz zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy.
CZÊ¦Æ 1: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPO£U SZKÓ£ SPECJALNYCH W NAMYS£OWIE” – ROBOTY BUDOWLANE.
1) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
a) z zakresu – Projekt zagospodarowania dzia³ki (zagospodarowania terenu):
wykonanie wszystkich przy³±czy: gazowego, wodnego, elektrycznego, kanalizacyjnego, ¶wiat³owodowego,
wykonanie zewnêtrznej kanalizacji deszczowej z podziemnymi ¿elbetowymi zbiornikami na deszczówkê,
budowa budynków szko³y wraz z hal± sportow±,
wykonanie zewnêtrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
wykonanie zewnêtrznych instalacji sanitarnych (instalacji wodoci±gowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o.),
zagospodarowanie terenu (wokó³ budynków) polegaj±cym na: wykonaniu opaski wokó³ budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrze¿ami, wykonaniu nawierzchni przed wej¶ciem g³ównym (podcieñ) z kostki betonowej, monta¿u wycieraczek systemowych zewnêtrznych.
b) z zakresu – Projekt architektoniczno-budowlany: ca³o¶æ,
c) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – bran¿a budowlana:
budynek – ca³o¶æ (obiekt szko³y - zespó³ trzech kompletnie wykoñczonych budynków po³±czonych ³±cznikami w kszta³cie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi, wszystkimi przy³±czami, a tak¿e wyposa¿eniem trwale zwi±zanym z budynkiem – zgodnie z przedmiarami);
zagospodarowaniem terenu (wokó³ budynków) – zgodnie z przedmiarem,
d) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – bran¿a architektoniczna: ca³o¶æ,
e) z zakresu – Projekt techniczno-wykonawczy – wnêtrza: wszystko, za wyj±tkiem mebli i wyposa¿enia nieujêtych w przedmiarach,
f) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – detale: te które dotycz± realizowanego zakresu,
g) z zakresu – SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a konstrukcyjna: ca³o¶æ,
h) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a sanitarna: ca³o¶æ,
i) z zakresu – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a elektryczna – ca³o¶æ.
j) uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach: nr 3 do SWZ – Decyzji - pozwoleniu na budowê; nr 4 do SWZ – Projekcie zagospodarowania dzia³ki (zagospodarowania terenu); nr 5 do SWZ – Projekcie architektoniczno-budowlanym; nr 6 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a budowlana; nr 7 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a architektoniczna; nr 8 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – wnêtrza; nr 9 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – detale; nr 10 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a konstrukcyjna; nr 11 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a sanitarna; nr 12 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – bran¿a elektryczna; nr 13 do SWZ – Dokumentacji geotechnicznej; nr 14 do SWZ – Uzgodnieniach, warunkach, zezwoleniach; nr 15 do SWZ – Charakterystyce energetycznej; nr 16 do SWZ – ¦rodowiskowej analizie optymalizacyjno-porównawczej; nr 17 do SWZ – Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB); nr 18 do SWZ – Wizualizacjach stanu docelowego; nr 19 do SWZ – Przedmiarach.
3) Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania dzia³ki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczn± decyzj± nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzaj±ca projekt zagospodarowania dzia³ki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a tak¿e obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
5) W przypadku wyst±pienia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, b±d¼ aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jako¶ciowych i u¿ytkowych na takim samym poziomie lub lepszych ni¿ wskazane w dokumentacji oraz nieprowadz±cych do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego w SWZ, bêdzie obowi±zany uprzednio uzgodniæ zmiany na pi¶mie z Zamawiaj±cym i wykazaæ, ¿e zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materia³y, urz±dzenia, sprzêt lub wyposa¿enie spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ. Ewentualna równowa¿no¶æ musi byæ wykazywana g³ównie tam, gdzie Zamawiaj±cy ustali³ opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast je¿eli Zamawiaj±cy dopu¶ci³ rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie poda³ minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y, Wykonawca obowi±zany bêdzie zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach takich samych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzaj±cych zgodno¶æ cech technicznych, jako¶ciowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jako¶ciowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
6) Wykonawca mo¿e realizowaæ przedmiot umowy o cechach odpowiadaj±cych cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
7) Zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, o których mowa wy¿ej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, zostanie uznane przez Zamawiaj±cego, ¿e przedmiot umowy nie zosta³ wykonany w sposób prawid³owy i odmówi jego odbioru.
8) Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ w gatunku pierwszym i musz± posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu do koñcowego protoko³u odbioru robót).
9) Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): wymienione poni¿ej.
10) Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z zamówieniem i w nastêpstwie podpisania umowy.
12) Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji – 48 miesiêcy. maksymalnie 84 miesi±ce, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 48 miesiêcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
13) Wszystkie materia³y, w tym odpady powsta³e w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu musz± byæ zagospodarowane (ponownie u¿yte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym przepisami ochrony ¶rodowiska (w sposób przyjazny ¶rodowisku). Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów nale¿y uwzglêdniæ w cenie oferty.
14) Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
15) Miejsce realizacji zamówienia: dzia³ka nr 250/16, k.m. 2, po³o¿ona w Namys³owie przy ul. Braterskiej; teren dzia³ania Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ specjalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
45312300-0 - Instalowanie anten
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312320-6 - Monta¿ anten telewizyjnych
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urz±dzeñ pompowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji d¼wiêkoszczelnych
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urz±dzeñ regulacji gazu
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe
45343220-1 - Instalowanie ga¶nic
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyj±tkiem drzwi i okien
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45431100-8 - K³adzenie terakoty
45431200-9 - K³adzenie glazury
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45432112-2 - K³adzenie nawierzchni
45432113-9 - K³adzenie parkietu
45432114-6 - Roboty w zakresie pod³óg drewnianych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych
45432200-6 - Wyk³adanie i tapetowanie ¶cian
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45451200-5 - Zak³adanie paneli
45451000-3 - Dekorowanie
45451100-4 - Zdobienie
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71313000-5 - Us³ugi doradcze w zakresie ¶rodowiska naturalnego
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W pierwszej kolejno¶ci ka¿da ze z³o¿onych ofert podlegaæ bêdzie badaniu kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty i za³±cznikach do formularza oferty.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187 ustawy, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
3. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4. Po dokonaniu ww. czynno¶ci Komisja dokona oceny ofert wed³ug kryteriów opisanych w niniejszej SWZ.
5. Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów - sumê punktów przyznanych na podstawie obliczeñ na podstawie kryteriów oceny ofert.
6. Je¿eli dwie lub wiêcej ofert uzyska taka sam± liczbê punktów, Zamawiaj±cy za najwy¿ej ocenion± uzna ofertê, która zawiera najni¿sz± cenê.
7. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, je¿eli zawieraj± one takie same ceny, do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Namys³owie, przeznaczonego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami ró¿nego rodzaju. Realizacja zamówienia polegaæ bêdzie na wybudowaniu obiektu szko³y - zespo³u trzech kompletnie wykoñczonych budynków po³±czonych ³±cznikami w kszta³cie podwójnej litery H wraz ze wszystkimi instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi, wszystkimi przy³±czami, wyposa¿eniem trwale zwi±zanym z budynkiem, a tak¿e zagospodarowaniem terenu (wokó³ budynków) polegaj±cym na: wykonaniu opaski wokó³ budynków z kostki betonowej zabezpieczonej obrze¿ami, wykonaniu nawierzchni przed wej¶ciem g³ównym (podcieñ) z kostki betonowej, monta¿u wycieraczek systemowych zewnêtrznych.
Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót, jako materia³ pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca musi zapoznaæ siê ze wszystkimi wymaganiami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia i dokumentacji projektowej oraz zdobyæ wszelkie informacje, które mog± byæ przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy.
CZÊ¦Æ 2: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPO£U SZKÓ£ SPECJALNYCH W NAMYS£OWIE” – NADZÓR INWESTORSKI.
1) ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, realizowanego w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego, obejmuj±cego obowi±zki zwi±zane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrol± i rozliczeniem zadania inwestycyjnego – robót budowlanych opisanych w czê¶ci 1 niniejszego postêpowania.
2) Zamawiaj±cy ma prawo zg³aszaæ w ka¿dym czasie uwagi i zastrze¿enia dotycz±ce procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru (Wykonawca) jest zobowi±zany niezw³ocznie przeanalizowaæ i uwzglêdniæ, zawiadamiaj±c Zamawiaj±cego o podjêtych dzia³aniach i ich skutkach.
3) Nadzór inwestorski nale¿y wykonywaæ zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania dzia³ki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczn± decyzj± nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzaj±ca projekt zagospodarowania dzia³ki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a tak¿e obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
4) Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacj±.
71521000-6 Us³ugi nadzorowania placu budowy.
5) Obowi±zki podmiotu ¶wiadcz±cego us³ugi nadzoru inwestorskiego:
a) Przejêcie od Zamawiaj±cego obowi±zków nadzoru.
b) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów zwi±zanych z przekazaniem placu budowy.
c) Kontrolê procesu budowy.
d) Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji robót budowlanych z dokumentacj± zamówienia, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
e) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu materia³ów niezaakceptowanych na pi¶mie przez Zamawiaj±cego (w przypadku stosowania rozwi±zañ równowa¿nych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
f) Sprawdzanie, odbiory (czê¶ciowe / koñcowy) robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do u¿ytkowania.
g) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e kontrolowanie rozliczeñ budowy i prawid³owo¶ci zafakturowania wykonanych robót.
h) Kontrolê zgodno¶ci przebiegu robót z obowi±zuj±c± dokumentacj± zamówienia oraz terminowo¶ci ich wykonania.
i) Sporz±dzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiaj±cego.
j) Koordynacjê dzia³añ, w zakresie wspó³pracy z projektantem oraz rozwi±zywanie problemów w przypadku wyst±pienia jakichkolwiek trudno¶ci w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczno¶ci zatwierdzenia rozwi±zañ dodatkowych lub zamiennych.
k) Kontrolê zgodno¶ci realizacji z dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, obowi±zuj±cymi przepisami, aktualn± wiedz± techniczn±, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
l) Kontrolowanie zgodno¶ci realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsiêwziêcia inwestycyjnego.
m) Kontrolê jako¶ci i ilo¶ci wykonanych robót i czê¶ciowe ich odbiory oraz kontrola jako¶ci zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow± oraz obowi±zuj±cymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
n) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcê robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizacjê przedsiêwziêcia inwestycyjnego, ustaw± Prawo Budowlane i przepisami z nim zwi±zanymi, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowi±zuj±cymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a tak¿e udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególno¶ci dotycz±cymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
o) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowywanych materia³ów.
p) Kontrolê, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie tych materia³ów do obrotu i stosowania w budownictwie.
q) Sprawdzanie prawid³owo¶ci protoko³u odbioru robót oraz faktury pod wzglêdem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodno¶ci z zawart± umow± z Wykonawc± robót.
r) Powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pe³ni±cy nadzór inwestorski.
s) Zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji zg³oszonych przez Wykonawcê robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegó³owieñ, rozwi±zañ projektowych i innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
t) Informowanie Zamawiaj±cego o problemach, jakie wyst±pi³y, jak równie¿ o problemach przewidywanych, sposobach ich unikniêcia lub niezbêdnych dzia³aniach koryguj±cych.
u) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie lub spowodowa³aby niedopuszczaln± niezgodno¶æ z obowi±zuj±cymi przepisami.
v) U³atwienie polubownego rozstrzygania sporów.
w) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym i Wykonawcami robót (w³±cznie z przygotowaniem i archiwizacj± protoko³ów ze wszystkich formalnych narad) dotycz±cych bie¿±cych i przysz³ych robót (w razie konieczno¶ci), w których udzia³ braæ bêdzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiaj±cy, jak równie¿ zapewnienie wdra¿ania podjêtych decyzji wp³ywaj±cych na postêp i terminowo¶æ wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ zwo³ania narady w okre¶lonym przez siebie terminie.
x) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceñ dotycz±cych usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e tych wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów.
y) ¯±danie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
z) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy.
aa) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów czê¶ciowych i odbioru koñcowego.
bb) Przyjêcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej ca³o¶ciowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
cc) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze koñcowym, w³±cznie z przekazaniem zakoñczonego zadania Zamawiaj±cemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
dd) Wyegzekwowanie usuniêcia przez projektanta i Wykonawcê robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru koñcowego.
ee) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
6) Miejsce realizacji zamówienia: dzia³ka nr 250/16, k.m. 2, po³o¿ona w Namys³owie przy ul. Braterskiej; teren dzia³ania Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W pierwszej kolejno¶ci ka¿da ze z³o¿onych ofert podlegaæ bêdzie badaniu kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty i za³±cznikach do formularza oferty.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187 ustawy, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
3. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4. Po dokonaniu ww. czynno¶ci Komisja dokona oceny ofert wed³ug kryteriów opisanych w niniejszej SWZ.
5. Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów - sumê punktów przyznanych na podstawie obliczeñ na podstawie kryteriów oceny ofert.
6. Je¿eli dwie lub wiêcej ofert uzyska taka sam± liczbê punktów, Zamawiaj±cy za najwy¿ej ocenion± uzna ofertê, która zawiera najni¿sz± cenê.
7. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, je¿eli zawieraj± one takie same ceny, do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy.
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Nie dotyczy.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
CZÊ¦Æ 1: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPO£U SZKÓ£ SPECJALNYCH W NAMYS£OWIE” – ROBOTY BUDOWLANE.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 13 (trzynasto-) osobowym zespo³em, przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±cym kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Kierownika robót sanitarnych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, sieci i instalacji wentylacyjnych, sieci i instalacji gazowych, sieci i instalacji wodoci±gowych oraz kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Kierownika robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
minimum 10 (dziesiêæ) osób wykonuj±cych roboty budowlane (zbrojarzy, murarzy, kafelkarzy, elektryków, hydraulików, tynkarzy, posadzkarzy, malarzy, brukarzy, dekarzy, cie¶li i innych).
Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, minimum 1 (jedn±) robotê (wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone) przy czym:
minimum 1 (jedna) robota budowlana w zakresie budowy/rozbudowy obiektu/budynku u¿yteczno¶ci publicznej na ³±czn± warto¶æ robót nie mniej ni¿ 6 000 000,00 PLN brutto.
Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
CZÊ¦Æ 2: „BUDOWA NOWOCZESNEGO BUDYNKU ZESPO£U SZKÓ£ SPECJALNYCH W NAMYS£OWIE” – NADZÓR INWESTORSKI.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 3 (trzy) osobowym zespo³em, przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±cym kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora do kontrolowania robót sanitarnych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, sieci i instalacji wentylacyjnych, sieci i instalacji gazowych, sieci i instalacji wodoci±gowych oraz kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora do kontrolowania robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa.
Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp: wg za³±cznika nr 1.1. do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SWZ.2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ lub Wype³nione i podpisane o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.
3. Wype³nione i podpisane zbiorcze zestawienie kosztów wg za³±cznika Nr 1.2 do SWZ (dotyczy tylko czê¶ci 1).
4. Dokument wniesienia wadium.
5. O¶wiadczenie i zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg za³±cznika Nr 1.3 do SWZ (je¶li dotyczy).
6. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
7. O¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:1) Czê¶æ 1: 200.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100).
2) Czê¶æ 2: 4.000,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce 00/100).
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± i
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z pó¼n. zmianami).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwa daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, w formule, np.: „od dnia ………. do dnia ………”,
4) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich.
6. Postanowienia wskazane powy¿ej dla gwarancji stosuje siê odpowiednio do porêczeñ.
7. Miejsce wniesienia wadium:
1) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto Starostwa Powiatowego w Namys³owie w Banku Spó³dzielczym w Namys³owie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacj± „Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.12.2022.MA.”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej (przelewu pieniê¿nego) przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert (z³o¿enie dyspozycji przelewu okre¶lonej kwoty pieniê¿nej nie jest wystarczaj±ce do uznania wniesienia wadium. Jego skuteczno¶æ nastêpuje dopiero w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego nale¿n± kwot± wadium).
2) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, do³±czaj±c orygina³ w postaci elektronicznej do oferty za po¶rednictwem miniPortalu.
8. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
9. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, je¿eli Wykonawca nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa wy¿ej w niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± elementy przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadkach, o których mowa wy¿ej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej równie¿ zalicza siê do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Spó³ka cywilna jest bowiem umow±, w której wspólnicy zobowi±zuj± siê d±¿yæ do osi±gniêcia wspólnego celu gospodarczego przez dzia³anie w sposób oznaczony, w szczególno¶ci przez wniesienie wk³adów. Umowa spó³ki cywilnej nie tworzy w stosunkach gospodarczych nowego podmiotu, posiadaj±cego osobowo¶æ prawn± lub zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych. Spó³ka cywilna nie jest równie¿ przedsiêbiorc± w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców (Dz. U. z 2021 r. poz. 162 z pó¼n. zmianami). W ¶wietle art. 4 ust. 2 z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców, przedsiêbiorcami s± wspólnicy spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej. Umowa spó³ki cywilnej kreuje zatem wy³±cznie, funkcjonuj±cy pomiêdzy wspólnikami, stosunek zobowi±zaniowy (patrz: wyrok S±du Najwy¿szego z 28 pa¼dziernika 2003 r., sygn. I CK 201/02).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEÑ UMOWY O ROBOTY BUDOWLANE ORAZ OKRE¦LENIE WARUNKÓW ZMIAN:W nastêpuj±cych przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji umowy:
1) z przyczyn losowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia w zak³adanym terminie,
2) gdy wyst±pi± niemo¿liwe do przewidzenia warunki atmosferyczne powoduj±ce brak mo¿liwo¶ci kontunuowania robót (wstrzymanie kontynuowania robót). Poprzez niemo¿liwe do przewidzenia warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ utrzymuj±ce siê przez okres co najmniej 3 dni warunki odmienne od warunków atmosferycznych wystêpuj±cych na terenie budowy w danym miesi±cu w ostatnich 2 latach liczonych od dnia up³ywy terminu sk³adania ofert,
3) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji robót okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
4) z powodu na³o¿enia na Wykonawcê przez organy pañstwa obowi±zku realizacji ¶wiadczeñ,
5) z powodu zmian lub wprowadzenia przepisów prawa, wydania przez w³adze zarz±dzeñ, decyzji lub innych aktów skutkuj±cych obowi±zkiem wstrzymania, zaniechania lub ograniczenia prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w ca³o¶ci lub w czê¶ci na czas okre¶lony lub nieokre¶lony jak równie¿ wprowadzenia zakazu lub ograniczeñ w korzystaniu z lokali nale¿±cych do Wykonawcy,
6) z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, która uniemo¿liwi³a wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
7) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji zamówienia warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.), czy hydrologiczne uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
8) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji zamówienia warunki terenowe w szczególno¶ci b³êdnie zinwentaryzowane lub niezinwentaryzowane: podziemne sieci, instalacje, urz±dzenia, znaleziska archeologiczne lub obiekty budowlane, co spowoduje wstrzymanie wykonywania robót budowlanych, zmianê dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych albo zamiennych,
9) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy,
10) je¿eli zostanie wydany zakaz, prowadzenia robót, przez w³a¶ciwy organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie wyst±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
11) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji zamówienia lub technicznej, opó¼nienie w udostêpnieniu obiektu, konstrukcji lub innego elementu udostêpnianego przez Zamawiaj±cego,
12) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ dokonania zamiennych robót lub ich czê¶ci, wyst±pienia robót dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego - je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
13) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
14) je¿eli wyst±pi awaria na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±ca konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê,
15) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub konieczno¶ci przeprowadzenia dodatkowych postêpowañ o udzielanie zamówieñ publicznych,
Ci±g dalszy w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Inwestycja jest dofinansowana ze ¶rodków otrzymanych z:1) Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji strategicznych.
2) Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19 dla gmin i powiatów.
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217 z pó¼n. zmianami), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Namys³owie w ramach zadania "Budowa drogi wewnêtrznej przy ul. Reymonta w Namys³owie"
- Przygotowanie i wydawanie ciep³ych posi³ków dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 5 im. ¶w. Jana Paw³a II w Namys³owie
- Organizacja wyjazdów usprawniaj±cych i aktywuj±cych w 2025 r.: Organizacja wyjazdu ogólno-usprawniaj±cego (7 dniowego) nad Morze Ba³tyckie dla rodzin zastêpczych wraz z dzieæmi powierzonymi i w³asnymi
- Dostawa asortymentu brukarskiego z kamieni naturalnych
- Poprawa jako¶ci powietrza na obszarze Powiatu Namys³owskiego poprzez budowê drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Ma³e - Jakubowice.
- Zakup trzech lekkich pojazdów rozpoznawczo-ratowniczych dla Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych w Brzozowcu, G³uszynie, Ligocie Ksi±¿êcej
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacji nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Otwocka
- Adaptacja pomieszczeñ w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzib± w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 36.
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacj± urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej czê¶ci budynku szko³y.
- Modernizacja ¶wietlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maæko w Poznaniu ul. Pi±tkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym O¶rodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.