eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2022 roku



Og³oszenie z dnia 2021-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f884eb8-5740-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00302848

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003491/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/wronki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wronki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym dalej„regulaminem”,dostêpnym na stronie g³ównej platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest
bezp³atne.Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie
pytañ,uzupe³nianie o¶wiadczeñ lub dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl i formularza Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpnego na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania. Zamawiaj±cy dopuszcza,
opcjonalnie,komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:przetargi@wronki.pl. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje
dotycz±ce odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego,gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii
lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Oferta,o¶wiadczenia lub inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, na platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis
osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:.zip,.7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif.bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia
wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku
przez kilka osób,stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy tak¿e za pomoc± adresu mailowego: poczta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy zdnia27 sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. 4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
a) osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± Pzp,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej,w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c)inne podmioty,które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane
osobowe administratora.
5.Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata,zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6.Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7.Prawo ¿±dania od Administratora:
a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii.Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj± przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci,wynikaj±cej
b) z kosztów administracyjnych.Je¶li wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
d) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,
e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnieuzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO,
g) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
8.Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10.Dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 230132,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5,64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz miêdzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania.
1) Przedmiotem umowy s± us³ugi pocztowe:
I. w obrocie krajowym:
A) ekonomiczne i priorytetowe:
a) przesy³ki listowe nierejestrowane,
b) przesy³ki listowe warto¶ciowe,
c) przesy³ki listowe rejestrowane,
d) paczki pocztowe,
II. w obrocie zagranicznym:
A) przesy³ki listowe nierejestrowane (priorytetowe),
B) przesy³ki listowe rejestrowane (priorytetowe).
2) Przez przesy³ki bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe rejestrowane i nierejestrowane.
3) Przesy³ka nierejestrowana to przesy³ka przyjêta bez pokwitowania odbioru i bez opatrzenia numerem nadawczym.
4) Przesy³ki zwyk³e ekonomiczne - przesy³ka listowa nierejestrowana, niebêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii.
5) Przesy³ki zwyk³e priorytetowe - przesy³ka listowa nierejestrowana, bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii.
6) Przesy³ka rejestrowana to przesy³ka przyjêta za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Format S, M, L).
7) Rodzaje przesy³ek:
a. ekonomiczne – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii,
b. priorytetowe - przesy³ki rejestrowane bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii.
8) Przesy³ki warto¶ciowe ekonomiczne (z zadeklarowan± warto¶ci±) – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii za których utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci podanej przez Zamawiaj±cego warto¶ci przesy³ki,
9) Przesy³ki polecone ekonomiczne - przesy³ka listowa rejestrowana, przemieszczana i dorêczana
w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±. ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
10) Przesy³ki polecone priorytetowe - przesy³ka listowa rejestrowana bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci
lub uszkodzeniem.
11) Potwierdzenie odbioru – jest to us³uga dodana do przesy³ek rejestrowanych polegaj±ca na dorêczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesy³ki przez adresata.
12) Format S - to przesy³ka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm.
13) Format M - to przesy³ka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
14) Format L – to przesy³ka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum – suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
15) Gabaryt A - to paczka o wymiarach: minimum – 90 mm x 140 mm (strona adresowa), maksimum
- ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: d³ugo¶æ 600 mm, szeroko¶æ 500 mm, wysoko¶æ 300 mm.
16) Gabaryt B – to paczka o wymiarach: minimum – je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza d³ugo¶æ 600 mm lub szeroko¶æ 500 mm lub wysoko¶æ 300 mm, maksimum- suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ – 300 mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500 mm.
17) Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancj± +/- 2 mm.
18) W przypadku przesy³ek w obrocie zagranicznym, oznacza to obrót na terenie krajów europejskich (³±cznie z Cyprem, ca³± Rosj± i Izraelem) objêtych porozumieniem ze ¦wiatowym Zwi±zkiem Pocztowym.
19) Przesy³ki kurierskie. Przez przesy³kê kuriersk± rozumie siê przesy³kê listow± bêd±c± przesy³k± rejestrowan± lub paczkê pocztow±, przyjmowan±, sortowan±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób ³±cznie zapewniaj±cy:
a. bezpo¶redni odbiór przesy³ki pocztowej od nadawcy,
b. dorêczenie przesy³ki pocztowej w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie,
c. ¶wiadczenia us³ug pocztowych lub w umowach o ¶wiadczenie us³ug pocztowych,
d. dorêczenie przesy³ki pocztowej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
e. uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej.
20) Wykonawca zezwoli Zamawiaj±cemu na uiszczanie nale¿no¶ci za ¶wiadczenie us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy w formie op³aty z do³u.
21) Przez op³atê z do³u nale¿y rozumieæ op³atê w ca³o¶ci wniesion± przez Zamawiaj±cego, bezgotówkowo,
z uwzglêdnieniem zasad rozliczania i regulowania nale¿no¶ci, poprzez polecenie przelewu w terminie pó¼niejszym ni¿:
A) nadanie przesy³ek,
B) odbiór przesy³ek rejestrowanych zwracanych do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia/wydania odbiorcy.
22) Podane ilo¶ci przesy³ek okre¶lone w kosztorysie ofertowym s± ilo¶ci± orientacyjn±.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wykonania mniejszej/wiêkszej liczby przesy³ek zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.
23) Ksi±¿ka nadawcza bêdzie wydrukiem komputerowym, który stosowany jest do rejestracji korespondencji
w Urzêdzie Miasta i Gminy Wronki.
24) Zamawiaj±cy nie bêdzie samodzielnie oznacza³ przesy³ek rejestrowanych poprzez naklejanie na nich kodów nadawczych oraz nie bêdzie umieszcza³ kodów nadawczych w ksi±¿kach nadawczych.
25) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± stron.
26) Nadanie przesy³ek listowych oraz przesy³ek, niebêd±cych przesy³k± listow± przygotowanych do nadania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami okre¶lonymi w umowie nastêpowaæ bêdzie w wyznaczonej placówce Wykonawcy maj±cej siedzibê we Wronkach w dniu ich przyjêcia od Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zobowi±zany bêdzie we w³asnym zakresie dostarczyæ korespondencjê do nadania do wyznaczonej placówki Wykonawcy maj±cej siedzibê we Wronkach raz dziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach miêdzy 13.00-15.00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy przyzna realizacjê zamówienia Wykonawcy, który spe³nia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie - Prawo zamówieñ publicznych, spe³nia wymagania okre¶lone w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w oparciu
o wy¿ej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca, wynosi – 100 punktów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy nie bêdzie przeprowadza³ aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041, 2320).
W zakresie wykazania spe³niania ww. warunku Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty ww. wpis (zezwolenie).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia (np. konsorcjum) warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niaæ samodzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± placówk± – punktem na terenie miasta Wronki – wydaj±c± przesy³ki.
Wymogiem jest, aby placówka – Punkt odbioru spe³nia³ nastêpuj±ce warunki:
a) musi byæ czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu,
b) musi byæ oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy,
c) je¿eli znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowana w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy,
d) placówka pocztowa musi zapewniæ prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych,
e) musi s³u¿yæ m.in. do odbioru przesy³ek zawizowanych.
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1)o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
• wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
• podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dotycz±cych uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp):
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041);
2)dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp):
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp)– zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Kosztorys ofertowy - sporz±dzony metod± uproszczon± w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiaj±cego, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ,
4) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
6) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
8) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 11 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrze¿eniem, o którym mowa w ust. 2.
2. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach:
1) przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± stron,
2) wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) wynagrodzenie ca³kowite – w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) wynagrodzenie jednostkowe - w przypadku, gdy zmiana wynagrodzenia nast±pi na podstawie obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów prawa. W przypadku zmiany cen za us³ugi pocztowe, Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ niezw³ocznie Zamawiaj±cemu nowy cennik oraz zmieniony Za³±cznik
nr 1 do niniejszej umowy,
c) przedmiot umowy - je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
d) konieczno¶æ zwiêkszenia ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami;
6. Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
7. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-15 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/wronki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê minimum 50% pracowników zaanga¿owanych w realizacjê przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby do wykonania przedmiotu umowy by³ kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracê jest równe lub przekracza równowarto¶æ wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: w przypadku powziêcia przez Zamawiaj±cego informacji o naruszeniu przez Wykonawcê zobowi±zania dotycz±cego zatrudnienia osób objêtych ubezpieczeniem spo³ecznym i zdrowotnym, Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi o tym fakcie Pañstwow± Inspekcjê Pracy celem podjêcia przez ni± stosownego postêpowania wyja¶niaj±cego w tej sprawie. Na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ pisemne o¶wiadczenie potwierdzaj±ce wska¼nik udzia³u osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracê
do ogó³u zatrudnionych. Wska¼nik ten nie mo¿e byæ ni¿szy ni¿ 50%.
2) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i dorêczanie w sposób ³±cznie zapewniaj±cy:
a) dorêczenie przesy³ki pocztowej w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie,
b) dorêczenie przesy³ki pocztowej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru,
c) uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej.
3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu pisemne o¶wiadczenie potwierdzaj±ce wska¼nik udzia³u osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracê do ogó³u zatrudnionych. Wska¼nik ten nie mo¿e byæ ni¿szy ni¿ 50%
4) Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w §6 ust. 1 pkt.3 projektowanych postanowieñ umownych, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 2 czynno¶ci, za co równie¿ naliczona zostanie kara umowna.
5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.