Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WEJHEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190838773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Przyjaźni 6
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@gops-wejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-wejherowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f743c21-56bd-42d6-9dcd-af7c9da4e32f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gops-wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest Platforma zakupowa Marketplanet : https://gops-wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://gops-wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
Zamawiający informuje, że wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie, os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wejherowie, e-mail: inspektor.abi2@gmail.com;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ORG.26.3.2025.WM pn. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
d) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
f) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) Jednocześnie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazywane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.26.3.2025.WM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie”.
2. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych osobom z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2024.816 t.j.).
3. Wymiar świadczeń przewidywany w okresie realizacji umowy:
1) Szacunkowy wymiar specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem (dalej: usługa), przewidziany do realizacji w okresie obowiązywania umowy wynosi 1763 godziny w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.;
2) Zamawiający określa minimalną liczbę godzin, jaka zostanie zrealizowana w okresie obowiązywania umowy, na poziomie 1060 godzin. Minimalny wymiar stanowi gwarantowaną ilość usług dla Wykonawcy;
3) Przewidywana liczba osób objętych usługami wynosi około 9 osób miesięcznie.
4. Zmienność liczby godzin i liczby podopiecznych:
1) Podane w ust. 3 wartości mają charakter szacunkowy;
2) Rzeczywista liczba osób objętych usługami oraz liczba godzin usług będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i może ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu, w granicach określonych w SWZ oraz umowie;
3) Zmiany wymiaru usług w trakcie realizacji zamówienia nie mogą prowadzić do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy poniżej wartości odpowiadającej minimalnej liczbie godzin (1060 w okresie obowiązywania umowy).
6. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznych objętych wsparciem przez Zamawiającego na terenie Gminy Wejherowo.
7. Wykonawca będzie wykonywać zadanie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia całkowitego wykorzystania środków na ten cel w planie finansowym wydatków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie na 2026 r. nie dłużej niż do 31.12.2026 r. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację pełnego wymiaru godzin, jeśli środki zostaną wcześniej wykorzystane (z zastrzeżeniem wykonania minimalnej liczby 1060 godzin).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy PZP;2) Przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym jest świadczenie usług w wymiarze 1763 godziny w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.;
3) W razie pozyskania dodatkowych środków finansowych na realizację usług lub w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na usługi, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na zwiększeniu liczby godzin wykonywanych usług w środowiskach już objętych usługami lub w środowiskach nowych;
4) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby godzin usług o maksymalnie 518 godzin;
5) Maksymalna liczba godzin przewidziana do realizacji w ramach zamówienia (zakres podstawowy + opcja) wynosi 2281 godzin;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji na usługę, a świadczenie usług w ramach prawa opcji zakończy się najpóźniej z dniem upływu terminu obowiązywania umowy;
7) Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji;
8) Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia z prawem opcji, do świadczenia usług po stawce godzinowej wskazanej w ofercie;
9) Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy;
10) Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, w tym w formie elektronicznej (e-mail), poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego zawierającego szczegółowe informacje o wymiarze i zakresie świadczenia usług, o liczbie godzin, o terminie realizacji usługi;
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, w dowolnych częściach, aż do wyczerpania maksymalnej liczby 518 godzin przewidzianych w ramach prawa opcji;
12) Zamawiający zobowiązuje się do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, o którym mowa w pkt 10, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usług w ramach prawa opcji, tak aby umożliwić Wykonawcy należyte przygotowanie zasobów niezbędnych do realizacji usług;
13) Świadczenie usług w ramach zastosowanego prawa opcji następować będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, nie później niż w terminie wskazanym w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10, z zachowaniem minimalnego wyprzedzenia, o którym mowa w pkt 12.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje w sposób należyty usługę/usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2024.816 t.j.),
• dla łącznie co najmniej 5 osób,
• w łącznym wymiarze co najmniej 1000 godzin,
• w tym co najmniej 1 osoba była dzieckiem z autyzmem lub całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
Dopuszczenie usług wykonywanych:
W przypadku usług okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza wykazywanie usług wykonywanych, pod warunkiem że część już wykonana na dzień składania ofert:
• obejmuje świadczenie usług dla co najmniej 5 osób łącznie, oraz
• obejmuje co najmniej 1000 godzin zrealizowanych usług, oraz
• w tym obejmuje co najmniej 1 dziecko z autyzmem lub całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
Definicja usług odpowiadających rodzajem:
Za usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna:
• specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2024.816 t.j.),
• świadczone dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem,
• wykonywane w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy.
Wymagania dotyczące potwierdzenia należytego wykonania usług:
Wykonawca w wykazie usług podaje:
• rodzaj usług,
• podmiot, na rzecz którego usługi były/są świadczone,
• okres realizacji,
• liczbę osób objętych usługami,
• liczbę zrealizowanych godzin,
• czy usługa obejmowała dziecko z autyzmem lub całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
• dane kontaktowe do potwierdzenia.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje, protokoły, zaświadczenia), potwierdzające należyte wykonanie usług.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona, podmiotowych środków dowodowych określonych w Rozdz. VII B ust. 4 pkt 2 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców);
b) na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: rodzaju usług, podmiotu, na rzecz którego usługi były/są świadczone, okresu realizacji, liczby osób objętych usługami, liczby zrealizowanych godzin, czy usługa obejmowała dziecko z autyzmem lub całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, danych kontaktowych do potwierdzenia (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:1) Formularz ofertowy – przez który należy rozumieć dane wprowadzane przez Wykonawcę w formularzu elektronicznym udostępnionym w zakładce „Oferta” na Platformie.
Formularz systemowy stanowi formularz oferty w rozumieniu SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wymaganych pól w zakładce „Oferta”;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, – przygotowane według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ i załączane jako odrębny plik;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i załączane jako odrębny plik;
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ i załączane jako odrębny plik;
5) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ i załączane jako odrębny plik;
6) pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - załączane jako odrębny plik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy PZP, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust.1 ustawy PZP.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://gops-wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Powiatowego Zespołu Kształcenia Specjalnego w Wejherowie
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2026 rok
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie
- Kompleksowa obsługa obejmująca serwis i najem odzieży roboczej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Bolszewo na odcinku długości ok. 1,1 km" - powtórzony II
- Świadczenie w miejscu zamieszkania klienta z terenu miasta Wejherowa specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym dla osób z autyzmem) w roku 2026
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prozdrowotnych w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- Świadczenie usług prozdrowotnych w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- "Świadczenie w 2026 r. usług fizjoterapii (fizjoterapii SUO i fizjoterapii neurorozwojowej SUO oraz fizjoterapii dla uczestników WTZ) na zlecenie Zamawiającego dla osób objętych jego wsparciem"
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców
- Usługi opiekuńcze na rok 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz usług asystenckich na terenie Gminy Bielsk w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





