Og³oszenie z dnia 2025-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f0a67fc-4887-4c37-b7f6-a8ea6e86b3b1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00570350
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042718/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.16 Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12282373.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy zamierza prowadziæ za pomoc± platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy i bezp³atnego formularza „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu), przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” oraz pojawienia siê komunikatu, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228237
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, og³oszenia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformy tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar (¼ród³em czasu jest platforma).
h) w razie u¿ywania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
3. Oferty sk³adane s± za pomoc± platformy.
4. Wiêcej informacji zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wronki
z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy za pomoc± adresu mailowego: pocz-ta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt
z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych:
aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zwi±zku z realizacj± przetargu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne
lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane
osobowe administratora,
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub
organizacji miêdzynarodowych,
7. Ma Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora:
a)dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które
podlegaj± przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci, wynikaj±cej z kosztów administracyjnych.
Je¶li wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
c) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,
d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych
w art. 21 RODO,
f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych
powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e dane znajduj± siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 154780,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Utrzymywanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw, polegaj±cej na:
a) przewozie miêdzybrzegowym osób i rzeczy,
b) utrzymaniu w nale¿ytym stanie technicznym promu i ³odzi przewozowej, pok³adu promu, prowadzeniu drobnych robót remontowych i konserwacyjnych p³ywaka promu, urz±dzeñ napêdowych, dojazdów
w obrêbie szlabanów i ca³ej przeprawy promowej,
c) utrzymaniu czysto¶ci na promie, ³odzi przewozowej i towarzysz±cej,
d) zabezpieczeniu przeprawy w czasie przewozu oraz podczas silnych wiatrów, sp³ywu kry i wysokiego stanu wody,
e) utrzymaniu w nale¿ytym stanie znaków ¿eglugowych.
2) Ponoszenie odpowiedzialno¶ci za prawid³ow± i bezpieczn± eksploatacjê promu i ³odzi oraz ponoszenie odpowiedzialno¶ci odszkodowawczej za wypadki na promie i ³odzi.
3) ¦wiadczenia us³ug przewozowych w godzinach okre¶lonych harmonogramem pracy przeprawy promowej, stanowi±cym za³±cznik do Specyfikacji warunków zamówienia. W przypadku wstrzymania przeprawy, obs³uga pe³ni dy¿ur zabezpieczaj±cy prom.
4) Zg³aszanie na pi¶mie osobie odpowiedzialnej za koordynacjê niniejszego zamówienia strony Zamawiaj±cego o ka¿dorazowym wstrzymaniu kursowania promu oraz jego przyczynie.
5) Zg³aszanie osobie odpowiedzialnej za koordynacjê niniejszego zamówienia
ze strony Zamawiaj±cego o wszelkich potrzebach zwi±zanych z prawid³owym utrzymaniem przeprawy promowej (sprzêt, wyposa¿enie, oznakowanie itp.).
6) Wykonawca podczas realizacji umowy bêdzie przestrzegaæ przepisów dotycz±cych bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisów ochrony przeciw po¿arowej na promie oraz przepisów ¿eglugowych na ¶ródl±dowych drogach wodnych.
7) Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ we w³asnym zakresie i na swój koszt pomieszczenie socjalne na potrzeby realizacji przedmiotu umowy.
8) Umieszczanie na tablicach po obu stronach rzeki aktualnych informacji
o godzinach kursowania promu oraz informacji o wstrzymaniu kursowania promu – z podaniem przyczyny i terminu.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania patentu ¿eglarskiego przewo¼nika ¿eglugi ¶ródl±dowej (uprawnienia) do przewozu miêdzybrzegowego osób i rzeczy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60610000-7 - Us³ugi transportu promowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto = waga 60% (tj. max. 60 pkt); Kryterium nr 2 – Dysponowanie dodatkowymi osobami = waga 40% (tj. max. 40 pkt).
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Wszelkie obliczenia bêd± dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokr±gleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz zosta³a uznana za najkorzystniejsz± na podstawie kryterium okre¶lonego w specyfikacji, tj. posiada najwiêksz± liczbê punktów w kryterium oceny ofert. Szczegó³owy opis kryterium oceny ofert opisany jest w dziale XX SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dodatkowymi osobami
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje minimum 1 osob±, która bêdzie uczestniczy³a w wykonaniu zamówienia, posiadaj±ca patent przewo¼nika ¿eglugi ¶ródl±dowej. Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê wykazu osób, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art.109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych dokumentów w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania);
4) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
6) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
8) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Je¿eli tre¶æ o¶wiadczenia podpisuj± wszyscy wspólnicy spó³ki cywilnej, pe³nomocnictwo nie musi byæ przez nich do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli chocia¿by jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega ca³e Konsorcjum.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym. Uwzglêdniaj±c powy¿sze Zamawiaj±cy zyska³ uprawnienie wynikaj±ce z przepisów ustawy Pzp do weryfikowania na etapie przedkontraktowym rozk³adu ciê¿aru obowi±zków, jakie w przysz³o¶ci bêd± ci±¿yæ na poszczególnych Wykonawcach ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Powy¿sze
uprawnienie ma na celu ograniczenie sytuacji w której wspó³praca Konsorcjanta ma charakter pozorny i koñczy siê wraz z uzyskaniem zamówienia, które nastêpnie realizowane jest przez Podmioty niedysponuj±ce potencja³em, który by³ warunkiem koniecznym do uzyskania zamówienia. Je¿eli postêpowanie prowadzone jest w trybie podstawowym,
Zamawiaj±cy bada m.in. spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez wszystkich Wykonawców na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. W zwi±zku z tym, ¿e o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, równie¿ na tym etapie postêpowania Zamawiaj±cy ma obowi±zek weryfikacji faktu z³o¿enia tego o¶wiadczenia przez wszystkich Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada:
a) odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu,
b) ka¿dy z Wykonawców z zakresie podstaw wykluczenia.
7. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu
dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio
wykonuj±cych niniejsze zamówienie,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów
kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych 6 finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie,
e) zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym
zastrze¿eniem, ¿e:
- minimalny poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy,
- poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie ¶redniorocznego wska¼nika cen i us³ug konsumpcyjnych, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a sporz±dzona oferta,
- maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 20%.
Zmiana mo¿e zostaæ zainicjowana nie wcze¶niej, ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia rozpoczêcia wykonywania umowy i nie mo¿e byæ dokonana wiêcej, ni¿ 1 raz
w okresie obowi±zywania umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a–d, mog± byæ wprowadzone
wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez
wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia wykonawca mo¿e wyst±piæ do
zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c
odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku.
Wykonawca powinien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana
ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ,
w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ
pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie
przepisów wprowadzaj±cych zmiany.
Ci±g dalszy w sekcji IX - POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-10 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228237
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy sekcji 7.4:3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. e, mo¿e byæ wprowadzana poprzez
zestawienie kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia oraz wska¼nika zmiany kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a sporz±dzona oferta.
4. W przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie ust. 1 pkt 1 lit. e zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia – wykonawca jest zobowi±zany do zmiany wynagrodzenia
przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie
odpowiadaj±cym zmianom kosztów zobowi±zania podwykonawcy. W przypadku
nie dokonania takiej zmiany Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown±
w wysoko¶ci 1000 z³ za ka¿dy przypadek niewykonania tego obowi±zku.
5. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zlecenia dodatkowego funkcjonowania przeprawy promowej poza harmonogramem w sytuacji szczególnej np. rajd rowerowy po stawkach jednostkowych okre¶lonych w § 3 ust. 2, po uprzednim dokonaniu zmiany umowy w postaci aneksu.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2026 roku
- Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania pn. "Zakup mobilnych stacji uzdatniania wody, przyczepy do dowo¿enia wody pitnej"
- Dostawy kiszonek, jaj spo¿ywczych, jab³ek, przypraw i t³uszczów do Zak³adu Karnego we Wronkach
- Wykonanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej"
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samo³ê¿ w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
wiêcej: przetargi w Wronkach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





