Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243498/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca – edycja 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I MUNDUROWYCH IM. GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA W CHEŁMIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 82 565 52 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse3lo.chelm@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ekonomy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8ae8ec0-17a9-4095-95dd-2bff4a01b4101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca – edycja 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ae8ec0-17a9-4095-95dd-2bff4a01b410
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00241957/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, nr naboru FELU.10.04-IZ.00-002/24, nr umowy o dofinansowanie 280/FELU.10.04-IZ.00-0041/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271-5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Warsztaty tematyczne realizowane przez wykładowców wyższej uczelni:1. Warsztaty tematyczne realizowane przez wykładowców wyższej uczelni przeprowadzone zostaną stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 20 grup uczniów, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 8 godzin lekcyjnych (łącznie 160 godzin lekcyjnych).
2. Warsztaty mają być prowadzone przez wykładowców uczelni wyższych o profilu wojskowym (takich jak np. Wojskowa Akademia Techniczna, Akademia Sztuki Wojennej); podczas warsztatów uczniowie zapoznają się m.in. z warunkami pracy na typowych dla absolwentów stanowiskach pracy, ich specyfiką i zasadami współpracy; ponadto celem warsztatów ma być rozwój umiejętności w obszarze bezpieczeństwa.
3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla wykładowców, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Warsztaty z bezpieczeństwa realizowane na terenie uczeni wyższej w Chełmie:1. Warsztaty z bezpieczeństwa realizowane będą na terenie uczeni wyższej w Chełmie, dla 20 grup uczniów, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 8 godzin lekcyjnych (łącznie 160 godzin lekcyjnych).
2. Celem warsztatów jest wsparcie uczniów w rozwijaniu kompetencji w obszarze bezpieczeństwa, tj. tematyce związanej z profilem klasy. Tematyka warsztatów związana będzie z realizowanymi na uczelni studiami w ww. obszarze. Podczas warsztatów uczniowie mają poszerzyć swoją wiedzę, jak również wziąć udział w zajęciach praktycznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział przynajmniej jednego wykładowcy oraz salę zajęciową na wskazanej przez wykonawcę uczelni wyższej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Obozy naukowe w jednostce wojskowej:1. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 obozy, dla 25 osób każdy, które odbędą się w jednostce wojskowej, każdy obóz trwający 5 dni (przy założeniu 8 godzin lekcyjnych zajęć dziennie).
2. Podczas obozów uczniowie realizować będą naukę praktycznych umiejętności wojskowych oraz kształtowania podstawowych zdolności obronnych w zakresie m.in.: taktyki, podstawowego szkolenia strzeleckiego, szkolenia medycznego, terenoznawstwa, topografii wojskowej, szkolenia chemicznego, szkolenia inżynieryjno-saperskiego. Uczniowie będą uczyć się działania w zespole i umiejętności skutecznego komunikowania się, będą mieli także szanse wzmocnić odporność psychofizyczną, ale też sprawność fizyczną (zawody sportowo-obronne). Ponadto poznają zasady działania w obliczu zagrożeń naturalnych, cywilnych czy militarnych. Zajęcia obejmą także kształtowanie zachowań patriotycznych – m.in. odwiedziny miejsc pamięci i spotkania z kombatantami.
3. W ramach Przedmiotu zamówienia dla tej Części wykonawca zobowiązany jest zapewnić noclegi i wyżywienie dla uczniów i dodatkowo dla 2 opiekunów dla każdej grupy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 127100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Obozy naukowe w jednostce straży granicznej:1. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 obozy, dla 45 osób każdy, które odbędą się w jednostce straży granicznej, każdy obóz trwający 5 dni (przy założeniu 8 godzin lekcyjnych zajęć dziennie).
2. Podczas obozów uczniowie realizować będą naukę praktycznych umiejętności funkcjonariuszy straży granicznej. Planowane są zajęcia w zakresie: roli i zadań straży granicznej w strukturze bezpieczeństwa państwa, ceremoniału i musztry (musztra pojedynczego funkcjonariusza i musztra zespołowa), terenoznawstwo, zajęcia terenowe z użyciem kompasu, gry terenowe, samoobrona, pierwsza pomoc przedmedyczna, medycyna pola walki.
3. W ramach Przedmiotu zamówienia dla tej Części wykonawca zobowiązany jest zapewnić noclegi i wyżywienie dla uczniów i dodatkowo dla 3 opiekunów dla każdej grupy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 102400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Wyjazdy laboratoryjne do instytucji edukacyjnych:1. Planowane są 4 wyjazdy laboratoryjne do instytucji edukacyjnych, każdy wyjazd dla grupy 45 uczniów (przy założeniu 6 godzin lekcyjnych zajęć w trakcie wyjazdu).
2. Wyjazdy laboratoryjne mają odbyć się do instytucji związanych z bezpieczeństwem, takich jak np. Instytut Pamięci Narodowej w Warszawie, Akademia Sztuki Wojennej w Rembertowie, Muzeum Wojska Polskiego. Celem wyjazdów laboratoryjnych jest zapoznanie uczniów ze specyfiką działalności danej instytucji oraz zagadnieniami związanymi z kierunkiem kształcenia i profilem klasy w praktyczny sposób, tj. poprzez udział w zajęciach prowadzonych przez pracowników tych instytucji.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział przynajmniej jednego wykładowcy oraz salę zajęciową we wskazanej przez wykonawcę instytucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2880 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Warsztaty „Laboratorium pomysłów i inspiracji dla zielonej transformacji”:1. Warsztaty „Laboratorium pomysłów i inspiracji dla zielonej transformacji” przeprowadzone zostaną stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 4 grup uczniów, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 24 godziny lekcyjne (łącznie 96 godzin lekcyjnych); przy założeniu 8 godzin lekcyjnych zajęć dziennie (zajęcia dla każdej z grup będą trwały 3 dni).
2. Ramowy program warsztatów:
- dlaczego zielona transformacja – zielona świadomość,
- zielone kompetencje w życiu codziennym,
- zielone umiejętności zawodowe (tj. umiejętności zawodowe i ogólne niezbędne w zielonych zawodach oraz innych zawodach, na które wpływ ma zielona transformacja),
- projekty uczniowskie w zakresie zielonej transformacji.
3. Zajęcia mają poszerzać tematykę realizowaną w ramach podstawy programowej i dotyczyć kwestii istotnych dla zmian zachodzących w gospodarce i na rynku pracy, wpływających na wymagania pracodawców wobec pracowników czy tworzenie nowych zawodów i stanowisk pracy. Zwiększenie świadomości uczniów i kompetencji uczniów w powyższym obszarze ma pozwolić skutecznie przygotować ich na przejście z edukacji na rynek pracy.
4. Zajęcia zakończą się procesem walidacji kompetencji nabytych przez uczniów w zakresie zielonej transformacji (test wiedzy + ocena projektu uczniowskiego). Walidację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Zajęcia specjalistyczne „Bezpieczeństwo przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej”:1. Zajęcia specjalistyczne „Bezpieczeństwo przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej” przeprowadzone zostaną stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 12 grup uczniów, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godziny lekcyjne (łącznie 480 godzin lekcyjnych), przy założeniu że zajęcia dla każdej z grup będą trwały 6 dni.
2. W ramach zajęć dla każdej z grup 20 godzin będą stanowiły wykłady, a 20 godzin ćwiczenia z praktykami z firm z branży IT.
3. Ramowy program zajęć:
- podstawy pojęcia chmury obliczeniowej,
- zasady budowania rozwiązań chmurowych,
- usługi chmurowe,
- funkcjonowanie i możliwości wykorzystywania rozwiązań chmurowych,
- bezpieczeństwo przetwarzania danych w rozwiązaniach chmurowych,
- wybrane zagrożenia w chmurze obliczeniowej,
- warsztat praktyczny.
4. Zajęcia mają poszerzać tematykę realizowaną w ramach podstawy programowej i dotyczyć kwestii istotnych dla zmian zachodzących w gospodarce i na rynku pracy, wpływających na wymagania pracodawców wobec pracowników czy tworzenie nowych zawodów i stanowisk pracy. Zwiększenie świadomości uczniów i kompetencji uczniów w powyższym obszarze ma pozwolić skutecznie przygotować ich na przejście z edukacji na rynek pracy.
5. Zajęcia zakończą się procesem walidacji nabytych przez uczniów kompetencji cyfrowych w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej (test wiedzy + zadanie praktyczne). Walidację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Szkolenie z kompetencji społeczno-emocjonalnych:1. Szkolenie z kompetencji społeczno-emocjonalnych przeprowadzone będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 36 grup, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 24 godziny lekcyjne (łącznie 864 godziny lekcyjne). Średni dzienny wymiar zajęć to 8 godzin, zajęcia dla każdej z grup będą trwały 3 dni.
2. Ramowy program szkolenia:
- typy osobowości,
- zarządzanie czasem,
- negocjacje,
- motywacja,
- kreatywność,
- komunikacja,
- asertywność,
- rozwiązywanie problemów,
- umiejętności pracy zespołowej w kontekście środowiska pracy.
Szczegółowy zakres tematyki zajęć zostanie dostosowany przez wykonawcę do potrzeb danej grupy szkoleniowej.
3. Zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem narzędzi w treningu umiejętności społecznych i emocjonalnych, m.in. karty emocji i sytuacji społecznych, historyjki społeczne i inne metody i techniki, np. karty terapeutyczne i karty pracy. Celem zajęć jest wsparcie rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów poprzez rozwijanie umiejętności i kompetencji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania społeczno-edukacyjno-zawodowego i rozwiązywania napotykanych trudności i problemów.
4. Zajęcia zakończą się procesem walidacji nabytych przez uczniów kompetencji społeczno-emocjonalnych (test wiedzy + zadanie typu case study). Walidację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 129600 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Szkolenie z umiejętności podstawowych:1. Szkolenie z umiejętności podstawowych przeprowadzone będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 36 grup, 10 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 16 godzin lekcyjnych (łącznie 576 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 8 godzin, zajęcia dla każdej z grup będą trwały 2 dni.
2. Ramowy program szkolenia:
- rozumienie i tworzenie informacji,
- myślenie matematyczne,
- korzystanie z technologii cyfrowych.
Szczegółowy zakres tematyki zajęć zostanie dostosowany przez wykonawcę do potrzeb danej grupy szkoleniowej.
3. Zajęcia mają być prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących, w tym takich jak m.in. projekt edukacyjny.
4. Celem zajęć jest zdobycie wiedzy i rozwijanie umiejętności podstawowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania społeczno-edukacyjno-zawodowego i rozwiązywania napotykanych trudności oraz problemów.
5. Zajęcia zakończą się procesem walidacji nabytych przez uczniów kompetencji w zakresie umiejętności podstawowych (test wiedzy + zadanie praktyczne). Walidację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 86400 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej:1. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzony będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 5 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 30 godzin lekcyjnych (łącznie 150 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Kurs będzie obejmował 13 godzin zajęć teoretycznych i 17 godzin zajęć praktycznych, oraz następujące zagadnienia: podstawy anatomii i fizjologii człowieka, bezpieczeństwo własne miejsca zdarzenia oraz poszkodowanego, wzywanie pomocy, zadławienia, podstawowa resuscytacja krążeniowo-oddechowa, urazy, tamowanie krwotoków zewnętrznych i opatrywanie ran, unieruchomienie złamań i podejrzeń złamań kości oraz zwichnięć, postępowanie w przypadku wychłodzenia i przegrzania, prowadzenie wstępnego postępowania przeciwwstrząsowego, ewakuacja ze strefy zagrożenia, wsparcie psychiczne poszkodowanego, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych;
3. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
4. Do ukończenia kursu przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ewentualny sprzęt na zajęcia, jeśli będzie taki sprzęt wykorzystywał podczas kursu. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Kurs samoobrony:1. Kurs samoobrony przeprowadzony będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 5 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godzin lekcyjnych (łącznie 200 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Kurs będzie obejmował zajęcia teoretyczno-praktyczne: 12 godzin zajęć teoretycznych i 28 godzin zajęć praktycznych, oraz następujące zagadnienia: zachowanie i postępowanie w sytuacji zagrożenia – pady i przewroty w walce wręcz, rzuty przez biodro oraz podcięcia zewnętrzne i ich odmiany, uwalnianie się z chwytów, obchwytów i duszeń, uwalnianie się z chwytów, obchwytów i duszeń, miejsca wrażliwe na ciele człowieka i sposoby obezwładniania, środki przymusu bezpośredniego.
3. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
4. Do ukończenia kursu przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ewentualny sprzęt na zajęcia, jeśli będzie taki sprzęt wykorzystywał podczas kursu. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 - Kurs sztuk walki:1. Kurs sztuki walki przeprowadzony będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 5 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godzin lekcyjnych (łącznie 200 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Kurs będzie obejmował zajęcia teoretyczno-praktyczne: 12 godzin zajęć teoretycznych i 28 godzin zajęć praktycznych, oraz następujące zagadnienia: przewroty, pady, ćwiczenia akrobatyczne, nauka i doskonalenie uderzeń ręcznych i kopnięć, nauka obrony przed uchwytami, kształtowanie cech motorycznych w sztukach walki, formy w sztukach walki.
3. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
4. Do ukończenia kursu przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ewentualny sprzęt na zajęcia, jeśli będzie taki sprzęt wykorzystywał podczas kursu. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 - Kurs spadochronowy:1. Kurs spadochronowy przeprowadzony będzie dla 5 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 30 godzin lekcyjnych (łącznie 150 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Kurs będzie obejmował część teoretyczną (ok. 10 h): zapoznanie z dokładnym przebiegiem całej czynności, z ułożeniem ciała podczas wolnego spadania, manewrowania oraz postępowanie podczas sytuacji awaryjnych; oraz część praktyczną (ok. 20 h): ćwiczenia naziemne na uprzęży, w samolocie i skok spadochronowy z samolotu w asyście dwóch instruktorów.
3. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dostępny na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
4. Do ukończenia kursu przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, a także sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia kursu, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca pokrywa koszt samolotów, ćwiczeń w samolocie i skoków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 - Kurs survivalu:1. Kurs survivalu przeprowadzony będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 2 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godzin lekcyjnych (łącznie 80 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Kurs będzie obejmował zajęcia teoretyczno-praktyczne: 12 godzin zajęć teoretycznych i 28 godzin zajęć praktycznych, oraz następujące zagadnienia: przygotowanie do wyjścia w teren, psychologia przetrwania, podstawowe zasady przetrwania, podstawy sygnalizacji ratunkowej, podstawy nawigacji, improwizowane schronienie, ogień – skuteczne metody, woda – pozyskiwanie i uzdatnianie do spożycia, identyfikacja podstawowych gatunków roślin jadalnych i leczniczych, nocleg awaryjny, podstawowy zestaw survivalowy i zagadnienia sprzętowe.
3. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
4. Do ukończenia kursu przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ewentualny sprzęt na zajęcia, jeśli będzie taki sprzęt wykorzystywał podczas kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 - Szkolenie w zakresie obsługi programów księgowych:1. Szkolenie w zakresie obsługi programów księgowych przeprowadzone będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 3 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godzin lekcyjnych (łącznie 120 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Szkolenie ma dotyczyć oprogramowania typu Comarch ERP Optima START Mała Firma, na które to oprogramowanie Zamawiający posiada licencje.
3. Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawami obsługi programu księgowego zawierającego moduły: faktury, kasa/bank, księga podatkowa. Szkolenie będzie podzielone tematycznie, zgodnie z modułami Comarch ERP Optima i ma obejmować m. in.: konfigurację programu, uzupełnienie danych słownikowych, operacje w module Kasa/Bank oraz Kasa/Bank Plus, konfigurację modułu Księga Podatkowa, rejestry VAT i deklarację VAT-7, wyliczanie wynagrodzeń oraz zaliczek na PIT-4R, wyliczanie zaliczek na PIT-36 oraz ewidencję środków trwałych.
4. Zajęcia będą miały charakter teoretyczno-praktyczny: 20 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych.
5. Na zakończenie szkolenia przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
6. Do ukończenia szkolenia przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 - Szkolenie w zakresie obsługi programów graficznych:1. Szkolenie w zakresie obsługi programów graficznych przeprowadzone będzie stacjonarnie w Zespole Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. gen. Wł. Andersa w Chełmie, dla 2 grup, 20 osób w każdej z grup, dla każdej z grup 40 godzin lekcyjnych (łącznie 80 godzin lekcyjnych). Średni dzienny wymiar zajęć to 6-8 godzin.
2. Szkolenie będzie dotyczyć programów graficznych typu np. Adobe Photoshop, Corel Photopaint.
3. Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania grafiki rastrowej: metody pracy graficznej, tworzenie fotomontaży, rodzaje formatów graficznych i sposoby posługiwanie się nimi, tworzenia prostych projektów takich jak baner na stronę www, przygotowanie zdjęć i materiałów graficznych na facebook, przygotowanie zdjęć do druku, przerabianie, poprawianie istniejących projektów, publikowanie grafiki rastrowej.
4. Zajęcia będą miały charakter teoretyczno-praktyczny: 20 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych.
5. Na zakończenie szkolenia przeprowadzona zostanie procedura walidacji kompetencji / certyfikacji kwalifikacji. Walidację i certyfikację zapewnia wykonawca, przy czym musi ona być zgodna z Załącznikiem 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+” do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027 (dokument dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/).
6. Do ukończenia szkolenia przez uczestnika wymagana jest jego min. 80% frekwencja na zajęciach.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia ewentualnych kosztów dojazdów i noclegów dla trenerów, co wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający zapewni salę zajęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla Części 3 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła w postępowaniu żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla Części 4 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła w postępowaniu żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla Części 5 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła w postępowaniu żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie trenera dla Części 10, EMERGENCY MEDICAL SERVICES RATOWNICTWO MEDYCZNE I SZKOLENIA KAMIL KOCIUBIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie trenera dla Części 11, FABRYKA SPORTU KAMIL MIRZWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie trenera dla Części 12, FABRYKA SPORTU KAMIL MIRZWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie trenera dla Części 13, Skydive Wrocław Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie trenera dla Części 14, Survivor Group sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERT IN NON PROFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520988820
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-08-31INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont cząstkowy oświetlenia ulicznego"- DPG Dorohusk
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Centrum Lotniczego PANS w Chełmie
- Remont systemu kontroli dostępu Zakładu Karnego w Chełmie
- Zakup i dostawa drona i oprogramowania w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- Zakup posiłków regeneracyjnych
- Zakup dwóch kluczowych urządzeń medycznych: przezczaszkowego systemu dopplerowskiego oraz nowoczesnego aparatu do cyfrowej rejestracji, oceny i analizy EEG
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych dla uczniów z Zespołu Szkół w Sokołowie Młp."
- Organizacja i przeprowadzenie grupowego szkolenia wyjazdowego realizowanego w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- "Organizacja kursu inseminacji bydła i trzody dla uczniów z ZST-W w Trzcianie"
- "Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście i Gminie Sanniki"
- " Program ochrony ludności i obrony cywilnej: szkolenia, w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026"
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.