eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: "Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM Śląsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388934331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 61/U1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sim-slask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sim-slask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sim_slask/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8135c59-d94b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058608/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa – dz. nr 3387/131 oraz 3388/131

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/2023/SIM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa” realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez FSPROJEKT Sp. z o.o., Lędziny, ul. Hołdunowska 57.

Postępowanie dotyczące wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: https://platformazakupowa.pl/transakcja/730059 .

Rozliczenie robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski – ryczałt.

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru odbywać się będzie w zakresie:
• robót konstrukcyjno - budowlanych
• instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych
• robót drogowych (w zakresie dróg i chodników w obrębie nieruchomości)

Świadczenie usługi Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w wyżej wymienionych branżach, przy czym Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej będzie również pełnił funkcję Koordynatora Zespołu, godnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane.

Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty zakresem usługi nadzoru stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 10.

Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach (wymienionych wyżej), w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz inne obowiązki w zakresie nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa wyżej, w szczególności:
1) zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy;
2) opiniowania poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań;
3) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontrolowania dokumentów jakości, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi, itp. w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) kontroli zgodności prowadzenia robót z przepisami techniczno-budowlanym, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;
5) uczestniczenia przy próbach i odbiorach technicznych;
6) dokonywania odbiorów robót ulegających zanikowi lub zakryciu;
7) uczestniczenia w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego całego zakresu robót budowlanych oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:
a. stwierdzenia gotowości do odbioru,
b. przekazania Zamawiającemu sprawdzonego operatu powykonawczego,
c. dokumentowanie fotograficzne postępu robót,
8) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie nadzoru i kontrolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną poprawnością realizowanej inwestycji oraz sprawdzenie zgodności realizacji z zawartą umową o dofinansowanie projektu wraz z osiągnięciem zakładanych wskaźników realizacji projektu;
9) pobytu na terenie budowy w czasie prowadzenia robót w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (dotyczy koordynatora zespołu) oraz nie rzadziej niż raz w tygodniu (dotyczy pozostałych branż) – z pobytu na budowie Koordynator zespołu sporządza protokół z informacją o stanie zaawansowania, robót, ustaleniach z kierownikiem budowy, zidentyfikowanych zagrożeniach, zdjęcia itp.,
10) uczestnictwa w naradach budowy zwołanych na wniosek Inwestora lub Wykonawcy,
11) zatwierdzania harmonogramu robót harmonogramu płatności częściowych,
12) potwierdzania ilości faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
13) rozliczania wykonanych robót, w oparciu o wzoru dokumentów udostępnione przez Zamawiającego lub opracowane w porozumieniu z Zamawiającym (protokoły odbioru robót, harmonogram rzeczowo-finansowy, protokoły konieczności),
14) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich okoliczności mogących mieć istotny wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych,
15) uczestnictwa w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy,
16) kontrolowania i przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,
17) powiadomienia Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy,
18) rozliczenia końcowego umowy o roboty budowlane,
19) inwentaryzacji wykonanych robót, w przypadku przerwania ich realizacji,
20) wydawania poleceń i instrukcji kierownikowi budowy lub kierownikowi robót celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót;
21) żądania od Kierownika Budowy usunięcia usterek lub wad przez Wykonawcę robót oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót naprawczych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót;
22) wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną;
23) odbiór od kierownika budowy i sprawdzanie prawidłowości dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz kompletnej dokumentacji prób i sprawdzeń,
24) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad, zgłaszanych w okresie odbiorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375273,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375273,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojtyła Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472208466

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375273,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.