Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów oraz wdrożenie usług informatycznych w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów oraz wdrożenie usług informatycznych w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” (2 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc02f68e-9714-4a2f-ba57-39ad8cb42048
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037387/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Tłuszcz na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczny samorząd”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyberbezpieczny Samorząd" w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd".
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/pn/tluszcz/demand/214606/notice/public/detalis3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/pn/tluszcz/demand/214606/notice/public/detalis, przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3) Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale
I SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się
pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty
elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa urządzeń sieciowych klasy UTM, serwera do systemu kopii zapasowej oraz serwerów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem, w tym:
1) urządzenia sieciowego klasy UTM – Typ I – 1 szt.
2) urządzenia sieciowego klasy UTM – Typ II – 1 szt.
3) serwera do systemu kopii bezpieczeństwa – 1 zestaw
4) serwera typu I – 1 szt.
5) serwera typu II – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa zasilaczy awaryjnego zasilania UPS, dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP oraz wdrożenie oprogramowania do centralnego składowania i analizy logów, w tym:
1) zasilacza awaryjnego zasilania UPS – Typ I – 32 szt.
2) zasilacza awaryjnego zasilania UPS – Typ II – 1 szt.
oraz
3) dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych DLP – 3 szt.
4) wdrożenie oprogramowania do centralnego składowania i analizy logów – 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej, tj.:
1. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia,
w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
DOT. CZĘŚCI NR 1: co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa serwerów i urządzeń UTM,
DOT. CZĘŚCI NR 2:
1) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa
i wdrożenie managera logów w jednostce administracji publicznej,
2) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa zasilacza awaryjnego zasilania;
3) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa
i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych DLP;
2. dysponują osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
DOT. CZĘŚCI NR 2:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat wydany przez producenta oprogramowania w zakresie managera logów;
2) co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat techniczny wydany przez producenta oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych DLP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis techniczno-funkcjonalny w przypadku oferowania przez Wykonawcę wyrobów/rozwiązań równoważnych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności, w szczególności w zakresie określonym w niniejszej umowie, a wystąpienie którejkolwiek z okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w rozdziale III SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie realizowane w projekcie pt. „Cyberbezpieczny Samorząd" w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowyw ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
INNE PRZETARGI TŁUSZCZ
więcej: przetargi TŁUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- Zakup i dostawa serwera w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Cyberbezpieczny Sulejów"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- Dostawa komponentów do budowy prototypowych stanowisk demonstracyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.