eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TułowiceUsługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego/ Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania pn. "Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego/ Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania pn. „Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tułowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tulowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego/ Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania pn. „Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8d2d2c5-ece2-4b02-a6a9-6e14253b34d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018054/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa pełnienia funkcji inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania pn. „Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
2.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z wyłączeniem
złożenia oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem Platformy Zakupowej). W
takim przypadku komunikacja odbywa się za pomocą adresu: tulowice@tulowice.pl.
3.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez
kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.
4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. poprzez zamieszczenie ich
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5.Zamawiający, zgodnie z Rozp.Prezesa RM z dn. 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i ... (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
-włączona obsługa JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
-Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na
stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zalecenia:
-Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “Obw. Prezesa RM z dn.9.11. 2017 r. w sprawie
ogłoszenia jednolitego tekstu rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
-Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
-W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z
-Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
-Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice, tel: (77) 460 01 43, e-mail:
tulowice@tulowice.pl (dalej: Administrator).
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez
Administratora inspektorem ochrony danych, listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD", oraz mailowo: iod@tulowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą
Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia
przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych,
usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do doręczenia
korespondencji, oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy obowiązujących przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego/ Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji inwestycji pn. „Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach”, (dalej Inżynier Kontraktu).

Podstawowym zadaniem Inżyniera Kontraktu jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego zgodnie
z przepisami polskiego prawa, w tym rozdziałem III ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.
z 2024 r. poz. 725). Inżynier Kontraktu w wykonaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest do wykonywania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji wraz z jej rozliczeniem.

Inżynier Kontraktu będzie świadczył usługę asysty prawnej z zakresu zamówień publicznych polegającej na wsparciu w przygotowaniu postepowania i wyborze wykonawcy wykonanie robót budowalnych inwestycji oraz asysty finansowej wspierając Zamawiającego m.in. poprzez nadzór nad rozliczaniem inwestycji.

Zakres robót budowlanych objętych usługą Inżyniera Kontraktu:

Zgodnie z dokumentacja projektową wykonaną przez Ecokube sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi oraz pozwoleniem na budowę nr 511/2024 z dnia 9.09.2024 r.
Nazwa opracowania: Projekt przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Tułowicach.

Zakres rzeczowy obejmuje:
Obiekty istniejące podlegające remontowi, przebudowie lub rozbudowie
Obiekt nr 01 – Zbiornik ścieków dowożonych
Obiekt nr 03 – Komora dopływowa i zasuwowa
Obiekt nr 04 – Stacja mechanicznego oczyszczania ścieków
Obiekt nr 05 – Pompownia ścieków surowych
Obiekt nr 06A, 6B – Reaktor biologiczny zblokowany z osadnikami wtórnymi
Obiekt nr 07 – Stacja dmuchaw
Obiekt nr 08 – Komora pomiarowa oczyszczonych ścieków komunalnych
Obiekt nr 10 – Stacja mechanicznego odwadniania osadu
Obiekt nr 11 – Zadaszony plac wielofunkcyjny
Obiekt nr 15 – Budynek warsztatowy i magazynowy
Obiekt nr 18 – Brodzik dezynfekcyjny
Obiekt nr 21 – Osadnik wód deszczowych i ścieków przemysłowych
Obiekty nowoprojektowane
Obiekt nr 02 – Punkt zlewny wozów asenizacyjnych
Obiekt nr 09 – Zbiornik magazynowania osadu
Obiekt nr 12 – Pompownia wody technologicznej oraz zbiornik magazynowy wody technologicznej
Obiekt nr 14 – Dwukomorowy zbiornik retencyjny nadmiarowych ścieków i wód opadowych
Obiekt nr 16 – Budynek administracyjno-socjalny
Obiekt nr 17 – Płyta pod agregat prądotwórczy
Obiekty podlegające rozbiórce
Komora dopływowa i zasuwowa – obiekt nr 03 (w jej miejscu wykonanie nowego obiektu o tej samej funkcji),
Istniejąca stacja mechanicznego oczyszczania ścieków (w jej miejscu wykonanie nowego obiektu o tej samej funkcji, ze względu na zły stan techniczny istniejącego obiektu),
Istniejący plac składowy osadu (w jego miejscu powstanie zadaszony plac wielofunkcyjny,
Zbiornik magazynowania osadu (obiekt rozbierany ze względu na zły stan techniczny),
Komora stabilizacji tlenowej (w jego miejscu powstanie obiekt magazynowania osadu),
Poletka osadowe (w ich miejscu wykonanie nowych poletek osadowych, ze względu na zły stan techniczny istniejących obiektów).
Obiekty i prace towarzyszące obejmujące
Budowę i rozbudowę, wymianę rurociągów technologicznych: ścieków, osadów, wody.
Budowę i rozbudowę instalacji wewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, energetycznej, oświetleniowej, jako zasilanie rezerwowe zainstalowany zostanie agregat prądotwórczy,
Budowę i rozbudowa utwardzenia terenu w postaci placów postojowych i manewrowych, chodników na terenie oczyszczalni.
a w tym:
• punkt zlewny wozów asenizacyjnych, pow. zabudowy: 13,75 m2, kubatura: 32,45m3,
• zbiornik magazynowania osadu, pow. zabudowy: 58,08 m2, kubatura: 261,36 m3,
• dwukomorowy zbiornik retencyjny nadmiarowych ścieków i wód opadowych, pow. zabudowy: 98,04 m2, kubatura: 514,71 m3,
• budynek administracyjno-socjalny, pow. zabudowy: 75,00 m2, kubatura: 377,49 m3,
• płyta pod agregat prądotwórczy, pow. zabudowy: 13,85 m2,

Obiekty istniejące podlegające remontowi, przebudowie lub rozbudowie:
• Zbiornik ścieków dowożonych, pow. zabudowy: 13,75 m2, kubatura: 51,56 m3,
• Komora dopływowa i zasuwowa, pow. zabudowy: 5,04 m2, kubatura: 13,5 m3,
• Stacja mechanicznego oczyszczania ścieków, pow. zabudowy: 234,30 m2, kubatura: 829,40 m3,
• Pompownia ścieków surowych, pow. zabudowy: 36,24 m2, kubatura: 314,71m3,
• Reaktor biologiczny zblokowany z osadnikami wtórnymi pojedynczego reaktora, pow. zabudowy: 264,88 m2, kubatura:1470,08 m3,
• Stacja dmuchaw pow. zabudowy: 57,36 m2, kubatura: 229,44 m3,
• Komora pomiarowa oczyszczonych ścieków komunalnych, pow. zabudowy: 9,89 m2, kubatura: 28,19 m3,
• Stacja mechanicznego odwadniania osadu, pow. zabudowy: 69,75 m2, kubatura: 303,41 m3,
• Zadaszony plac wielofunkcyjny, pow. zabudowy: 525,20 m2, kubatura: 2925,36 m3,
Budynek warsztatowy i magazynowy, pow. zabudowy: 40,09 m2, kubatura: 120,27 m3,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – łącznie 10%
3) doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej – łącznie 10%
4) doświadczenie inspektora branży elektrycznej i AKPiA – łącznie 10%
5) doświadczenie technologa w zakresie oczyszczania ścieków – łącznie 10%
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maks. ilość punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane
w formularzu oferty.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn / Cb)*100 punktów*60%
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – łącznie 10%
W kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej”, Zamawiający przyzna punkty jeśli inspektor wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie ponad wymagane dla spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru odpowiedniej specjalności dla:
- jednego dodatkowego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN netto. – 10 pkt
3) Kryterium doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej – łącznie 10%
W kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej”, Zamawiający przyzna punkty jeśli inspektor wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie ponad wymagane dla spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru odpowiedniej specjalności dla:
- jednego dodatkowego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN netto. – 10 pkt
4) Kryterium doświadczenie inspektora branży elektrycznej i AKPiA – łącznie 10%
W kryterium „Doświadczenie inspektora branży elektrycznej i AKPiA”, Zamawiający przyzna punkty jeśli inspektor wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie ponad wymagane dla spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru odpowiedniej specjalności dla:
- jednego dodatkowego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN netto. – 10 pkt
5) Kryterium doświadczenie technologa w zakresie oczyszczania ścieków – łącznie 10%
W kryterium „Doświadczenie technologa w zakresie oczyszczania ścieków”, Zamawiający przyzna punkty jeśli inspektor wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie ponad wymagane dla spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru odpowiedniej specjalności dla:
- jednego dodatkowego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN netto. – 10 pkt
Dot. 2) – 5) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę doświadczenia w ilości wymaganej dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu kryterium będzie punktowane na 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – łącznie 10%

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej – łącznie 10%

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie inspektora branży elektrycznej i AKPiA – łącznie 10%

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie technologa w zakresie oczyszczania ścieków – łącznie 10%

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu
i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia tj. na kwotę
2 000 000,00,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:
1. co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego / Inżyniera Kontraktu / Kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego obejmującego swym zakresem roboty budowlane o wartości min. 15 000 000 PLN netto, w tym co najmniej 1 usługa polegająca na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości 1 000 m3/d.
2. co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem rozliczanie projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości dofinansowania min. 5 000 000,00 PLN netto;
b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:
Lp. Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia) Doświadczenie zawodowe *)
1 Kierownik Zespołu Wykształcenie wyższe techniczne

Doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora / Kierownika Zespołu / Kierownika Kontraktu, w ostatnich 7 latach przed złożeniem oferty, dla co najmniej jednego zadania związanego
z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto.
2 Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień.
Doświadczenie zawodowe: pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto.
3 Inspektor nadzoru branży sanitarnej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień.
Doświadczenie zawodowe: pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej i AKPiA w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz
o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto.
4 Inspektor nadzoru branży elektrycznej i AKPiA Uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej i AKPiA w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert dla:
a. co najmniej jednego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d oraz o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto
b. Co najmniej 1 zadania związanego
z budową instalacji fotowoltaicznej
o mocy min. 40 kWp.
5 Technolog w zakresie oczyszczania ścieków Wykształcenie wyższe techniczne Pełnienie funkcji technologa w zakresie oczyszczania ścieków w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania związanego z budową/ rozbudową/ przebudową oczyszczalni ścieków
o przepustowości min. 1000 m3/d oraz
o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto
6 Inspektor nadzoru branży drogowej Uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień.
7 Specjalista ds. rozliczeń mgr ekonomii lub finansów Doświadczenie w rozliczaniu projektów budowlanych związanych z zadaniami dla Inżyniera Kontraktu lub podobne, w tym co najmniej dwóch zakończonych
i rozliczonych kontraktów z zakresu gospodarki wodnej lub ściekowej,
o wartości robót co najmniej 15 mln PLN netto.
8 Specjalista ds. zamówień publicznych Radca prawny/adwokat Co najmniej 15 letnie doświadczenie
w doradztwie prawnym w zakresie zamówień publicznych od uzyskania uprawnień po stronie Zamawiającego

Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w przedmiotowej specjalności.
*) Celem weryfikacji należy podać datę uzyskania uprawnień.
Można łączyć funkcje tj. Kierownika zespołu i inspektora nadzoru konstrukcyjno – budowlanego.

3. Inspektorzy muszą posiadać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2023 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U.
z 2023 r., poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.
z 2024 r. poz.1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożenia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożenia przez Wykonawcę:
a) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy
z Wykonawców;
3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz
z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
W załączniku wykonawca składa również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) pełnomocnictwo dla osób, które podpiszą umowę,
2) informacje niezbędne do wpisania do treści umowy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 – Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddział w Niemodlinie z dopiskiem „Wadium –nr postepowania oraz nazwa zadania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub
poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania oferty)
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Tułowice;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 składa
z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Warunek w zakresie doświadczenia, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi potwierdzać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.
10. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projektowanych
postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.