Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00237486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00250258/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im.KEN w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292448091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppoligon@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgih-sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d311ec58-c639-476c-a89c-06d2d5baf1151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. KEN w Sandomierzu ul. Wojska Polskiego 22 27-600 Sandomierz
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d311ec58-c639-476c-a89c-06d2d5baf115
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu „Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Nr umowy FESW.08.03.IZ-00-0004/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSGIH/2/PZ/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część 1 - „Wakacyjne Poligony Wojskowe nad morzem” – 2 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 10 dniowy dla 24 uczniów +3 opiekunów nad morze
z ubezpieczeniem, zakwaterowaniem w namiotach na zorganizowanym polu namiotowym / obozie wyposażonym w wymagane przepisami węzły sanitarne (toalety, łazienki itd.) oraz kuchnię, z pełnym wyżywieniem: 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe. Pole namiotowe / obóz musi być zlokalizowane nie dalej niż 500 m od plaży.
• Program zajęć poligonowych w załączeniu.
• Zorganizowanie co najmniej dwóch wycieczek historyczno-patriotycznych - przykładowe kierunki wycieczek: Gdańsk/ Westerplatte/ Malbork/ Frombork/ Stutthof.
• Przykładowy Program wyjazdu w załączniku nr 8 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część 2 – „Sportowy Obóz Zimowy w górach” – 2 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 5 dniowy dla 16 uczniów (2 grupy 8 os) +2 opiekunów w góry
z ubezpieczeniem, przejazdem, zakwaterowaniem w pokojach 1,2 max 3 osobowych, z pełnym wyżywieniem: 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe.
• zorganizowanie codziennych atrakcji programowych np. kino, basen, lodowisko, zwiedzanie skoczni, wyjazd kolejka itd oraz nauka jazdy na nartach/ snowboardzie min 3 h dziennie x 4 dni, z czego min 3 h/gr z instruktorem
• Przykładowy Program wyjazdu w załączniku nr 9 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 59600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3 – „Wyjazdy Survivalowe” - 4 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 4 dniowy dla 16 uczniów + 2 opiekunów wraz z ubezpieczeniem, przejazdem, zakwaterowaniem - 3 noclegi z wyżywieniem, 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe).
• Zajęcia survivalowe w formie teoretycznej i praktycznej prowadzone przez instruktorów np. taktyka walki zbrojnej oraz jej poddziedziny, sztuka przetrwania (survival), Topografia. Praca na mapie i przyrządach nawigacyjnych, Medycyna pola walki, Strzelectwo.
• Przykładowy Program wyjazdu w załączniku nr 10 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 74141,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) Część 4 – „Wyjazdy studyjne do „Szkoły Orląt” w Dęblinie” – 2 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 1 dniowy dla 24 uczniów +3 opiekunów wraz ubezpieczeniem
i przejazdem oraz posiłkiem – obiad.
• Zorganizowanie zwiedzania , pokazów, zajęć, prelekcji.
• Przykładowy Program wyjazdu w załączniku nr 11 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część 5 – „Wyjazdy patriotyczne do Warszawy” – 2 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 3 dniowy dla 16 uczniów +2 opiekunów wraz z ubezpieczeniem przejazdem i dwoma noclegami w hotelu (pokoje 1,2, max 3 osobowe). Z pełnym wyżywieniem (min. 3 posiłki - śniadanie, obiad, kolacja).
• Zorganizowanie zwiedzania miasta z przewodnikiem w tym m.i n. wizyta w Muzeum Wojska Polskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego, Grób Nieznanego Żołnierza, Pałac Kultury oraz innych atrakcji programowych np. park trampolin, kino, muzeum świat iluzji, Centrum Nauki itp.
• Przykładowy Program wyjazdu w załączniku nr 12 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 39400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
f) Część 6 – „Spływy survivalowo - kajakowe” – 2 wyjazdyW zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 2 dniowy dla 16 uczniów +3 opiekunów wraz ubezpieczeniem
i zakwaterowaniem w agroturystyce / namiotach na polu biwakowym /namiotowym/ wyposażonym w wymagane przepisami węzły sanitarne (toalety, łazienki itd.). Dopuszcza się samodzielne przygotowanie posiłków : śniadanie x1, obiad x2, kolacja x1 (np. ognisko) - z produktów powierzonych/ zakupionych przez Wykonawcę
• Zorganizowanie szkolenia wstępnego, spływów w 1 i 2 dniu i atrakcji programowych w tym ogniska.
• Przykładowy Program spływu w załączniku nr 13 do SWZ
CDN w SWZ!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 15200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.05.2025 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2025/BZP 00237486/01 ogłoszenie o zamówieniu publicznym (usługa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na zadanie pn.: „Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” podzielone na 6 części z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 24.05.2025 r. na godzinę 16:15. Po otwarciu ofert komisja stwierdziła, że w częściach nr 1, nr 2, nr 3,, nr 4, nr 5, nr 6 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 1 w części 2 w części 3 części 4 w części 5 oraz części 6 .
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja Portu Kultury w Sandomierzu".
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego: Zest. PC z monitorami i osprzęt., serwer, stacja rob., macierze NAS, UPS, drukarka kolor A3, oprogr.: syst. oper., pakiety biurowe. Dost. do BCU na 2025r.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Usługi społeczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudnościom!integracja społeczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- Organizacja wycieczki do Turcji lub na Cypr Północny dla pracowników ZAZ SOWA w Lipniaku
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Organizacja wycieczki zagranicznej do Turcji finansowanej z ZFŚS dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.