Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123627117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kolodziejczyk@ast.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a3160d-b32e-4713-a439-b6c806cce22d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00279022/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ast.ezamawiajacy.pl/pn/AST/demand/217000/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ast.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymaganie określone w SWZ (w szczególności pkt 13).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ (pkt 28).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ (pkt 28).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZKK.261.2.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych. Zakres prac:
1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie przygotowania części pomieszczeń w piwnicach budynku przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie na pomieszczenie tzw. wymiennikowni – dla usytuowania węzła cieplnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami (doprowadzenie wody, zapewnienie sprawnej kanalizacji i wentylacji grawitacyjnej/mechanicznej, z przygotowanym wypustem dla podłączenia lokalnej szyny wyrównawczej węzła, itp.) i wytycznymi branżowymi zawartymi w dokumentacji projektowej, w zakresie wszystkich branż.
2. Montaż drzwi metalowych (otwieranych na zewnątrz) do pomieszczenia wymiennikowni wyposażonych we wkładkę patentową.
3. Doprowadzenia do pomieszczenia wymiennikowni zgodnie z dokumentacją projektową: zasilania elektrycznego wymiennikowni, linii kablowej układu pomiaru temperatury zewnętrznej.
4. Doprowadzenia do pomieszczenia wymiennikowni połączenia wyrównawczego.
5. Wykonanie instalacji c.o. i c.t. oraz wykonania rozdzielaczy będących integralną częścią tych instalacji.
6. Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku, montaż jednego stabilizatora c.w.u. wraz z osprzętem (kołnierze, przeciwkołnierze, izolacja termiczna) i podłączenie go do instalacji łącznie z wykonaniem ścieżki wody zimnej.
7. Montaż pompy wody schłodzonej w studzience.
8. Połączenie instalacji wewnętrznych c.o., c.t. i c.w.u. z węzłem cieplnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ, na który składa się: Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, STWiOR, Pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę.
Zamawiający umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w obiekcie, w którym będą wykonywane roboty budowlane, po uprzednim umówieniu się z Działem gospodarczym, tel. 12 362 71 27, 12 362 71 29. Wizja lokalna nie jest warunkiem udziału w postępowaniu.
Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności, t.j. Dz. U. z 2023 poz. 215 ze zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty.
Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SWZ dokumentacji projektowej, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Musi także uwzględniać wszystko, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem prac w okresie remontu torowiska przy ul. Straszewskiego i Piłsudskiego, w zlokalizowanym na rogu tych ulic w centrum Krakowa czynnym obiekcie użyteczności publicznej, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł). Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w dwóch kryteriach: 1.Punkty w kryterium „Cena brutto" zostaną obliczone według wzoru: C = Cn/Cb x 90 pkt, gdzie: C - ilość punktów w kryterium cena brutto, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej. W kryterium „Cena brutto" oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 2. Okres gwarancji: Kryterium liczone w okresach miesięcznych: Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia będzie oceniany w następujący sposób: 36 miesięcy - 0 pkt, 48 miesięcy - 5 pkt, 60 miesięcy - 10 pkt. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie liczbę miesięcy, na jaką udziela gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia: 36, 48 lub 60 miesięcy. W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu, na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości, zamawiający uzna, że wykonawca udziela gwarancji jakości na minimalny okres, tj. 36 miesięcy gwarancji. Suma punktów uzyskanych w kryteriach stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej jednego podobnego zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie).
Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie robót budowlanych wielobranżowych, obejmujących w szczególności roboty sanitarne, w tym wykonanie instalacji wewnętrznych lub adaptacji pomieszczeń dla potrzeb instalacji technicznych (np. przygotowanie pomieszczeń pod węzeł cieplny lub inne urządzenia sanitarne), o wartości co najmniej 150 000 zł brutto;
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalnościach:
a) instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) konstrukcyjno-budowlanej,
- po jednej osobie w każdej z wymienionych specjalności (dopuszcza się wskazanie jednej osoby łączącej kilka specjalności, jeżeli posiada wymagane uprawnienia), posiadającymi co najmniej 5-letnie doświadczenie w uzyskanej specjalności (każda z osób), a w przypadku realizacji zamówienia aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
- lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających w/w warunki, które skieruje do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 9 SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 1 do SWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie Zamawiającego:
1. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG -Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast „Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane na wezwanie Zamawiającego:
1. Wykaz osób – załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Wykaz robót budowanych – załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw,
usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
J
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wartość: 2 500,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego
umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ,,Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami wzoru umowy (paragraf 16) stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ast.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone zawierające zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SWZ w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SWZ. Kosztorysy stanowią treść oferty i powinny być przez Wykonawcę podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). 3. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa źródła promieniowania laserowego do badań metodami aktywnej termografii - DE-dzp.272-356/25
- Usługa zaprojektowania i wykonania elementów obudowy dawkomierza dla IFJ PAN (DZP.260.8.2025)
- Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
- Usługa restauracyjna podczas 10th Cracow Conference on Graph Theory 2025 - DE-dzp.272-328/25
- Dostawa elementów i podzespołów mechanicznych do systemów pomiarowych
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie wymiany instalacji oświetlenia awaryjnego w segmencie A i segmencie B budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Adaptacja mieszkania służbowego na świetlicę w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Wykonanie przebudowy placu zabaw na terenie Żłobka Miejskiego w Koninie w ramach programu "Aktywny plac zabaw."
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.