Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253886/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483655801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080c8995-1119-4b7a-aadb-40d1870dd2fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043690/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Granicznej 24 o windę zewnętrzną a także na zmiana zagospodarowania terenu przed budynkiem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.104.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest rozbudowa i przebudowa budynku biurowego o windę zewnętrzną i schody w ramach zadania pn. „Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celi likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych”, przy ul. Granicznej 24.
1. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1.1 Budowlanka. Przygotowanie ścian istniejącego budynku przed montażem platformy dla niepełnosprawnych z szybem windowym:
a) Roboty rozbiórkowe
b) Roboty murarskie
c) Instalowanie drzwi i okien
d) Tynki i okładziny ścian
e) Malowanie
1.2 Instalowanie wind:
a) Roboty ziemne i fundamentowanie
b) Instalowanie wind
1.3 Roboty zewnętrzne:
a) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
b) Wznoszenie ogrodzeń
c) Schody zewnętrzne i nawierzchnie
d) Obudowa śmietnikowa
1.4 Elektryka dot. instalacji windy.
1.5 Elektryka dot. przyłączy telekomunikacyjnych.
1.6 Klimatyzacja – demontaż i montaż – uzupełnienie.
Szczegółowy opis Przedmiotu Umowy, w tym zakres robót, technologia wykonania oraz specyfikacja elementów wyposażenia zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
i przedmiarach robót, OPZ stanowiących załącznik NR 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45262210-6 - Fundamentowanie
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45262522-6 - Roboty murarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont dachów.
- Dostawa profesjonalnych preparatów do mycia i konserwacji powierzchni oraz worków foliowych na odpady medyczne i komunalne
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w budynkach SO w Radomiu oraz SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i budowę sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Wodnej, Filtrowej, Siemiradzkiego w Radomiu
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Montaż instalacji oddymiającej klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- "Modernizacja hali obróbki skrawaniem - hala nr 2 w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym na potrzeby kształcenia zawodowego dla branży mechaniczno - mechatronicznej" w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.