Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.radzikowski@krakow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558b0896-131d-4f6e-aa36-725b70bd1f1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-558b0896-131d-4f6e-aa36-725b70bd1f1f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-558b0896-131d-4f6e-aa36-725b70bd1f1f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 708100 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach”, zgodnie z dokumentacją projektową wielobranżową autorstwa GLOBAL Albert Dragan pn: Instalacja systemu klimatyzacji VRF w budynku Sądu Rejonowego 32-400 Myślenice, ul. Piłsudskiego 7, pozwoleniem konserwatorskim Nr ZN-I.5142.537.2024 z 25.09.2024 r., Decyzją pozwolenia na budowę nr 1018/2024 z 15.11.2024 r., przedmiarami robót oraz opisem zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (w zakresie 36 -60 miesięcy)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji (w zakresie 80 - 120 dni kalendarzowych)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z pkt VIII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt X SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt X SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z pkt XVI SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt XII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt XXII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę Zamawiającego https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-558b0896-131d-4f6e-aa36-725b70bd1f1f.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Dostawa żywych szczurów dorosłych oraz osesków szczurzych dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przenośnego spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej (XRF) wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem, na potrzeby Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie
- Dostawa zrobotyzowanej platformy transportowej z wyposażeniem na potrzeby WIMiR
- Dostawa żywych myszy dorosłych oraz osesków mysich dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r.
- "Usługa polegająca na całorocznym utrzymaniu w czystości powierzchni utwardzonych należących do Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22.
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji, drzwi wewnętrznych oraz żaluzji zewnętrznych w Pracowni Endoskopii oraz Laboratorium dla SPZOZ w Sokołowie Podlaskim
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego
- "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Szydłowcu przy ul. Staszica 3A"
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.