Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331847/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska
1.3.) Oddział zamawiającego: SAKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360980778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 598 52 37
1.5.8.) Numer faksu: 62 598 52 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sako-info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sako-info.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Związek ZIT stanowiący wspólną reprezentację jednostek samorządu terytorialnego wdrażających Zintegrowane Inwestycje Terytorialne zgodnie z rekomendacjami ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d46331-2a9b-496c-bd6a-63fa4db6e6b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
IntegrujeMY, AktywizujeMY mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej”, realizowanego w ramach Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działania 6.18. Integracja i aktywizacja społeczna oraz wsparcie potencjału w ramach ZIT programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6d46331-2a9b-496c-bd6a-63fa4db6e6b43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ewentualnie poczty elektronicznej email: (biuro@sako-info.pl) (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami następujące osoby:
a) Pan Ryszard Kaleciński, e-mail: brockers.project@gmail.com, tel. 0 501 734 597.
b) Pani Ewa Milewska, e-mail: biuro@sako-info.pl, tel. 62 598 52 37, 0 786 063 703.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), w rozdziale X SWZ.
5. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych);
4) wyjaśnień składanych na wezwanie zamawiającego.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
− Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452)
oraz
− Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Inspektorem Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Aglomeracja Kalisko-Ostrowska jest Ewa Milewska adres e- mail: iodo@sako-info.pl, tel. 62 598 52 37;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej w ramach projektu pn. „IntegrujeMY, AktywizujeMY mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy art. 74 ust 3 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1320 ), dalej „ustawa Pzp”, a także inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem, o którym mowa
w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAKO-WK.251.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca – etapu I - zobowiązany jest do kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu pod montaż siłowni zewnętrznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), w szczególności:
- uzyskanie map do celów projektowych (jeśli będzie wymagane),
- uzyskanie wszystkich niezbędnych określonych przepisami prawa: uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, wykonania projektów zagospodarowania terenu, po uprzedniej inwentaryzacji i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz z zaświadczeniem o niewnoszeniu uwag.
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej legalne rozpoczęcie robót budowlanych.
W ramach zamówienia – etapu II - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych - w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, obejmujących realizację 12 siłowni zewnętrznych, składających się z 4 urządzeń (ogółem
48 urządzeń, w tym: 12 x biegacz, 12 x orbitrek, 12 x wyciskanie siedząc – podwójne, 12 x rower) w 12 lokalizacjach (miejscach publicznych) na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium
a) Kryterium: cena:
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)
b) Kryterium: gwarancja i rękojmia na roboty:
Przyznane punkty za udzielony okres gwarancji i rękojmi na roboty (G) = (Gb:Gn) waga kryterium (40),
gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję i rękojmię;
Gb – gwarancja i rękojmia na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany;
Gn – najdłuższa gwarancja i rękojmia na roboty zaoferowana w postępowaniu;
waga – 40%.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji na roboty udzielony na ponad 72 miesięcy nie będzie punktowany.
W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy, Zamawiający przyznaje w tym kryterium 0 pkt nie stosując wyżej wskazanego wzoru.
3. Sumując punkty uzyskane w kryterium cena, kryterium okres gwarancji i rękojmi, otrzymujemy punkty uzyskane przez daną ofertę (S) = C + G.
4. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w Prawie zamówień publicznych.
8. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższych wzorów.
9. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą łączną sumę punktów w ramach przyjętych w SWZ kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na roboty (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Opis spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 realizacje, polegające na dostawie i montażu siłowni plenerowych zewnętrznych, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wykaz wykonanych robót (załącznik nr 5) i załącza dokumenty potwierdzający należyte wykonanie robót, np. referencje, protokoły odbioru itp.
b) Opis spełniania warunku w zakresie zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni warunków, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia:
Część dotycząca prac montażowych: co najmniej 2 instalatorów/monterów – posiadających doświadczenie w montażu urządzeń małej architektury lub siłowni zewnętrznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020, poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć nw. przedmiotowe środki dowodowe:- karty techniczne urządzeń, wskazujące, w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane, w tym m.in. informacje o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach oraz listy zalecanych części zamiennych;
- aktualne certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, badania lub inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych
i zamontowanych urządzeń z normami, w szczególności z normą PN-EN 16630.
1) Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie;
2) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- karty techniczne urządzeń, wskazujące, w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane, w tym m.in. informacje o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach oraz listy zalecanych części zamiennych;- aktualne certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, badania lub inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych
i zamontowanych urządzeń z normami, w szczególności z normą PN-EN 16630.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości: 3000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:
77 8404 0006 2104 0080 4738 0001 z adnotacją „Wpłata wadium – postępowanie SAKO-WK.251.12.2025 „Nazwa Wykonawcy – wadium w postępowaniu”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania kwoty gwarancji wadialnej na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) dysponentem poręczenia lub gwarancji jest: Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wnosi się poprzez przekazanie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
9. Szczegółowe zasady i tryb zwrotu gwarancji wadialnych w tym również okoliczności zatrzymania wadium określono w ustawie Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwości i warunki zmiany umowy zostały określone w par. 14 Projektu Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa testów genetycznych PCR do własnego aparatu GenExpert
- "Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych - leków onkologicznych"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz zakup subskrypcji na wsparcie techniczne
- Montaż instalacji domofonowej w budynkach mieszkalnych w podziale na dwie części.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4586P w miejscowości Zbiersk Cukrownia
- Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.