Og³oszenie z dnia 2025-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DZP.261.10.2025 Modernizacja basenu treningowego w obiekcie po³o¿onym przy ul. G³owackiego 3-5 w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Koszalin - Urz±d Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.piekniewska@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zarz±d Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669 050 48 61
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Rekreacyjna 14
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.11.5.) Kod pocztowy: 75-436
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zos.koszalin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zos.koszalin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.10.2025 Modernizacja basenu treningowego w obiekcie po³o¿onym przy ul. G³owackiego 3-5 w Koszalinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f06ba36-138e-4310-a85b-9d66bca2e4cf
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00300208
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037305/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 „Modernizacja basenu treningowego w obiekcie po³o¿onym przy ul. B. G³owackiego 3-5 w Koszalinie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f06ba36-138e-4310-a85b-9d66bca2e4cf3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform± pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1f06ba36-138e-4310-a85b-9d66bca2e4cf, na której s± udostêpniane przez ZAMAWIAJ¡CEGO informacje, zmiany, wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty bezpo¶rednio zwi±zane z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia oraz przy u¿yciu której s± przekazywane wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, oferty, dokumenty i o¶wiadczenia WYKONAWCÓW.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane w niniejszym postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tj. DZ. U. z 2017 r. poz. 2247) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2. Dokumenty elektroniczne sk³adane przez Wykonawców musz± spe³niaæ ³±cznie wymagania opisane w § 10 rozporz±dzenia z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3. Dokumenty sk³adane w postêpowaniu mog± byæ podpisane za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Do podpisywania dokumentów za pomoc± podpisu zaufanego nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany).
5. Do podpisywania dokumentów za pomoc± podpisu osobistego nale¿y posiadaæ dowód osobisty z certyfikatem podpisu osobistego i specjalistyczny czytnik.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail ZAMAWIAJ¡CEGO przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na wskazany powy¿ej adres e-mail.
10. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do ZAMAWIAJ¡CEGO przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej. W przypadku niepotwierdzenia ze strony WYKONAWCY odbioru przes³anych informacji (pomimo takiego ¿±dania) ZAMAWIAJ¡CY uzna, ¿e wiadomo¶æ zosta³a skutecznie przekazana do WYKONAWCY po wydrukowaniu prawid³owego komunikatu poczty elektronicznej o wys³aniu informacji.
11. Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej, wymagania techniczne i organizacyjne oraz rodzaje podpisów zosta³y zamieszczone w paragrafie XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót budowlanych wraz z niezbêdn± dokumentacj± w ramach zadania pn.: Modernizacja basenu treningowego w obiekcie po³o¿onym przy ul. G³owackiego 3-5 w Koszalinie.
2. Szczegó³owy zakres prac i warunki ich wykonania obejmuj±:
2.1. realizacjê robót rozbiórkowych,
2.2. realizacjê robót naprawczych,
2.3. zamówienie i monta¿ ok³adziny niecki ze stali nierdzewnej, w tym:
a) wyrównanie powierzchni betonowej – usuniêcie nierówno¶ci, ubytków oraz lu¼nych fragmentów powierzchni betonu w obrêbie niecki i rynien przelewowych,
b) miejscowe naprawy betonu – wykonanie uzupe³nieñ i reprofilacji betonu w miejscach uszkodzeñ z zastosowaniem odpowiednich zapraw naprawczych,
c) zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych elementów zbrojenia – oczyszczenie oraz wykonanie pow³ok ochronnych na ods³oniêtych prêtach zbrojeniowych zgodnie z technologi± producenta materia³ów.
d) weryfikacja stanu technicznego pod³o¿a – prace te zostan± szczegó³owo oszacowane i zakwalifikowane po demonta¿u istniej±cej ok³adziny ceramicznej z niecki i rynien przelewowych.
2.4. zamówienie i monta¿ wyposa¿enie niecki,
2.5. wykonanie sufitu napinanego z PCV w hali basenowej,
2.6. realizacjê prac w zakresie ok³adzin ceramicznych i malowania hali basenowej,
2.7. realizacjê prac w zakresie ok³adzin ceramicznych i malowania hali basenowej w pomieszczeniach komunikacji nr 122 i 127 oraz w pomieszczeniu natrysków,
2.8. wykonanie niezbêdnych badañ, prób i ekspertyz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: ZAMAWIAJ¡CY przewiduje udzielania zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przewidywany zakres zamówienia w trybie z wolnej rêki to roboty dodatkowe zwi±zane z przygotowaniem niecki basenowej do monta¿u nowej ok³adziny ze stali nierdzewnej, które mog± obejmowaæ miêdzy innymi:
1. Wyrównanie powierzchni betonowej – usuniêcie nierówno¶ci, ubytków oraz lu¼nych fragmentów powierzchni betonu w obrêbie niecki i rynien przelewowych.
2. Miejscowe naprawy betonu – wykonanie uzupe³nieñ i reprofilacji betonu w miejscach uszkodzeñ z zastosowaniem odpowiednich zapraw naprawczych.
3. Zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych elementów zbrojenia – oczyszczenie oraz wykonanie pow³ok ochronnych na ods³oniêtych prêtach zbrojeniowych zgodnie z technologi± producenta materia³ów.
4. Weryfikacja stanu technicznego pod³o¿a – prace te zostan± szczegó³owo oszacowane i zakwalifikowane po demonta¿u istniej±cej ok³adziny ceramicznej z niecki i rynien przelewowych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ WYKONAWCY, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJ¡CY uzna, ¿e WYKONAWCA spe³nia warunek, je¿eli WYKONAWCA:i. wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie minimum 2 roboty budowlane na podstawie odrêbnych umów, których przedmiotem by³a budowa, modernizacja lub przebudowa istniej±cej niecki basenowej na nieckê basenow± w technologii stali nierdzewnej spawanej.
ii. Wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) oraz legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. WYKONAWCA przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 40.000,00 (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³ 0/100).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cych sytuacjach:a) zmiany s± konieczne w zwi±zku ze zmianami przepisów prawa (w tym zmiana obowi±zuj±cej urzêdowej stawki VAT opisana w § 16 ust. 5);
b) zmiana lub rezygnacja z PODWYKONAWCY, na którego zasoby WYKONAWCA powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, pod warunkiem, ¿e WYKONAWCA wyka¿e ZAMAWIAJ¡CEMU, i¿ proponowany inny PODWYKONAWCA lub WYKONAWCA samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;
c) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia, je¿eli zmiany s± korzystne dla ZAMAWIAJ¡CEGO,
d) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia i/lub wynagrodzenia z przyczyn technologicznych, ekonomicznych, pogodowych lub organizacyjnych, w sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia lub niewynikaj±cej z przyczyn le¿±cych po stronie ZAMAWIAJ¡CEGO, w tym obostrzeñ epidemicznych,
e) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej trwaj±cego nieprzerwanie co najmniej 7 dni, je¿eli okresu przestoju nie mo¿na nadrobiæ w dalszym toku prac objêtych przedmiotem umowy. W przypadku wyst±pienia sytuacji opisanej powy¿ej termin ulegnie przesuniêciu o czas przestoju wynikaj±cy z jej dzia³ania lub o czas wykonania dodatkowych robót lub czynno¶ci,
f) wyst±pi konieczno¶æ wykonania dodatkowych prac lub robót, niemo¿liwych do przewidzenia w chwili podpisania umowy, a które bêd± mia³y wp³yw na przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy lub je¶li zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, nie le¿±ce po stronie WYKONAWCY,
g) wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji,
h) z przyczyn niezale¿nych od ZAMAWIAJ¡CEGO i w porozumieniu z WYKONAWC¡ ograniczenie zakresu lub rezygnacja ze zleconych robót, poci±gaj±ca za sob± zmniejszenie wynagrodzenia WYKONAWCY,
i) zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1f06ba36-138e-4310-a85b-9d66bca2e4cf
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ci±gu DW 146
- Dostawa testów na narkotyki i ¶rodki odurzaj±ce.
- Modernizacja dwóch pawilonów dla psów
- Us³uga naprawy samochodu asenizacyjnego JELCZ 325 C rocznik 1988 na rzecz 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawa produktów mleczarskich, t³uszczy i jaj ¶wie¿ych.
- Zarz±dzanie Projektem pt.: Rozbudowa przej¶cia przez m. Drawno w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 175
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczys³awowie"
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "M³ody kolejarz i fotograf w podró¿y do przysz³o¶ci - poprawa jako¶ci kszta³cenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmê dla ¿ubrów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Ksiê¿e - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa czê¶ci budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry ¦w. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodoci±gowej w m. O¿arów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.