Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194935/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00210980/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur ZST imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur ZST imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7fbe53-200c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003420/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Wyposażenie pracowni fryzjerskiej w ZST w Międzyrzecu Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194935/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.9.2021.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49690,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 1 – meble” stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Myjnia fryzjerska – regulowana – 1 sztuka; Fotel fryzjerski – 6 sztuk; Hoker fryzjerski – 6 sztuk; Witryna fryzjerska – 1 sztuka; Szafka fryzjerska – 2 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 8214,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 2 – wyposażenie fryzjerskie (urządzenia elektryczne)” stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Autoklaw – 1 sztuka; Sterylizator kulkowy – 3 sztuki; Suszarka ręczna – 6 sztuk; Maszynka do strzyżenia włosów – 6 sztuk; Trymer – 6 sztuk; Prostownica do włosów – 6 sztuk; Lokówka do włosów – 6 sztuk; Urządzenie do podcinania końcówek – 1 sztuka; Bojler elektryczny – 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
33191110-9 - Autoklawy
39712210-1 - Suszarki do włosów
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.5.5.) Wartość części: 12580,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 3 – sprzęt fryzjerski” stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Główka fryzjerska treningowa damska – 6 sztuk; Główka fryzjerska treningowa męska – 12 sztuk; Grzebień do rozczesywania włosów - 20 sztuk; Grzebień do pasemek i balejażu – 12 sztuk; Grzebień do stylizacji – 12 sztuk; Maska chroniąca twarz przed środkami do stylizacji włosów – 10 sztuk; Lusterko fryzjerskie z rączką – 10 sztuk; Wałki do ondulacji wodnej – 20 sztuk; Nożyczki fryzjerskie klasyczne – 10 sztuk; Nożyczki degażówki – 10 sztuk; Peleryna do strzyżeń – 15 sztuk; Peleryna do modelowania włosów – 15 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711620-9 - Grzebienie
38622000-1 - Lustra
39241000-3 - Noże i nożyczki
39241200-5 - Nożyczki
4.5.5.) Wartość części: 10057,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 4 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 4 – środki chemiczne” stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Rozjaśniacz w proszku – 12 sztuk; Oksydant w różnych stężeniach – 20 sztuk; Farby permanentne do włosów – 70 sztuk; Szampon koloryzujący – 18 sztuk; Szampon neutralizujący – 18 sztuk; Odżywka zakwaszająca – 18 sztuk; Maskara, tusz koloryzujący do włosów – 12 sztuk; Płyn usuwający zabrudzenia po koloryzacji – 12 sztuk; Saszetki do demakijażu i modyfikacji sztucznych pigmentów – 6 opakowań; Dekoloryzator – 12 opakowań; Pianka koloryzująca włosy – 18 sztuk; Lakier utrwalający włosy – 30 sztuk; Lakier koloryzujący włosy – 12 sztuk; Wosk do włosów – 12 sztuk; Guma do włosów – 12 sztuk; Żel do włosów – 12 sztuk; Szampon do włosów uniwersalny – 20 sztuk; Szampon do włosów po zabiegach chemicznych – 20 sztuk; Maska keratynowa do włosów – 20 sztuk; Ampułki do regeneracji włosa – 10 opakowań; Spray wygładzający z polimerem zapewniający termoprotekcję – 30 sztuk; Wosk do włosów – 20 sztuk; Guma do włosów – 20 sztuk; Żel do włosów – 20 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 33711600-3 - Preparaty i artykuły do włosów
4.5.5.) Wartość części: 12334,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 5 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 5 – oprogramowanie” stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Program do projektowania fryzur – 1 licencja.4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 6503,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14304,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14304,90 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22390,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22390,92 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6817,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6817,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Nitra, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: "NitraMed Natalia Nitra"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971395100
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6817,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa samochodu
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- Przebudowa drogi leśnej nr 37 w Leśnictwie Grabarka
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa wyrobów niemedycznych
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.