eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzZorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów rodzinnych w roku 2025 i 2026 dla uczestników projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów rodzinnych w roku 2025 i 2026 dla uczestników projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 56

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427164213

1.5.8.) Numer faksu: 427166590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów rodzinnych w roku 2025 i 2026 dla uczestników projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef906af8-62e1-4a5a-84c4-b38c0b063081

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024043/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów rodzinnych w roku 2025 i 2026 dla uczestników projektu "Rodzina w komplecie" (CZĘŚĆ I - 2025r.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Rodzina w komplecie"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1134975

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia (poprawienia, uzupełnienia) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy zakupowej, nie dotyczy składania ofert. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@mopszgierz.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Odpowiedzi na pytania, wyjaśnienia i zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o Rafała Chylińskiego, z siedzibą w Zgierzu, ul. Długa 56,
95-100 Zgierz reprezentowany przez Dyrektora
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: budynek MOPS, ul. Długa 77, pok. 7a, nr tel. 693-002-231, mail: iodo@mopszgierz.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
3) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EFS.26.29.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie jednego z dwóch ośmiodniowych wyjazdów rodzinnych (socjoterapeutycznych) dla rodzin klientów MOPS Zgierz, uczestników projektu „Rodzina w komplecie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
2. Wyjazd wymieniony w ust. 1 powinien odbyć się w okresie od 01.07.2025r. do 31.08.2025r., na terytorium Polski w odległości minimum 200km od miasta Zgierza z wyłączeniem noclegów w miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców.
UWAGA z postępowania zorganizowanego dla CZĘŚCI II w 2026 r. będzie wyłączony region o promieniu ok. 25 km uwzględniony w najkorzystniejszej ofercie z niniejszego postępowania.
3. Zamawiający przewiduje, że w wyjeździe będzie uczestniczyć nie więcej niż 40 osób uczestników projektu „Rodzina w komplecie” wraz z rodzinami (ostateczną ilość uczestników wyjazdu rodzinnego Zamawiający poda Wykonawcy na 5 dni przed wyjazdem listę uczestników zawierającą imiona, nazwiska, daty urodzenia), celem zgłoszenia do ubezpieczenia NNW.
4. W ramach wyjazdu rodzinnego (socjoterapeutycznego) Wykonawca powinien zapewnić 3 osobowy zespół specjalistów (pedagoga, psychologa/terapeutę, i animatora), których zadaniem będzie wsparcie i obserwacja swobodnych zachowań w rodzinie a także pomiędzy innymi uczestnikami wyjazdu, dysfunkcje i zachowania wykraczające poza ustanowione zasady i normy w ramach aktywności przewidzianych podczas sesji wyjazdowych (6 godzin dydaktycznych dziennie przez 6 dni w tym: warsztaty, diagnoza oraz animacja czasu wolnego), a następnie sporządzenie dokumentacji przez kadrę specjalistów w postaci diagnozy i raportów.
5. W wyjeździe w ramach zamówienia będzie uczestniczyć dodatkowo 1 osoba pełniąca rolę organizatora wyjazdu po stronie Wykonawcy oraz 2 pracowników MOPS Zgierz monitorujących działania podczas wyjazdu uczestników projektu.
6. Wykonawca zapewni transport, w tym dowóz do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz w celu zwiedzania. Transport powinien być zorganizowany w sposób umożliwiający bezpieczny przejazd wszystkich osób uczestniczących w wyjeździe, sprawny technicznie, komfortowy oraz wyposażony w sprawną klimatyzację. Wykonawca podstawi pojazd na 30 minut przed planowanym odjazdem w Zgierzu, w miejscu wskazanym /uzgodnionym z Zamawiającym (docelowym miejscem zbiórki oraz miejscem powrotu z wyjazdu) w celu przeprowadzenia badania trzeźwości kierowcy.
7. Wykonawca zorganizuje atrakcje dla uczestników wyjazdu np. ognisko, grilla, karaoke, dyskotekę, zwiedzanie ciekawych miejsc (np. basen, park edukacyjny, park rozrywki, zoo, bądź innych form rekreacji), zapewni bilety wstępu oraz przewodnika zwiedzania.
8. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu rodzinnego od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.
9. Wykonawca zapewni wyżywienie w każdym dniu wyjazdu dla każdego uczestnika tj:
1) 7* śniadań,
2) 8* obiadów dwudaniowych z kompotem,
3) 7* kolacji,
4) 2* lunch pocket w pierwszym i ostatnim dniu wyjazdu
5) Ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grill w jednym z dni wyjazdu,
6) Napoje do każdego posiłku (kawa, herbata, soki itp.) oraz woda mineralna bez ograniczeń w każdym dniu pobytu.
10. Wykonawca zakwateruje uczestników projektu na 7 noclegów w hotelu/pensjonacie/ośrodku/domkach turystycznych o walorach turystyczno-rekreacyjnych (las, góry, morze, jezioro, rzeka oraz inne atrakcje turystyczne itp.) w pokojach z łazienkami wyposażonych w ręczniki i środki higieniczne (2,3,4,5 osobowych, z możliwością dostawki), z dostępem do kuchni oraz spełniającym następujące normy bezpieczeństwa: obiekt zamknięty, monitorowany. Powyższe wymogi mają być jednakowe dla wszystkich uczestników wyjazdu.
11. Zamawiający na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu zobowiązuje się do podania szczegółowej informacji dotyczącej struktury pokoi.
12. Wykonawca zapewni zaplecze i materiały do prowadzenia zajęć oraz dokumentacji wyjazdu.
13. Program wyjazdu powinien uwzględniać zajęcia, które pozwolą na przeprowadzenie pogłębionej diagnozy systemu rodzinnego - określenie problemów i dysfunkcji występujących w danej rodzinie. Program powinien uwzględniać zróżnicowanie wiekowe jego uczestników oraz potencjalne problemy występujące u osób korzystających z pomocy społecznej (brak aktywności zawodowej, uzależnienia, przemoc itp.). Zajęcia powinny być prowadzone w taki sposób, żeby uczestnicy nie czuli się oceniani, a atmosfera stworzona przez organizatorów i specjalistów służyła budowaniu więzi, poczuciu bezpieczeństwa zmierzającego do otwarcia się oraz wzajemnej integracji i współpracy. Zajęcia mają również na celu poprawę relacji rodzinnych poprzez kreatywne zabawy z dziećmi prowadzone przez specjalistów.
14. Podstawowe zagadnienia programu:
1) zajęcia teambuildingowe;
2) diagnoza relacji społecznych i poziomu socjalizacji poszczególnych uczestników, uczestnicy tworzyć będą portret własnej rodziny/drzewo genealogiczne różnymi technikami (rysunek, fotografia, nagranie filmu);
3) działania profilaktyczne i zaradcze w razie wystąpienia np. sytuacji konfliktowych, nagłych chorób, itp.;
4) działania kształtujące postawy prozdrowotne – modelujące właściwe zachowania w rodzinie;
5) turystyka lub inne aktywne i angażujące formy spędzania czasu wolnego z rodziną;
6) poszerzenie świadomości w zakresie przyjmowania postaw wychowawczych i ich konsekwencji.
15. Na potwierdzenie odbytych zajęć Wykonawca opracowuje, prowadzi oraz przekazuje Zamawiającemu (w formie papierowej) następującą dokumentację:
1) listy obecności potwierdzające udział w zajęciach, gdzie każdy z uczestników potwierdza swoją obecność własnoręcznym podpisem (za dzieci w wieku do 8 roku życia, podpisy składa rodzic/opiekun), oddzielnie w każdym dniu wyjazdu;
2) ankiety ewaluacyjne;
3) arkusze obserwacji/analizy sytuacji rodzinnej (uczestników projektu i ich rodzin) oraz osób biorących z nimi udział w wyjeździe wraz z diagnozą dla każdej rodziny;
4) kserokopię dyplomów/zaświadczeń za udział w zajęciach (przekazanych uczestnikom projektu),
5) dokumentację fotograficzną,
6) raport końcowy, podsumowujący wyjazd wraz ze wskazaniem do dalszej pracy, w tym wsparcia psychologicznego, terapii itp.
16. Wszelka dokumentacja powinna być prowadzona na papierze zawierającym logotypy (wzór dokumentów listy obecności, dziennik pracy, dyplom/zaświadczenie, protokół odbioru realizacji umowy) udostępni Zamawiający.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświdczenie w organizacji wyjazdów o charakterze socjoterapeutycznym

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalne wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia KADRY oraz doświadczenia Wykonawcy:
1) dysponowanie minimum 3 osobami (pedagogiem, psychologiem/terapeutą, animatorem), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia (wykazane osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi): tj:
a) Pedagog: powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym;
b) Psycholog/terapeuta: powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym;
c) Animator: powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w pracy animacyjnej.
2) oferent ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał bądź wykonuje co najmniej 2 wyjazdy o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia dla co najmniej 20 osób (minimum 3 dniowych)
Przez usługę należy rozumieć umowę na wykonanie usługi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, np. referencjami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty podmiotowe składane na wezwanie Zamawiającego:
1. Zgodnie z art. 126 ust. 1. ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy
z udziału w postępowaniu żąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; – załącznik do SWZ.
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wskazanym w rozdziale VIII pkt 1. w sprawie spłat tych należności. (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Formularz cenowy
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w załączniku nr 6 do SWZ, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca musi złożyć wraz z oświadczeniem wstępnym także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 7 do SWZ), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Informacje o obiekcie (opis, zdjęcia, strona www, itp.)
5. Wykaz zrealizowanych usług
6. Wykaz osób
7. dokumenty potwierdzające wykształcenie; doświadczenie zawodowe, certyfikaty, zaświadczenia, kopię umów o pracę, umów cywilnoprawnych, referencje osób wykazanych do realizowania zamówienia
8. Program wyjazdu
9. Program zwiedzania, atrakcji itp.
10. Jadłospis na 8 dni pobytu
11. Zaakceptowane Projektowane postanowienia umowy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych tj.: informacji o obiekcie (opis, zdjęcia, strona www, itp.)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z tym zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
2. Każdy z Wykonawców winien jest złożyć oświadczenie z art.125 ust.5 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wraz z oferta należy złożyć:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika.
2) Oświadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 i z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika – na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1134975

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osoby uprawnione do porozumiewania z Wykonawcami są:
Katarzyna Siek 512290019
Aleksandra Karpińska 693002231

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.