Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232266/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00247933/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór i dozór geologiczny nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4311444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9764d68-7e09-4f88-a52f-033489b85e101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór i dozór geologiczny nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9764d68-7e09-4f88-a52f-033489b85e10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013702/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór i dozór geologiczny nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT – 1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru i dozoru geologicznego przy zadaniu inwestycyjnym prowadzonym pod nazwą: „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT – 1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police” („Zadanie inwestycyjne”) wraz z opracowaniem i uzyskaniem zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej dla przedmiotowej inwestycji albo opracowaniem dokumentacji geologicznej innej wraz z przekazaniem stosownym organom. Przedmiot zamówienia obejmuje także wsparcie podczas rozliczania projektu w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW).
Dostęp do dokumentów zamówienia pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT – 1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police” jest możliwy pod linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fe979dc-77a0-4b32-b76b-0f70abea1856
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police” („PRG”), z uwzględnieniem koniecznych modyfikacji wynikających z faktycznych warunków geologiczno-hydrogeologicznych i bieżących wyników pozyskanych w trakcie wykonywania otworu geotermalnego, aż do faktycznego i formalnego zakończenia robót, w tym podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
b) sprawowanie całodobowego dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w PRG oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu i wiertniczemu wszelkich bieżących informacji dotyczących aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, aż do faktycznego i formalnego zakończenia robót,
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód termalnych, uwzględniającej dane przekazane przez wykonawcę Zadania inwestycyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1290 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy wraz z przekazaniem Zamawiającemu decyzji Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego o zatwierdzeniu ww. dokumentacji lub sporządzenie innej dokumentacji geologicznej właściwej dla sytuacji, gdy prace geologiczne nie zakończą się udokumentowaniem zasobów oraz jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa - przedłożenie jej właściwym organom wraz z przekazaniem Zamawiającemu potwierdzenia przedłożenia dokumentacji właściwym organom,
d) stałe uczestniczenie w naradach technicznych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
e) kontrolowanie przebiegu prac i robót wiertniczych i geologicznych oraz analizę ich zgodności z PRG i harmonogramem robót oraz bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót wiertniczych, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach,
f) bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą Zadania inwestycyjnego w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej,
g) kontrolę jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w pracach wiertniczych określonych w PRG,
h) weryfikację dokumentacji wiertniczej opracowanej przez wykonawcę odwiertu, szczególnie w zakresie spełnienia norm i przepisów prawa zawartych w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze i aktach wykonawczych do tej ustawy, dotyczących ruchu zakładu górniczego wydobywającego kopaliny metodą otworów wiertniczych,
i) nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
j) wykonanie badań laboratoryjnych w zakresie i ilości, o których mowa w PRG i przepisach prawa w zakresie nieprzewidzianym dla wykonawcy odwiertu,
k) wsparcie w przygotowaniu rozliczenia inwestycji w NFOŚiGW, w tym w szczególności przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia bądź nie osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowanie,
l) Opracowanie planu wykorzystania otworu badawczego w celu oceny przez NFOŚiGW możliwości wdrożenia zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań,
m) kontrolowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na placu budowy, oraz zgodności sposobu prowadzenia prac z przepisami oraz ich zgodności z prawem powszechnie obowiązującym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia” (dalej jako „OPZ”) oraz we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351910-5 - Usługi geologiczne
71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multiconsult Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260009785
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTICONSULT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MULTICONSULT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej, OC członków władz (D&O), za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Wykonanie usługi przewozowej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Bełchatowa
- Inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drogach powiatowych
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Brzesko GT-1 w miejscowości Brzesko.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Geologiczne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





