Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00389093/01 - Wynik z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@umwd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36a7f34-1c9d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027525/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Przygotowanie nowej strony internetowej programu regionalnego „Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027” oraz jej hosting
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „RPO Pomoc Techniczna w 2023 r. /Program Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027; 85% z RPO, 70% z FEDS 2021-2027, RPDS.11.01.00-02-0051/22 z RPO
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w Specyfikacji
Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w Specyfikacji
Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.57.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa, rozwój oraz utrzymanie portalu internetowego programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39,7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
l.p. Kryterium Waga *
1. Cena 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj. Wykonawca, który:
A) w okresie trzech ostatnich lat przed terminem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) dwie usługi, z których każda polegała na wykonaniu serwisu internetowego lub na wprowadzeniu zmian do serwisu internetowego, a wartość każdej usługi wyniosła co najmniej 150 000,00 zł brutto,
b) jedną usługę, która polegała na utrzymaniu serwisu internetowego/systemu informatycznego w zakresie realizacji obsługi błędów i wsparcia, a wartość usługi wynosiła nie mniej niż 100 000,00 zł brutto i usługa świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy,
c) jedną usługę z zakresu hostingu serwisu internetowego/systemu informatycznego i obsługi administracyjnej systemu z dostępem przez sieć Internet zapewniającą funkcjonowanie, bezpieczeństwo i dostępność systemu informatycznego przez 7 dni w tygodniu i co najmniej przez 20 godzin w ciągu doby, która była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy
B) Dysponuje następującymi osobami:
Funkcja Minimalna liczba osób: Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe: Wymagane doświadczenie:
Architekta systemu IT 1 Wykształcenie: wyższe Osoba posiadająca minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej 2 projektach IT (zakończonych i odebranych przez zlecającego), obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych jako osoba odpowiedzialna za zaprojektowanie architektury IT systemu, przy czym wartość przynajmniej jednego z tych projektów IT wynosiła co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Programisty/Inżyniera DevOps 1 Nie dotyczy Osoba posiadająca minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze programisty lub inżyniera devops w co najmniej 2 projektach IT (zakończonych i odebranych przez zlecającego) budowy lub rozbudowy systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
Administratora technicznego 1 Nie dotyczy Osoba posiadająca minimum czteroletnie doświadczenie w administrowaniu platformami systemowymi opartymi o technologie Unix/Linux lub Windows Server, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze administratora technicznego w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów IT udostępnianych przez Internet.
Specjalisty ds. testów
1 Nie dotyczy Osoba posiadająca minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania testów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział jako osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie testów systemu IT w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
Specjalisty
ds. bezpieczeństwa 1 Nie dotyczy Osoba posiadająca minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział jako osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo systemu w co najmniej 2 projektach IT dotyczących systemów informatycznych udostępnianych przez Internet.
Funkcje poszczególnych członków zespołu wymienionych powyżej nie mogą być łączone. Osoby wskazane w wykazie osób będą musiały faktycznie uczestniczyć w realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego– zgodnie z Załącznikami nr 2, 3 do niniejszej SWZ.
2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ).
W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1
ppkt 1-4 i 6 niniejszej SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ).
3) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ);
4) Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego– zgodnie z Załącznikami nr 2, 3 do niniejszej SWZ.
2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ).
W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1
ppkt 1-4 i 6 niniejszej SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ).
3) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ);
4) Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 7 ppkt 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
7. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i projektem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zad. pod nazwą: "Modernizacja Oddz. Nr VII-Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit ...
- Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- BZP.2710.62.2025.MP Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na zadania
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- "Dostawa, instalacja, uruchomienie aplikacji dedykowanych do MR firmy Philips, model Ingenia 1.5T (numer seryjny: 70022) w Pracowni Rezonansu Magnetycznego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu"
- Zapewnienie subskrypcji na oprogramowanie Linux
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie nowej strony internetowej pełniącej funkcję portalu informacyjnego w sprawie zagrożeń epidemicznych oraz repozytorium dokumentów
- Usługa opracowania, wykonania i wdrożenia strony internetowej w j. angielskim , wraz z usługą pozycjonowania oraz pomoc w administrowaniu niezbędnymi funkcjonalnościami podczas trwania Projektu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja pierwszej Gali Innowacji pn. "Wieczór Innowatorów", która odbędzie się w terminie nieprzekraczającym 9 grudnia 2025 r. w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.