eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295873

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00295821/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:
Zamawiający nie dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert w „miniportalu”, co uniemożliwia złożenie ofert.

Po zmianie:
Zamawiający w toku badania złożonych ofert stwierdził, iż niestety nie może dokonać oceny ofert w sposób prawidłowy i zgodny z przyjętymi przez siebie kryteriami, gdyż formularz cenowy nie przewiduje miejsca na określenie przez Wykonawców doświadczenia niezbędnego do spełnienia, zgodnie z warunkami postępowania, i wykazanie spełnienia tego warunku. Dodatkowo sposób opisania wymogów formularza w zakresie osób którymi winien dysponować wykonawca nie pozwala na ocenę, czy spełniony jest zakres przedmiotowy wymagany przez Zamawiającego realizowanych projektów, a same nazwy projektów nie pozwalają na ustalenie tych okoliczności, a tym samym ocenę czy Wykonawca spełnia czy też nie warunki postępowania. Jednocześnie zapisach SWZ w pkt 11 ppkt 11.2. Zamawiający opisał, że Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane będą na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

Niestety na podstawie złożonych ofert nie ma możliwości dokonania ich oceny zgodnie z przyjętymi założeniami Zamawiającego. Formularz cenowy winien pozwalać na zweryfikowanie przez Zamawiającego wszystkich warunków postępowania i elementów na nie się składających, zaś dokumenty niezbędne do tej oceny winny być złożone wraz z ofertą i potwierdzać spełnienie warunków oraz umożliwić ocenę oferty.

Zmawiający próbując dokonać oceny spełnienia warunku w zakresie doświadczenia zawodowego uznał, że także w tym obszarze jest on opisany w sposób nieprawidłowy i mało precyzyjny w Załączniku nr 1.1. Zamawiający nie wskazał w opisie tego warunku, co Wykonawca ma wskazać w tabeli, aby uzyskać informacje niezbędne do dokonania oceny ofert i weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki formalne. Na obecnym etapie Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie zbadać poprawność przedstawionych informacji, które miały potwierdzać wymagania Zamawiającego w celu zweryfikowania i oceny doświadczenia osób, które będą brały udział w realizacji zadania. Zapis w Tabeli – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – Oceniane w kryterium jako D1, D2, D3, D4 jest niewłaściwy. Winien być przejrzysty i dokładny, a Wykonawcy winni mieć jasną informację jakie dane winny tam być wpisane. Tak się niestety nie stało, w wyniku czego Zamawiający na podstawie złożonych dokumentów – Załącznik nr 1.1. nie jest stanie w sposób jednoznaczny zbadać przedstawionych informacji, zweryfikować spełniania warunków udziału w postępowaniu o wszystkich Wykonawców, a co najważniejsze dokonać oceny ofert, tak aby spełnione były ustalone przez niego kryteria i zachowane warunki uczciwej konkurencji.

Na etapie badania ofert Zamawiający nie może dokonać zmiany zapisów i żądać uzupełnienia złożonych oświadczeń o elementy nie przewidziane w SWZ.

Mając na uwadze wskazane wyżej okoliczności leżące po stronie Zamawiającego konieczne jest unieważnienie postępowania i ponowne jego rozpisanie z uwzględnieniem istotnych zmian w zakresie dokumentów, a także zmiana zapisów SWZ w powyższym zakresie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:

Po zmianie:
4

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.1. Liczba ofert wariantowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.1. Liczba ofert dodatkowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:

Po zmianie:
4

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.5. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:

Po zmianie:
89894,55

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:

Po zmianie:
234930,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.