Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00206849/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00295821/01 - Wynik z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00295821/02 - Wynik z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295873
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00295821/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Zamawiający nie dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert w „miniportalu”, co uniemożliwia złożenie ofert.
Po zmianie:
Zamawiający w toku badania złożonych ofert stwierdził, iż niestety nie może dokonać oceny ofert w sposób prawidłowy i zgodny z przyjętymi przez siebie kryteriami, gdyż formularz cenowy nie przewiduje miejsca na określenie przez Wykonawców doświadczenia niezbędnego do spełnienia, zgodnie z warunkami postępowania, i wykazanie spełnienia tego warunku. Dodatkowo sposób opisania wymogów formularza w zakresie osób którymi winien dysponować wykonawca nie pozwala na ocenę, czy spełniony jest zakres przedmiotowy wymagany przez Zamawiającego realizowanych projektów, a same nazwy projektów nie pozwalają na ustalenie tych okoliczności, a tym samym ocenę czy Wykonawca spełnia czy też nie warunki postępowania. Jednocześnie zapisach SWZ w pkt 11 ppkt 11.2. Zamawiający opisał, że Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane będą na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Niestety na podstawie złożonych ofert nie ma możliwości dokonania ich oceny zgodnie z przyjętymi założeniami Zamawiającego. Formularz cenowy winien pozwalać na zweryfikowanie przez Zamawiającego wszystkich warunków postępowania i elementów na nie się składających, zaś dokumenty niezbędne do tej oceny winny być złożone wraz z ofertą i potwierdzać spełnienie warunków oraz umożliwić ocenę oferty.
Zmawiający próbując dokonać oceny spełnienia warunku w zakresie doświadczenia zawodowego uznał, że także w tym obszarze jest on opisany w sposób nieprawidłowy i mało precyzyjny w Załączniku nr 1.1. Zamawiający nie wskazał w opisie tego warunku, co Wykonawca ma wskazać w tabeli, aby uzyskać informacje niezbędne do dokonania oceny ofert i weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki formalne. Na obecnym etapie Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie zbadać poprawność przedstawionych informacji, które miały potwierdzać wymagania Zamawiającego w celu zweryfikowania i oceny doświadczenia osób, które będą brały udział w realizacji zadania. Zapis w Tabeli – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – Oceniane w kryterium jako D1, D2, D3, D4 jest niewłaściwy. Winien być przejrzysty i dokładny, a Wykonawcy winni mieć jasną informację jakie dane winny tam być wpisane. Tak się niestety nie stało, w wyniku czego Zamawiający na podstawie złożonych dokumentów – Załącznik nr 1.1. nie jest stanie w sposób jednoznaczny zbadać przedstawionych informacji, zweryfikować spełniania warunków udziału w postępowaniu o wszystkich Wykonawców, a co najważniejsze dokonać oceny ofert, tak aby spełnione były ustalone przez niego kryteria i zachowane warunki uczciwej konkurencji.
Na etapie badania ofert Zamawiający nie może dokonać zmiany zapisów i żądać uzupełnienia złożonych oświadczeń o elementy nie przewidziane w SWZ.
Mając na uwadze wskazane wyżej okoliczności leżące po stronie Zamawiającego konieczne jest unieważnienie postępowania i ponowne jego rozpisanie z uwzględnieniem istotnych zmian w zakresie dokumentów, a także zmiana zapisów SWZ w powyższym zakresie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
Po zmianie:
4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.1. Liczba ofert wariantowych Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.1. Liczba ofert dodatkowych Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
Po zmianie:
4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
Po zmianie:
89894,55
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
Po zmianie:
234930,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznego wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 3 części
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- TP-41/25 Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





