Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00206849/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00295873/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00295821/02 - Wynik z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zozsiemianowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9062c09-229a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017065/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt będzie realizowany w ramach Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/19/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Asystenta Technicznego/Inżyniera Kontraktu w ramach projektu: Podniesienie jakości usług medycznych dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Zakres rzeczowy prac obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności: 1.nadzór nad pozyskaniem dokumentacji dla projektu; 2.przygotowanie PFU (program funkcjonalno-użytkowy);3. przygotowanie wsadu technicznego do postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz pomoc w przygotowaniu innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru Wykonawców zadań projektowych;4. udział w pracach komisji powołanej do przeprowadzenia procedur o udzielenie zamówień publicznych i opiniowanie dokumentacji;
5. nadzór nad prawidłową realizacją projektu (m.in. aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu, przygotowywanie zmian do dokumentacji aplikacyjnej);6. odbiór produktów projektu (środowisko IT, oprogramowanie, bezpieczeństwo);7. przeprowadzenie kontroli jakości dostarczanych przez wykonawców produktów, w drodze formalnych przeglądów, zakończonych sporządzeniem protokołów odbiorów;8. przygotowanie zebranej dokumentacji do archiwizacji;9. nadzór merytoryczny nad wykonawcami prac realizujących wdrożenie projektów ramach zawartych kontraktów;
10. nadzór nad wdrożeniem oprogramowania; 11. współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego; 12. koordynacja służb Zamawiającego przy wdrożeniu systemów; 13. przygotowanie okresowych raportów dotyczących postępów prac; 14. prowadzenie dokumentacji Projektu oraz czuwanie nad prawidłowością tej dokumentacji;15. reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją Projektu (w tym m.in. w postępowaniach przed KIO);16. udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli projektu w czasie trwania umowy i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących;17. przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu(z wyprzedzeniem ustalonym między stronami w trakcie realizacji zadania);18. realizacja innych czynności, nie wymienionych powyżej a integralnie związanych z przedmiotem umowy, których wykonanie będzie niezbędne z punktu widzenia realizacji Projektu;19.uczestniczenie/prowadzenie narad koordynacyjnych związanych z Projektem oraz udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego lub Partnerów Projektu;
20. koordynowanie i przeprowadzanie odbiorów wykonanych zadań Projektu oraz obsługa usuwania przez wykonawców wad ujawnionych po odbiorze;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert w „miniportalu”, co uniemożliwia złożenie ofert.INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznego wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 3 części
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- TP-41/25 Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





