eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfc19f0-006f-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/433939

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Urszula Kurek, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.
9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca na bieżąco śledził (Zamawiający sugeruje codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce "Pomoc" Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych typ 1 - 3.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (dalej „OPZ”): odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) W zakresie części 1 zamówienia - załącznik nr 2.1 do SWZ

Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącym:
1) W zakresie części 1 zamówienia - Załącznik nr 4.1 do SWZ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. W zakresie części 1:
Cena (C) - 60%
Gwarancja producenta (G) (dla wszystkich typów komputera przenośnego) - 40%
1) Zamawiający będzie przyznawał punktację w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
a) Cena: 60 % - C
b) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 60


c) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z pkt. 1 formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
d) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

2) Gwarancja producenta dla wszystkich typów komputera przenośnego: 40 % - G:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium G:
Na podstawie oferowanej długości gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych, w tym gwarancja na baterię 6 miesięcy przyznane zostaną punkty w następujący sposób:
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 48 miesięcy – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: G = 40 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 36 miesięcy – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: G = 20 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 24 miesiące – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: G = 0 pkt

b) Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej długości gwarancji producenta zawartej w treści pkt. 2 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w pkt 2 lit. a) powyżej. Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
c) Długość gwarancji może wynosić odpowiednio 24, 36 albo 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru części danego cząstkowego zlecenia.
d) Wymagana minimalna gwarancja to 24 miesiące. Oferta zawierająca okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
e) Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w treści oferty informacji o długości oferowanej gwarancji producenta Zamawiający uzna, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, że Wykonawca oferuje gwarancję producenta wynoszącą minimum 24 miesiące.
f) Wykonawca zobowiązany jest wpisać oferowany termin gwarancji wyrażając je liczbą całkowitą. W przypadku wskazania liczby w sposób np. 24,5 miesiąca, Zamawiający do oceny przyjmie liczbę całkowitą znajdującą się przed przecinkiem.

3) Liczba punktów, o których mowa w pkt. 1) i 2) po zsumowaniu będzie stanowić końcową ocenę oferty w części 1 zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta (G) (dla wszystkich typów komputera przenośnego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawa fabrycznie nowych monitorów.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (dalej „OPZ”): odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) W zakresie części 2 zamówienia - załącznik nr 2.2 do SWZ.

Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącym:
1) W zakresie części 2 zamówienia - Załącznik nr 4.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W zakresie części 2:
Cena (C) - 60%
Gwarancja producenta (G) - 40%

1) Zamawiający będzie przyznawał punktację w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
a) Cena: 60 % - C
b) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:

Liczba punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 60


c) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z pkt 3 formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
d) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

2) Gwarancja producenta dla monitorów: 40 % - G:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium G:
Na podstawie oferowanej długości gwarancji producenta dla monitorów, przyznane zostaną punkty w następujący sposób:
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla monitorów wynoszącej 60 miesięcy – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: G = 40 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla monitorów wynoszącej 48 miesięcy – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: G = 20 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla monitorów wynoszącej 36 miesięcy – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: G = 0 pkt
b) Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja producenta” dla monitorów dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej długości gwarancji producenta zawartej w treści pkt. 4 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w pkt 2 lit. a) powyżej. Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w tym kryterium.
c) Długość gwarancji może wynosić odpowiednio 36, 48 albo 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
d) Wymagana minimalna gwarancja to 36 miesięcy. Oferta zawierająca okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
e) Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w treści oferty informacji o długości oferowanej gwarancji producenta Zamawiający uzna, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, że Wykonawca oferuje gwarancję producenta wynoszącą minimum 36 miesięcy.
f) Wykonawca zobowiązany jest wpisać oferowany termin gwarancji wyrażając je liczbą całkowitą. W przypadku wskazania liczby w sposób np. 36,5 miesiąca, Zamawiający do oceny przyjmie liczbę całkowitą znajdującą się przed przecinkiem.

3) Liczba punktów, o których mowa w pkt. 1) i 2) po zsumowaniu będzie stanowić końcową ocenę oferty w części 2 zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy), których przedmiotem były dostawy fabrycznie nowych komputerów przenośnych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każde oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dot. 1 i 2 części zamówienia:
1) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) - 6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 1 lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
4) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 4) powyżej stosuje się;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dot. cz. 1 zamówienia: wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) SWZ - Załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w OPZ/ Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (załącznik nr 2.1 do SWZ), Zamawiający w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla każdego z oferowanego typu komputera przenośnego:
1) wydruk wyniku testu PassMark CPU Benchmark dla oferowanego procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html, potwierdzający wynik co najmniej 9 900 punktów. Wydruk ww. strony musi być z datą nie wcześniejszą niż dzień ogłoszenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia i nie późniejszą niż termin składania ofert, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę,
2) karty katalogowe dla każdego z oferowanych typów komputera przenośnego lub innego dokumentu producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzających zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych co najmniej z cechami określonymi OPZ / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu.
2. Dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe) sporządzone w języku obcym wykonawca przekazuje wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 (w tym tłumaczenie (jeżeli dotyczy)), wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 SWZ (tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) wydruk wyniku testu PassMark CPU Benchmark dla oferowanego procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html, potwierdzający wynik co najmniej 9 900 punktów. Wydruk ww. strony musi być z datą nie wcześniejszą niż dzień ogłoszenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia i nie późniejszą niż termin składania ofert, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę,
2) karty katalogowe dla każdego z oferowanych typów komputera przenośnego lub innego dokumentu producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzających zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych co najmniej z cechami określonymi OPZ / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1, tj.:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ);
2) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu w zakresie danej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, potwierdzającą, zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ, sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 do SWZ – stanowiącą integralną treść oferty;
/UWAGA: Dokument wskazany w pkt. 2 powyżej stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1 Ustawy. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy./
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;
5) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy (jeżeli dotyczy);
7) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
9) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI SWZ (w zakresie części 1 zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) SWZ.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale XIV ust. 1 SWZ.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w zakresie części 1 w §10 Wzoru umowy (załącznik nr 4.1 do SWZ) oraz w zakresie części 2 w §9 Wzoru umowy (załącznik nr 4.2 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia przez okres:
1) w zakresie części 1: 12 miesięcy lub do dnia, w którym zostanie wyczerpana kwota
maksymalnej wartości umowy, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
2) w zakresie części 2: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.