Og³oszenie z dnia 2025-06-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniej±cej ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci G³odowo, gmina Pu³tusk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pu³tusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pultusk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniej±cej ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci G³odowo, gmina Pu³tusk.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-18ec3934-da10-4880-bd38-2da0392b95c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00293128
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026584/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniej±cej ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci G³odowo, gmina Pu³tusk
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL
https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - ¶rodek komunikacji do sk³adania ofert
zzp@pultusk.pl - pozosta³a korespondencja prócz w/w
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania i odpowiedzi nale¿y kierowaæ drog± mailow± na adres zzp@pultusk.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru i/lub
nazwy postêpowania). Wielko¶æ za³±czonego do pojedynczej wiadomo¶ci pliku nie mo¿e przekraczaæ 30 MB. Pytania mog± byæ
kierowane równie¿ przez Platformê Przetargow± Gminy o której mowa poni¿ej.
3. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie
dostêpnej pod adresem https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy
zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Specyfikacja po³±czenia
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk:
https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy Pu³tusk: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych
obszarach.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk.
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
5. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,
application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zipcompressed,
application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,
application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg,
application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg szczegó³owy opis wskazany w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pu³tusk, 06-100 Pu³tusk, ul. Rynek 41
z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pu³tusk mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@pultusk.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniej±cej ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci G³odowo, gmina Pu³tusk” polegaæ bêdzie na przebudowie, nadbudowie i rozbudowie ¶wietlicy wiejskiej wraz ze stra¿nic± OSP, budynku zlokalizowanego w miejscowo¶ci G³odowo, gm. Pu³tusk, na dzia³ce nr 144 obrêb nr 4 G³odowo.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych okre¶lonych w dokumentacji projektowej zadania, obejmuj±cych w szczególno¶ci: przebudowê istniej±cego budynku, wykonanie instalacji sieci kanalizacji sanitarnej, zgodnie z dokumentacj± projektow± zadania.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie realizowaæ roboty zgodnie z decyzj± Starosty Pu³tuskiego nr 276/2018 z dnia 03 sierpnia 2018 r o pozwoleniu na budowê, a tak¿e decyzj± zamienn± nr 93/2021 z dnia 25 marca 2021 r. oraz decyzj± zamienn± nr 168/2025 z dnia 10 czerwca 2025 r., oraz pozosta³ymi decyzjami, wytycznymi i warunkami zwi±zanymi z realizowanym przedsiêwziêciem jak równie¿ w uzgodnieniu z Prezesem Jednostki OSP G³odowo w sposób umo¿liwiaj±cy nieprzerwane funkcjonowanie jednostki. OSP G³odowo dzia³a w Krajowym Systemie Ratowniczo-Ga¶niczym (KSRG).
Obiekt objêty zamówieniem jest funkcjonalnie podzielony na czê¶æ stra¿nicy OSP, czê¶æ ¶wietlicy wiejskiej i czê¶ci techniczne- kot³owniê z magazynem opa³u oraz pomieszczenia gospodarcze jako zaplecze ¶wietlicy. ¦wietlica bêdzie wykorzystywana jako miejsce spotkañ miejscowej ludno¶ci, o¶rodek kultury, sale dziennego pobytu. Stra¿nica OSP zyska nowe pomieszczenia które pozwol± na rozwiniêcie dotychczasowych mo¿liwo¶ci jednostki. Zaplanowana jest przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku istniej±cego. Konstrukcjê no¶n± dachu nad istniej±c± i projektowan± czê¶ci± budynku bêd± stanowiæ prefabrykowane wi±zary drewniane. Istniej±ce ¶ciany zostan± uzupe³nione o nadmurowania i wieñce, zapewniaj±c w ten sposób jedn± rzêdn± wysoko¶ciow± dla g³ównego poziomu oparcia wi±zara (wg rysunków projektu wykonawczego oraz rysunków projektu wykonawczego konstrukcji). Wielospadowy dach bêdzie pokrywa³ ca³y obiekt, przy zachowaniu jednakowej rzêdnej kalenicy. K±ty nachylenia dachu bêd± wynosiæ 21,87o tj.40.14%. Rozbudowê zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej wraz z elementami ¿elbetowymi (s³upy, ¶ciany, belki). Budynek bêdzie mia³ formê po³±czonych prostopad³o¶cianów, zwieñczonych dachem wielospadowym. Budynek wizualnie ma uk³ad horyzontalny (bry³a), wej¶cie g³ówne do czê¶ci ze ¶wietlic± znajduje siê w istniej±cym podcieniu od strony pó³nocno-wschodniej. Dodatkowe wej¶cie do czê¶ci ¶wietlicowej zlokalizowano od strony po³udniowo-wschodniej i zadaszono dachem dwuspadowym którego kalenica znajdowaæ siê bêdzie powy¿ej dolnego pasa g³ównego dachu. Od strony stra¿nicy OSP, budynek bêdzie posiada³ gara¿ na wozy stra¿ackie wystaj±cy z bry³y budynku. Wraz z przebudow± budynku realizowana bêdzie jednocze¶nie modernizacja otoczenia poprzez stworzenie placu zabaw dla dzieci i wykonanie nowego zagospodarowania terenu wokó³ stra¿nicy. Po zrealizowaniu ca³ego zakresu zadania wykonawca bêdzie mia³ obowi±zek przeprowadzenia badañ i sprawdzeñ oraz uzyskania wszelkich dokumentów, opinii, decyzji i uzgodnieñ niezbêdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie ca³ego obiektu. Wykonawca uzyska na rzecz Zamawiaj±cego decyzjê zezwalaj±c± na u¿ytkowanie ca³ego obiektu.
Wszystkie nieutwardzone powierzchnie terenu objêtego inwestycj± zostan± zagospodarowane na zieleñce i stanowiæ bêd± powierzchniê biologicznie czynn±.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do usuniêcia napotkanych kolizji poprzez przebudowê koliduj±cych urz±dzeñ.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do kompleksowego pod³±czenia, sprawdzenia i uruchomienia wszystkich dostarczonych instalacji, systemów i urz±dzeñ. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie przeprowadzenie instrukta¿y i szkoleñ z obs³ugi zainstalowanych urz±dzeñ dla osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego.
Zakres robót do wykonania w ramach zadania zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ. Niemniej jako nadrzêdn± nale¿y traktowaæ dokumentacjê techniczn± (w szczególno¶ci projekty i specyfikacje), a do³±czone przedmiary traktowaæ nale¿y jako pomocnicze w celu czytelnego wydzielenia zakresu robót do wykonania w ramach zadania.
Zaleca siê by oferent zapozna³ siê z sytuacj± faktyczn±, w tym w szczególno¶ci ze stanem technicznym przedmiotowego obiektu, terenów przyleg³ych i infrastruktury, dokumentacj± techniczn± i warunkami lokalnymi, zgodnie z wymogami nale¿ytej staranno¶ci wykonania zadania.
Zamawiaj±cy wymaga, by wszystkie zastosowane materia³y, elementy i urz±dzenia spe³nia³y wymogi bezpieczeñstwa u¿ytkowania oraz posiada³y dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (np. atesty, certyfikaty, karty oceny technicznej, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci).
Roboty nale¿y realizowaæ zgodnie z decyzj± o pozwoleniu na budowê zadania, zg³oszeniami robót, udostêpnion± dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz istotnymi postanowieniami umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ (projekt umowy). Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dotrzymania wymogów wynikaj±cych z wydanych warunków technicznych urz±dzeñ i sieci.
Inwestycja realizowana bêdzie w ramach Programu Instrumentu Wsparcia Zadañ Wa¿nych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX , oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wykona³ co najmniej :
• dwie roboty budowalne polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o ³±cznej warto¶ci minimum 2.000.000 z³ brutto, z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Jako wykonanie roboty nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protoko³u odbioru koñcowego robót lub równowa¿nego dokumentu, potwierdzaj±cego nale¿ytego wykonanie przedmiotu umowy.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ
- zamówienia rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie;
- zamówienia zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie,
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi do¶wiadczenie/uprawnienia budowlane tj.:
• Kierownik budowy/robót (min. – 1 osoba)- wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej *. Osoba ta musi posiadaæ równie¿ aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz min. 5 lat do¶wiadczenia zawodowego.
• Kierownik robót sanitarnych (min. – 1 osoba)- wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej*.
Osoba ta musi posiadaæ równie¿ aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz min. 5 lat do¶wiadczenia zawodowego.
• Kierownik robót elektrycznych (min. – 1 osoba)- wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej*.
Osoba ta musi posiadaæ równie¿ aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz min. 5 lat do¶wiadczenia zawodowego.
(*przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023r. poz. 334 ). Funkcjê kierownika budowy nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi
w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane
3. Zamawiaj±cy w odniesieniu do warunków (ust. 2.4 a i b) dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców. Jednak¿e warunek okre¶lony w ust. 2. pkt 4 ppk. a) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (oraz w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) musi spe³niæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - wzór stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca. Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie zdolno¶ci zawodowej – wzór stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy
2. Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w jednej z poni¿szych postaci:
- dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane – w przypadku gdy dokument zosta³ sporz±dzony w postaci elektronicznej,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporz±dzonego w postaci papierowej po¶wiadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Za³±cznik Nr 10 do SWZ.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy - za³±cznik 3 do SWZPe³nomocnictwo je¶li dotyczy - zgodnie z wymaganiami SWZ
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
inny w³a¶ciwy rejestr - potwierdzaj±cy, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy (równie¿ Wykonawcy wystêpuj±cy
wspólnie) jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca/podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e
je uzyskaæ, za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp
do tych dokumentów w ofercie
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy) - wzór za³±cznik Nr 7 do SWZ
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy ) wzór za³±cznik Nr 6 do SWZ
W zakresie dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polski, obowi±zuje Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od
Wykonawcy, w szczególno¶ci § 4 w/w rozporz±dzenia
Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, w wysoko¶ci : 22 000,00 z³ brutto2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572),
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto zamawiaj±cego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.8.2025’’
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu jest Gmina Pu³tusk.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Gminy Pu³tusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SWZ oraz zgodnie z przepisami ustawy Pzp7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-08
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Wójcik w Krêpcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEÑ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTA£C¡CEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacj± OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szko³y, ¶wietlicy i strefy relaksu parteru szko³y
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Rudawica, gmina ¯agañ
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.