Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210548/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 51 55
1.5.8.) Numer faksu: 12 421 51 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4483d417-6bb4-48d5-a73c-a2854731428b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032840/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie należącym do Zamku Królewskiego na Wawelu-Państwowych Zbiorów Sztuki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-8/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem i wytycznymi Zamawiającego montażu systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy materiałowej wraz z stolarnią znajdującego się przy ulicy Samuela Bogumiła Lindego 5, 30-148 Kraków.
1.1 Prace obejmują:
a) Dostawę urządzeń do realizacji zadania zgodnie z projektem;
b) Montaż nowego systemu wraz z okablowaniem;
c) Uruchomienie, zaprogramowanie, testowanie nowego systemu sygnalizacji pożaru;
d) Zaprogramowanie wyjścia alarmowego i podłączenie do systemu monitoringu - SOLID zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;
e) Wykonanie tablicy informacyjnej przy centrali pożarowej z adresacją detektorów na rzucie budynku;
f) Demontaż istniejącego systemu pożarowego wraz z okablowaniem;
g) Sporządzenie dokumentacji technicznej (powykonawczej wraz z uzgodnieniem przez rzeczoznawcę ds. p.poż);
h) Przeprowadzenie instruktażu wdrożeniowego dla pracowników Zamawiającego;
i) Zapewnienie gwarancji co najmniej 24 miesiące;
j) Wsparcie techniczne;
k) Wykonywanie przeglądów i testów wykonanego systemu sygnalizacji pożaru w okresie gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
35121700-5 - Systemy alarmowe
71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144952,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267794,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149287,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUP ELSTOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343579090
7.3.3) Ulica: ul. KRÓLOWEJ JADWIGI nr 34
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149287,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
- Dostawa odwróconego automatycznego mikroskopu badawczego do obserwacji w jasnym polu fluorescencji z systemem akwizycji obrazu
- 86/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przejść dla pieszych polegająca m. in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na trzy części.
- (DFP.271.135.2025.BM) Dostawa materiałów urologicznych.
- Wyłonienie Wykonawcy usług związanych z sadzeniem roślin w ramach zagospodarowania skweru przy ul. Płaszowskiej/ ul. Paproci, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. de Gaulle'a 16
- Budowa szatni z zapleczem sanitarnym przy boisku sportowym w m. Stradomia Wierzchnia
- Wykonanie elementów systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.