Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa i wdrożenie oprogramowania, które ma na celu uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania e-usług w Gminie Rychwał
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Rychwał
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie oprogramowania, które ma na celu uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania e-usług w Gminie Rychwał
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e17e1ab2-5c78-41c3-be1b-19792aeaebd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075148/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz szkolenie pracowników w ramach projektu "Podniesienie poziomu świadczenia usług publicznych poprzez poprawę jakości i dostępności e-usług".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu świadczenia usług publicznych poprzez poprawę jakości i dostępności e-usług”, nr wniosku FEWP.01.04-IZ.00-0018/24, finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027, Priorytet 1: Fundusze europejskie dla wielkopolskiej gospodarki, Działanie 1.4 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11302283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1130228
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie: 1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
3) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
4) przesyłania innych wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
5) przesyłania odwołania;
odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Opis sposobu przygotowania oferty oraz dokumentów został opisany w rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych Burmistrz Rychwała, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał, tel. +48 63 248 10 01, e-mail: sekretariat@rychwal.pl, adres skrytki urzędu na platformie /ugmrychwal/SkrytkaESP;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych Sławomir Laskowski: e-mail laskowski.s@selcom.pl, tel: 509 776 801;
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/ Pana, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
9) Pani/ Pan posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/ Pana,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) nie przysługuje Pani/ Panu:
- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) Przysługuje Pani/ panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wdrożenie oprogramowania, które ma na celu uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania e-usług w Gminie Rychwał szczegółowo opisana w zał. nr 5 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje wdrożenie e-usług oraz niezbędnego oprogramowania, w tym E-Kancelarii, Centralna Platforma E-usług oraz Szyny Integracyjnej. Projekt ma na celu rozwój nowoczesnych usług elektronicznych, charakteryzujących się wysokim poziomem dojrzałości i bezpieczeństwa, zintegrowanych z istniejącymi systemami dziedzinowymi.
3. W ramach projektu zostanie opracowana wieloportalowa platforma e-usług oraz wdrożone formularze zgodne ze standardami platformy ePUAP.
4. Projekt ma za zadnie ułatwienie obywatelom oraz pracownikom gminy załatwiania szeregu spraw drogą elektroniczną. Będzie to miało istotny wpływ na skrócenie okresu i samego procesu działań administracyjnych, które obecnie zostały zdiagnozowane jako jeden z głównych problemów obsługi interesantów przez administrację gminną.
5. Wdrożone usługi będą również obejmować Centrum Usług Społecznych, które jest jednostką organizacyjną Gminy Rychwał.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) cena ofertowa brutto – 60%
2) okres gwarancji – 20%
3) czas usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym – 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w zakresie tożsamym do zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia, a mianowicie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie na rzecz jednostek sektora finansów publicznych co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 800 000 zł brutto każda, polegające na wdrożeniu portalu e-usług wraz z oferowaną szyną danych klasy ESB , w tym przynajmniej jedno z wdrożeń musi obejmować w swoim zakresie dostawę lub integracje z istniejącym systemem EOD i systemem płatności elektronicznych wraz z autoryzacja za pośrednictwem węzła krajowego oraz uruchomienie co najmniej 4 e-usług w tym przynajmniej 1 na 5 poziomie dojrzałości;
b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi poniższe doświadczenie, wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe:
1. Kierownik Projektu 1 osoba
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 5-letnie doświadczenie w doradztwie informatycznym,
3) kwalifikacje w zarządzaniu projektami metodyką PRINCE2 potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C,
4) kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B,
5) udział jako kierownik projektu w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów, w tym dwa projekty polegające na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych na łączną kwotę minimum 800 000 brutto każdy, którego elementem była dostawa oferowanego portalu e-usług, w tym przynajmniej jedna z usług musiała obejmować w swoim zakresie dostawę i uruchomienie lub integracje z istniejącym systemem EOD oraz systemem płatności elektronicznych.
2. Architekt systemu 1 osoba
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania architektury systemów informatycznych,
3) znajomość zasad architektury korporacyjnej potwierdzonych certyfikatem TOGAF 9 lub równoważnym (równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez zewnętrzną organizację wymagający cyklicznego odnawiania i zdania egzaminu potwierdzającego wykazania się wiedzą z obszaru Architektury Korporacyjnej obejmujący minimum tworzenie wizji Architektury Korporacyjnej, Architekturę Biznesową, Architekturę Systemów Informacyjnych, Architekturę Technologiczną, Analizę rozwiązań, Planowanie Migracji Architektury, Zarządzanie wdrożeniem zmiany Architektury, Zarządzanie zmianą Architektury Korporacyjnej, Zarządzanie wymaganiami),
4) udział w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, w tym w co najmniej dwa projekty polegające na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych na łączną kwotę minimum 800 000 brutto każdy którego elementem była dostawa oferowanego portalu e-usług, w tym przynajmniej jedna z usług musiała obejmować w swoim zakresie dostawę i uruchomienie lub integracje z istniejącym systemem EOD oraz systemem płatności elektronicznych.
3. Specjalista ds. wdrożenia 1 osoba
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych,
3) kwalifikacje w zakresie wytwarzania oprogramowania potwierdzone ważnym certyfikatem Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważny, (równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez niezależną organizację potwierdzający znajomość metodyki SCRUM na poziomie pozwalającym na pełnienie funkcji członka zespołu SCRUM),
4) udział w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów, w tym przynajmniej dwa projekty polegające na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych na łączną kwotę minimum 800 000 brutto każdy którego elementem była dostawa oferowanego portalu e-usług, w tym przynajmniej jedna z usług musiała obejmować w swoim zakresie dostawę i uruchomienie lub integracje z istniejącym systemem EOD oraz systemem płatności elektronicznych.
4. Specjalista ds. integracji 1 osoba
1) wykształcenie wyższe,
2) wiedzę i doświadczenie w zakresie integracji systemów w oparciu o oferowaną szynę ESB, potwierdzoną certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu/ szkolenia obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie obejmującym ten zakres wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany,
3) udział w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów w tym w co najmniej dwa projekty polegające na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych na łączną kwotę minimum 800 000 brutto każdy którego elementem była dostawa oferowanego portalu e-usług, w tym przynajmniej jedna z usług musiała obejmować w swoim zakresie dostawę i uruchomienie lub integracje z istniejącym systemem EOD oraz systemem płatności elektronicznych.
5. Programista 2 osoby
1) wykształcenie wyższe,
2) wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy oprogramowania webowego w połączeniu z systemami bazodanowymi w środowisku systemów Linux, potwierdzoną certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie obejmującym ten zakres wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany,
3) doświadczenie w realizacji projektów informatycznych metodologią zwinną potwierdzone certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie realizowanym zgodnie z tą metodologią wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany,
4) udział w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów w tym w co najmniej jednym w charakterze architekta systemu informatycznego, w tym dwa projekty polegające na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych na łączną kwotę minimum 800 000 brutto każdy którego elementem była dostawa oferowanego portalu e-usług, w tym przynajmniej jedna z usług musiała obejmować w swoim zakresie dostawę i uruchomienie lub integracje z istniejącym systemem EOD oraz systemem płatności elektronicznych.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania przez Wykonawcę tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w oparciu o zał. nr 9 do SWZ Wykaz osób;
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – w oparciu o zał. nr 8 do SWZ Wykaz usług i dostaw wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Próbkę zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego dla e-płatności, e-rada, Centralnej Platformy e-usług, integracyjnej szyny danych (ESB) (zgodną z wymaganiami dla próbki oraz sposobem i zakresem prezentacji, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ).
2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Obowiązek złożenia przedmiotowych warunków dowodowych dotyczy każdego Wykonawcy składającego ofertę a nie tylko tego, którego oferta zostanie wskazana jako najwyżej oceniona.
7. Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszej SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego wraz z pismem przewodnim opatrzonym własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy, oznaczyć poprzez podanie nazwy postępowania, numeru sprawy: G.271.6.2025 należy przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tekst jednolity Dz.U. 2025 poz. 366, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego:
Gmina Rychwał
Pl. Wolności 16
62-570 Rychwał
z dopiskiem „Nie otwierać przed: 02.07.2025 r. godz. 11.15”
z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty, sporządzonej w oparciu o zał. nr 1 do SWZ Formularz ofertowy należy dołączyć:DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA OBLIGATORYJNE
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 2 do SWZ;
2) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rodz. VI SWZ.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE GDY DOTYCZĄ DANEGO WYKONAWCY
1) zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z oświadczeniem wynikającym z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp do udostępnienia zasobów składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 3 do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);
2) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp o podziale zadań pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia sporządzone w oparciu o zał. nr 4 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia);
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeśli ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (w przypadku, gdy pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy);
4) dokument upoważniający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone w oparciu o zał. nr 4 do SWZ Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego Umowy związane z:
a) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w OPZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy;
b) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu innych rozwiązań, ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
c) wprowadzeniem nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego;
d) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu Umowy w sposób określony w złożonej ofercie, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, w następujących przypadkach:
a) zwłoka związana z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę;
b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego;
c) nieterminowe wykonywanie Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
d) wystąpienia Siły Wyższej.
3) zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę;
4) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki;
5) zmian wynikających z przepisów prawa;
6) w innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa, w tym w szczególności na podstawie art. 455 Prawa zamówień publicznych.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, określającego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2.
Wynagrodzenie Wykonawcy podlega waloryzacji zgodnie z poniższymi zasadami:
1) wyliczenie wysokości zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie miesięcznie, począwszy od 7 miesiąca obowiązywania umowy, w oparciu o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych - zwany dalej „wskaźnikiem GUS”, publikowany na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego;
2) w sytuacji, gdy w danym miesiącu wskaźnik GUS przekroczy poziom 5 % względem poprzedniego miesiąca, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie uwzględniające tę zmianę (wynagrodzenie zwiększone);
3) w sytuacji, gdy w danym miesiącu wskaźnik GUS spadnie poniżej poziomu 3% względem poprzedniego miesiąca, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie uwzględniające tę zmianę (wynagrodzenie zmniejszone);
4) waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy nie jest możliwa dla pierwszych 6 miesięcy obowiązywania umowy;
5) waloryzacja wymaga zawarcia aneksu do Umowy;
6) Strona informująca o wystąpieniu okoliczności uzasadniających zmianę wynagrodzenia Wykonawcy zobowiązana jest w szczególności przedstawić dane i wyliczenia potwierdzające prawo do zmiany wynagrodzenia i wielkość zmiany;
7) Łączna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 10 % w stosunku do pierwotnej wartości umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U z 2025 r. poz. 514), z zastrzeżeniem art. 7 ust. 2 tejże ustawy.INNE PRZETARGI RYCHWAŁ
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania, które ma na celu uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania e-usług w Gminie Rychwał
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi RYCHWAŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Tarnowiec - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, konfiguracją oraz integracją z platformą sprzętową
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- Stworzenie Platformy Mare Nostrum LAB dla potrzeb Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i wdrożenie modułowego systemu elektronicznej obsługi faktur i elektronicznego zarządzania dokumentacją dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.