Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253709/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 339 39 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sadki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0a4d7b-0b15-4be9-bb41-54ebc82c2aa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044165/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup/dostawę ciągnika wraz z wyposażeniem. Zamówienie opisano w formie dwóch zadań stanowiących całość zamówienia.
Zadanie 1: Zakup ciągnika z ładowarką, kosiarką międzyosiową oraz pojemnikiem na skoszoną trawę
Wymagania:
- Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 lub 2025; Wersja z oponami trawiastymi (TURF);
- Ciągnik musi spełniać polskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym;
- Silnik: wysokoprężny, turbodoładowany - moc min. 24 KM max. 35 KM, pojemność 1000 - 2500 cm3
- WOM: tylny WOM, niezależny, obroty min. 500 obr/min.; środkowy (międzyosiowy) WOM, niezależny, min. 2000 obrotów/min; załączanie z kabiny ciągnika;
- TUZ: tylny i przedni TUZ, kat. I; zaczep dolny; obciążniki na przedni tuz;
- Układ kierowniczy: wspomaganie kierownicy;
- Układ napędowy: napęd 4 x 4; przekładnia hydrostatyczna, 2 zakresowa (jazda przód/tył);
- Układ hamulcowy: hamulec postojowy, tarczowe mokre;
- Układ hydrauliczny: wydajność pompy min. 13 l/min, Wyjścia hydrauliczne 2 sekcje tył i 2 szt.
z przodu); umożliwiające pracę z oferowanymi maszynami;
- Instalacja elektryczna i oświetlenie: instalacja nominalna 12 V, gniazdo do instalacji elek. przyczepy, oświetlenie ostrzegawcze- pulsacyjne pomarańczowe; min. 2 reflektory przednie, min. 2 lampy tylne, światła awaryjne, kierunkowskazy, wyprowadzone gniazdo elektryczne do zasilania np. pługa (obrysówki), oświetlenie robocze 2 lampy przód /tył. Wszystkie lampy typu LED;
- Kabina: homologowana, drzwi otwierane z prawej i lewej strony, ogrzewanie, wycieraczki przód i tył, lusterka boczne, fotel kierowcy regulowany amortyzujący drgania;
- Pozostałe wyposażenie: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka;
- Ładowacz czołowy: fabrycznie nowy, sterowany Joystickiem, udźwig min. 300 kg, system mocowania narzędzi „EURO”, łyżka uniwersalna do materiałów sypkich;
- Kosiarka międzyosiowa: pielęgnacyjna, fabrycznie nowa, szerokość koszenia min. 1,3 m, regulacja wysokości koszenia;
- Pojemnik na skoszoną trawę: fabrycznie nowy, wysyp wysoki, pojemność kosza min. 400 l, wraz
z elementami łączenia z kosiarką;
- Pierwszy przegląd gwarancyjny za darmo.
Zadanie 2: Zakup wyposażenia (maszyn komunalnych) do ciągnika (w tym: posypywarka, pług do śniegu, kosiarka, zamiatarka, odchwaszczarka).
Wymagania:
a) Posypywarka:
- fabrycznie nowa, rok produkcji 2024 lub 2025;
- Zbiornik o pojemności min. 300 litrów;
- Przystawka do wąskiego wysiewu;
- Posypywarka z kołami obrotowymi lub ciągniona;
b) Pług do śniegu:
- fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 lub 2025;
- Możliwość montażu na przednim TUZ kat. I;
- Szerokość robocza min. 1,5 m (prosty - rozłożony); strzałkowy, komunalny;
- Bezstopniowe hydrauliczne sterowanie z kabiny;
- Płaszcz stalowy, Lemiesz gumowy;
- Pozostałe wyposażenie: w oświetlenie obrysowe (napięcie 12V), listwa zgarniającą gumowa, sworznie, zabezpieczenie.
c) Kosiarka:
- fabrycznie nowa, rok produkcji 2024 lub 2025 (wymaganiami mocy dostosowana do oferowanego ciągnika);
- Szerokość robocza: min. 1250 mm;
- Hydrauliczny przesuw boczny;
- Sposób mocowania na ciągniku: tylny TUZ kat. I;
- Zapasowy zestaw młotków.
d) Zamiatarka:
- fabrycznie nowa, rok produkcji 2024 lub 2025; Z przeznaczeniem do zamiatania placów, ulic, chodników pokrytych asfaltem, betonem lub kostką brukową;
- Szerokość robocza: min. 1200 mm (podstawowa);
- Mocowana na przednim TUZ kat. I;
- Wyposażenie zamiatarki: kółka podporowe tłumiące drgania od podłoża, szczotka główną PPN, Szczotka boczna;
- Hydrauliczne podnoszenie kosza na śmieci oraz opróżnianie zbiornika;
- Gumowy płaszcz między obudową szczotki, a szufelką na śmieci, ograniczający wzbijanie się pyłu
i kurzu.
e) Odchwaszczarka:
- Fabrycznie nowa, rok produkcji 2024 lub 2025;
- Z przeznaczeniem do placów, ulic, chodników pokrytych asfaltem, betonem lub kostką brukową;
- Szerokość robocza szczotki: min. 450 mm;
- Mocowana na przednim bądź tylnym TUZ kat. I;
- Szczotka wykonana ze splotów drutu;
- Hydrauliczny system sterowania i podnoszenia.
Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane również w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735724,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735724,50 PLN
INNE PRZETARGI SADKI
- Prace termomodernizacyjne i wymiana stolarki w remizie OSP Jadwiżyn
- Budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompownią ścieków na ul. Kościelnej w Sadkach
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa zestawu asenizacyjnego tj. ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Wisznice"
- Zakup ciągnika z pługiem
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- dostawa samochodów dostawczych oraz ciągnika do prac leśnych
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.