Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244322/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie – kształcenie dla przyszłości” – część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272112550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 37
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 246 56 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teslachorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teslachorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/ZEFOCHORZ/demand/212663/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie – kształcenie dla przyszłości” – część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29aec5a-44af-4ed4-98d3-287e254dd7b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa komputerów i innych urządzeń IT oraz doposażenie pracowni zawodowych na potrzeby realizacji programów edukacyjnych i kształcenia zawodowego uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Technikum Mechaniczno - Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TME/II/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131170,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni druku 3D w drukarkę 3Dprzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci: drukarka 3D – 1 sztuka; żywica do drukarki 3D – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 17893,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni druku 3D w pojemnik do utwardzania wydruków 3Dprzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci pojemnika do utwardzania wydruków 3D – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1538,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni grafiki i poligrafii cyfrowej w skaner 3D1. przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci skanera 3D – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216120-3 - Urządzenia optyczne do identyfikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3101,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni elektrycznej w model bramy automatycznejprzedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska dydaktycznego do obsługi bram automatycznych umożliwiającego uczniom zapoznanie się z architekturą systemów sterowania napędem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni elektrycznejprzedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska domu inteligentnego – moduł podstawowy i moduł rozszerzający oraz 6 zestawów dydaktycznych dla kwalifikacji ELE.02. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni grafiki i poligrafii cyfrowej w drukarkę do sublimacjiprzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci: drukarka do sublimacji – 1 sztuka; tusz sublimacyjny – 3 zestawy; tusz żelowy do wykonywania wydruków na bawełnie – 2 zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9757,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni grafiki i poligrafii cyfrowej w prasę do kubkówprzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci prasy do kubków – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962200-9 - Prasa drukarska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1873,11 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie pracowni grafiki i poligrafii cyfrowej w prasę płaską do tekstyliówprzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci prasy płaskiej do tekstyliów – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962200-9 - Prasa drukarska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 4206,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15768,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15768,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15768,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Ceynowy 21
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15766,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2333,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2333,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2333,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Ceynowy 21
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2333,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Ceynowy 21
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E4I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943180770
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 52-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-24Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106427,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507274,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106427,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADS Systems Katowice Niedbał Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342906617
7.3.3) Ulica: Kępowa 42
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADS SYSTEMS KATOWICE NIEDBAŁ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ADS SYSTEMS KATOWICE NIEDBAŁ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106427,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku czynności badania i oceny ofert, jedyna złożona oferta została odrzucona. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku czynności badania i oceny ofert, jedyna złożona oferta została odrzucona. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku czynności badania i oceny ofert, jedyna złożona oferta została odrzucona. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Całodobowa, stała fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Wykonanie robót budowlanych - elektrycznych - paczka nr 2
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, do oddziałów mieszczących się przy ul. Farnej 5, w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup wraz z montażem zewnętrznego ekranu LED na budynku Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 113.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej, sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczających Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielność"
- Zakup wyposażenia medycznego do: Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Laboratorium w SPZOZ w Sokołowie Podlaskim w ramach zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.