Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270422/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej – przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa „Stacyjkowo”, ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004453164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48896462201
1.5.8.) Numer faksu: +486429771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85ace377-58f7-4c15-99cb-9d26c6b752b71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej – przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa „Stacyjkowo”, ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ace377-58f7-4c15-99cb-9d26c6b752b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009903/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi gastronomicznej – przygotowanie posiłków dla uczestników Świetlicy Środowiskowej „Stacyjkowo”, ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS-AG.263.264.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej, przygotowania i wydawania gorących posiłków (zupa + drugie danie) dla dzieci ze Świetlicy Środowiskowej „Stacyjkowo”, ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda. Szacowana liczba posiłków w czasie trwania umowy: 3 780 szt.
Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448), ustawy z dnia 14 marca 1985r. Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Dz.U. z 2024 r., poz.416), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545) oraz niniejszej specyfikacji.
Posiłki będą dostarczone i wydawane przez Wykonawcę w godzinach od 13.30 – 14.00 do Świetlicy Środowiskowej „Stacyjkowo”. Usługa gastronomiczna będzie świadczona w dni robocze.
Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z cateringu może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo będzie informować o ilości posiłków Wykonawcę w dniu usługi cateringowej do godz. 9.00. Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą, przy czym Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności uczestników, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy.
Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą być sporządzone w dniu podania i zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego.
Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych.
W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłek, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w przypadku ogłoszenia stanu epidemii będzie przestrzegać wszelkich zasad bezpieczeństwa zgodnych z reżimem sanitarnym.
Wykonawca pobiera i przechowuje próby pokarmowe do celów sanitarno – epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczanych posiłków, przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w każdym czasie bez wcześniejszego informowania o tym Wykonawcy. W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości co do jakości, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu pobranie próbek posiłków w celu ich zbadania, koszt takich badań ponosi Wykonawca. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Okres obowiązywania umowy od dnia 1 lipca 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66490,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66490,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66490,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411486410
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Opracowania dokumentacji technicznych
- "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- DEMONTAŻ I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami
- Usługa kompleksowej organizacji szkoleń na terenie województwa pomorskiego objętych wsparciem z KPO
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- "Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do SP 13 im. A.Fiedlera w Gorzowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.