eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33acff04-1228-4004-a0f9-9a7985ed9291

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118224/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 "Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych (catering w zakresie przyjęć zasiadanych i koktajlowych)"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej eZamawiający.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa”) oraz pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
2. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania:
1) przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania;
2) po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „W toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
3. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie przedmiotowego postępowania, w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie Zakupowej.
4. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Baza wiedzy” znajduje się „Instrukcja dla Wykonawcy” opisująca korzystanie z Platformy Zakupowej, do której Wykonawca powinien się stosować.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 11 Rozdziału X SWZ;
5.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej; https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
5.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
5.3. Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym);
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu;
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu za pośrednictwem zakładki „Oferty”.
5.5. Wszelką korespondencję kierowaną do Wykonawców, Zamawiający umieszcza na Platformie Zakupowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie sprawdzać i zapoznawać się z korespondencją umieszczoną na Platformie Zakupowej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
6. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.CO-4/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć zasiadanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie

55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
a) Kryterium nr 1 - Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 40 punktów;
b) Kryterium nr 2 – Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania (J) - waga kryterium 50 punktów;
c) Kryterium nr 3 – Wysokość marży na alkohol (M) - waga kryterium 10 punktów.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru,
w zakresie każdej części zamówienia oddzielnie:
L = C + J + M
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania”,
M – punkty uzyskane w kryterium „Wysokość marży na alkohol”.
3. Zamawiający informuje, że w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
5. Z Wykonawcami, których oferty uzyskały minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – „Walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania, jakość” w ramach w danej części zostanie zawarta umowa ramowa w tej części.
6. Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wszystkimi Wykonawcami dla poszczególnych części, których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostaną ocenione, jako najkorzystniejsze (w odpowiedniej kolejności) w oparciu o podane kryteria wyboru z zastrzeżeniem ust. 9 powyżej.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość marży na alkohol

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć koktajlowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie

55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
a) Kryterium nr 1 - Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 40 punktów;
b) Kryterium nr 2 – Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania (J) - waga kryterium 50 punktów;
c) Kryterium nr 3 – Wysokość marży na alkohol (M) - waga kryterium 10 punktów.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru,
w zakresie każdej części zamówienia oddzielnie:
L = C + J + M
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania”,
M – punkty uzyskane w kryterium „Wysokość marży na alkohol”.
3. Zamawiający informuje, że w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajdują zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
5. Z Wykonawcami, których oferty uzyskały minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – „Walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania, jakość” w ramach w danej części zostanie zawarta umowa ramowa w tej części.
6. Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wszystkimi Wykonawcami dla poszczególnych części, których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostaną ocenione, jako najkorzystniejsze (w odpowiedniej kolejności) w oparciu o podane kryteria wyboru z zastrzeżeniem ust. 9 powyżej.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość, walory estetyczne i smakowe potraw, atrakcyjność podania

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość marży na alkohol

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca powinien być wpisany do KRS lub CEiDG, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy posiadania wpisu do rejestru zakładów, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A.część I:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (na podstawie jednej lub dwóch umów, przy czym pod pojęciem umowy należy rozumieć każde zamówienie) w zakresie usług restauracyjnych lub cateringowych, świadczonych w ramach co najmniej dwustronnych spotkań rządowych lub państwowych o charakterze międzynarodowym, w których uczestniczyło odpowiednio minimum 30 i 70 uczestników, w tym brały udział co najmniej dwie z następujące osób: Prezydenci lub Głowy Państw lub Prezesi Rady Ministrów lub Ministrowie Spraw Zagranicznych lub Ambasadorzy lub Marszałkowie lub Wicemarszałkowie Sejmu lub Senatu lub Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący Parlamentów Państwowych.
Każde z zamówień musiało obejmować jednocześnie:
-przygotowanie następujących potraw z produktów Wykonawcy: przystawka, danie obiadowe (zupa lub danie główne), deser;
-serwis (odpowiednie przygotowanie stołu tj. nakrycia, dekoracji, zastawy stołowej i szkła);
-obsługę kelnerską i kucharską.
Łączna wartość dwóch zamówień musiała wynosić co najmniej 25 000 zł brutto.
Zamawiający nie wymaga, aby zamówienie musiało być zrealizowane w obiekcie Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powoływania się na realizację zamówień dotyczących spotkań w których uczestniczyły osoby niepełniące oficjalnych funkcji w chwili spotkania (np. byli ministrowie lub wiceministrowie lub byli premierzy itd. jak i na usługi o charakterze przyjęć nieoficjalnych np. uroczystości rodzinne).
B.część II:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zamówień (na podstawie jednej lub dwóch umów, przy czym pod pojęciem umowy należy rozumieć każde zamówienie) w zakresie usług restauracyjnych lub cateringowych o charakterze przyjęć koktajlowych, świadczonych w ramach spotkań rządowych lub państwowych o charakterze międzynarodowym, w których w każdym niezależnie uczestniczyło minimum 100 uczestników, w tym co przynajmniej jedna z wymienionych osób: Prezydenci lub Głowy Państw lub Prezesi Rady Ministrów lub Ministrowie Spraw Zagranicznych lub Ambasadorzy lub Dyplomaci lub Marszałkowie lub Wicemarszałkowie Sejmu lub Senatu lub Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący Parlamentów Państwowych.
Każde z zamówień musiało obejmować jednocześnie:
-przygotowanie przystawek o charakterze finger food z produktów Wykonawcy;
-serwis (odpowiednie przygotowanie stołów tj. nakrycia, dekoracji, zastawy stołowej i szkła);
-obsługę kelnerską i kucharską.
Łączna wartość dwóch zamówień musiała wynosić co najmniej 20 000 zł brutto.
Zamawiający nie wymaga, aby zamówienie musiało być zrealizowane w obiekcie Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powoływania się na realizację zamówień dotyczących spotkań w których uczestniczyły osoby niepełniące oficjalnych funkcji w chwili spotkania (np. byli ministrowie lub wiceministrowie lub byli premierzy itd. jak i na usługi o charakterze przyjęć nieoficjalnych np. uroczystości rodzinne).
C.Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy winni udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do wykonania zamówienia tj. dysponują:
W zakresie części I:
i. szefem kuchni zatrudnionym przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, bądź współpracującym z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), który:
-nadzorował przynajmniej jedną usługę, o której mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ;
-posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorze kuchni (w zakresie: opracowania menu, wyboru produktów i składników, sposobu przygotowania i podania każdego dania i nadzoru nad zespołem przygotowującym potrawy, rozdysponowania od kuchni do wydania obsłudze kelnerskiej potraw);
-swobodnie porozumiewa się w języku polskim;
-posiada obywatelstwo polskie;
-jest niekarany;
ii. minimum 10 kelnerami posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum dwóch usług polegających na obsłudze kelnerskiej spotkania, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ. Każda obsługa kelnerska musiała obejmować podawanie bezpośrednie posiłków do stołu podczas spotkań. Wszystkie ww. osoby powinny mieć obywatelstwo polskie, być niekarane i swobodnie porozumiewać się w języku polskim. Ponadto minimum 4 kelnerów musi spełniać warunek porozumiewania się w języku angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym;
iii. menadżerem posiadającym doświadczenie w organizacji co najmniej dwóch spotkań, o których mowa w warunku określonym w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. A (cz. I) SWZ. Każda organizacja spotkania musiała obejmować bezpośredni nadzór nad przygotowaniem sali tj. m.in.: nakrywanie stołów, nadzór nad organizacją pracy personelu kucharskiego, personelu pomocniczego oraz kelnerskiego, nadzór nad rozdawaniem posiłków przez kelnerów dla wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu. Ponadto wskazana osoba powinna posiadać obywatelstwo polskie, porozumiewać się swobodnie w języku polskim i w języku angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym oraz być niekarana.
W zakresie części II:
i. szefem kuchni zatrudnionym przez Wykonawcę, bądź współpracującym z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), który:
-nadzorował przynajmniej jedną usługę, o której mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz.II) SWZ:
-posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorze kuchni (w zakresie: opracowania menu, wyboru produktów i składników, sposobu przygotowania i podania każdego dania i nadzoru nad zespołem przygotowującym potrawy, rozdysponowania od kuchni do wydania obsłudze kelnerskiej potraw);
-swobodnie porozumiewa się w języku polskim;
-posiada obywatelstwo polskie;
-jest niekarany;
ii. minimum 10 kelnerami - posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum dwóch usług polegających na obsłudze kelnerskiej spotkania, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz. II), podczas której wskazana osoba bezpośrednio podawała pozycje z menu. Wszystkie ww. osoby powinny mieć obywatelstwo polskie oraz być niekarane i swobodnie porozumiewać się w języku polskim. Ponadto, minimum 4 kelnerów musi spełniać warunek swobodnego porozumiewania się w języku angielskim, co najmniej na poziomie komunikatywnym;
iii. menadżerem, posiadającym doświadczenie w organizacji co najmniej dwóch spotkań, o których mowa w warunku określonym w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. B (cz. II) SWZ. Każda organizacja spotkania musiała obejmować bezpośredni nadzór nad przygotowaniem sali tj. m.in.: nakrywanie stołów, nadzór nad organizacją pracy personelu kucharskiego, personelu pomocniczego oraz kelnerskiego, nadzór nad rozdawaniem posiłków przez kelnerów dla wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu. Ponadto wskazana osoba powinna posiadać obywatelstwo polskie, porozumiewać się swobodnie w języku polskim i w języku angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym oraz być niekarana.
D.Tylko części I:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się dysponowaniem odpowiednim lokalem – restauracją (z możliwością produkcji gastronomicznej – pełne zaplecze kuchenne) na terenie m.st. Warszawy w dzielnicy: Śródmieście lub Mokotów lub Wola lub Ochota lub Żoliborz, który wskaże w wykazie, którego wzór stanowi zał. nr 8 do SWZ.

Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ;
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (chyba że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego Wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3), 4), 6) ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1), 7), 8) oraz 10) ustawy Pzp wg Załącznika nr 12 do SWZ.

Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) decyzji w sprawie zatwierdzenia zakładu lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 lub 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby uczestników obejmującej usługę, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w tym punkcie, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wykaz potwierdzający dysponowanie lokalem w zakresie części I przedmiotowego zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ).

Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VII SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 1a lub Załącznika nr 1b do SWZ, w zależności od tego, na którą część składana jest oferta, zawierających wszystkie wskazane w nich informacje i oświadczenia.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji umowy ramowej, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy);
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ), w którym wskazują, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy oraz pełnomocnictwo, w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej.

Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zawarcie umowy ramowej (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie umowy ramowej wskazują w oświadczeniu zgodnym z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 11 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie powinno zostać złożone wraz z ofertą.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej kluczowych zadań zamówienia dotyczących:
1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;
2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy ramowej w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy ramowej, stanowiących Załącznik nr 10a i 10b do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-10 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/215969/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Zamawiający zawrze umowę ramową tylko z tymi Wykonawcami, którzy uzyskali minimum 40 punktów w zakresie kryterium nr 2 – Jakość, walory smakowe i estetyczne potraw, atrakcyjność podania. Oferta, która nie otrzyma wymaganej liczby punktów w zakresie kryterium nr 2, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Wartością Umowy ramowej będzie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
a) 526 264,00 zł netto + VAT tj. brutto 585 544,92 zł - w zakresie części I;
b) 721 280,00 zł netto + VAT tj. brutto 799 910,40 zł - w zakresie części II.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.