Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122451/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00130435/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00135208/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00258182/01 - Wynik z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f0d5b8c-b996-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0d5b8c-b996-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wykonanie tłumaczeń tekstowych i ustnych dla UMK w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 448764,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku”.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie tłumaczeń pisemnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zawarte umowy wraz z załącznikami.
Uwaga! Zamawiający w pkt 3.2. SWZ poinformował że poszczególne wydziały Urzędu Miasta Krakowa (wskazane w załączniku 7A do SWZ) będą podpisywały odrębne umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.5.5.) Wartość części: 420861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku”2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie tłumaczeń ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zawarte umowy z załącznikami.
Uwaga! Zamawiający w pkt 3.2. SWZ poinformował że poszczególne wydziały Urzędu Miasta Krakowa (wskazane w załączniku 7B do SWZ) będą podpisywały odrębne umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.5.5.) Wartość części: 27902,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IURIDICO Legal & Financial Translations Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221533389
7.3.3) Ulica: ul. Biała 1B
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-435
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IURIDICO LEGAL & FINANCIAL TRANSLATIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IURIDICO LEGAL & FINANCIAL TRANSLATIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. W niniejszej części zamówienia zwartych zostało 13 umów (dnia 20.06.2023 r.) o łącznej wartości 235 300,00 zł brutto, w tym:
- Biuro Przejmowania Mienia i Rewindykacji (MR) - nr umowy: W/I/1636/MR/3/2023 - wartość maksymalna umowy - 6 000,00 zł brutto;
- Kancelaria Rady Miasta Krakowa (BR) - nr umowy: W/I/1599/BR/13/2023 - wartość maksymalna umowy - 3 000,00 zł brutto;
- Krakowskie Centrum Świadczeń (SO) - nr umowy: W/I/1695/SO/2/2023 - wartość maksymalna umowy - 6 000,00 zł brutto;
- Urząd Stanu Cywilnego (SC) - nr umowy: W/I/1637/SC/10/2023 - wartość maksymalna umowy - 1 000,00 zł brutto;
- Wydział Budżetu Miasta (BM) - nr umowy: W/I/1615/BM/5/2023 - wartość maksymalna umowy - 15 000,00 zł brutto;
- Wydział ds. Jakości Powietrza (JP) - nr umowy: W/I/1774/JP/4/2023 - wartość maksymalna umowy - 2 500,00 zł brutto;
- Wydział Ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI) - nr umowy: W/I/1581/PI/41/2023 - wartość maksymalna umowy - 15 300,00 zł brutto;
- Wydział Ds. Turystyki (WT) - nr umowy: W/I/1747/WT/20/2023 - wartość maksymalna umowy - 120 000,00 zł brutto;
- Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (KM) - nr umowy: W/I/1711/KM/4/2023 - wartość maksymalna umowy - 10 000,00 zł brutto;
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu (GK) - nr umowy: W/I/1696/GK/17/2023 - wartość maksymalna umowy - 10 500,00 zł brutto;
- Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego (KD) - nr umowy: W/I/1689/KD/181/2023 - wartość maksymalna umowy - 7 000,00 zł brutto;
- Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia (SZ) - nr umowy: W/I/1697/SZ/711/2023 - wartość maksymalna umowy - 35 000,00 zł brutto;
- Wydział Strategii, Planowania i Monitorowania Inwestycji (SI) - nr umowy: W/I/1652/SI/2/2023 - wartość maksymalna umowy - 4 000,00 zł brutto.
2. W sekcji VI pkt 6.2), 6.3) i 6.4) ogłoszenia Zamawiający wskazał łączną maksymalną wartość umów zawartych dla tej
części zamówienia w każdej z ww. pozycji. Szczegółowe informacje dotyczące zaoferowanych przez Wykonawców cen za
poszczególne usługi tłumaczeń zostały określone w pliku pn. "Informacja z otwarcia ofert" udostępnionym na stronie
internetowej postępowania.
3. W sekcji VIII pkt 8.2) ogłoszenia Zamawiający wskazał łączną maksymalną wartość umów zawartych dla tej części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa żywienia pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 139.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego wraz z mobilnym stojakiem dla potrzeb Wydziału Biologii UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future"
- KR-01/07/25, Zakup wsparcia dla posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej Quantum Scalar i3 dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- (DFP.271.94.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie tłumaczeń pisemnych dokumentów/tekstów oraz weryfikacji przetłumaczonych dokumentów/tekstów.
- Zakup usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby szkolenia kaskadowego i międzynarodowych warsztatów eksperckich, finansowanych ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- Opracowanie projektu linii wyprowadzenia mocy elektrowni wodnej "Malczyce" do Stacji GPZ w Środzie Śląskiej wraz z uzupełniającymi pomiarami geodezyjnymi liniowymi do celów projektowych.
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.