eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f0d5b8c-b996-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0d5b8c-b996-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094457/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Wykonanie tłumaczeń tekstowych i ustnych dla UMK w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 448764,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie tłumaczeń pisemnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zawarte umowy wraz z załącznikami.
Uwaga! Zamawiający w pkt 3.2. SWZ poinformował że poszczególne wydziały Urzędu Miasta Krakowa (wskazane w załączniku 7A do SWZ) będą podpisywały odrębne umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

4.5.5.) Wartość części: 420861,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku”
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie tłumaczeń ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zawarte umowy z załącznikami.
Uwaga! Zamawiający w pkt 3.2. SWZ poinformował że poszczególne wydziały Urzędu Miasta Krakowa (wskazane w załączniku 7B do SWZ) będą podpisywały odrębne umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

4.5.5.) Wartość części: 27902,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IURIDICO Legal & Financial Translations Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221533389

7.3.3) Ulica: ul. Biała 1B

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-435

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uwaga!
1. W niniejszej części zamówienia zwartych zostało 13 umów (dnia 20.06.2023 r.) o łącznej wartości 235 300,00 zł brutto, w tym:
- Biuro Przejmowania Mienia i Rewindykacji (MR) - nr umowy: W/I/1636/MR/3/2023 - wartość maksymalna umowy - 6 000,00 zł brutto;
- Kancelaria Rady Miasta Krakowa (BR) - nr umowy: W/I/1599/BR/13/2023 - wartość maksymalna umowy - 3 000,00 zł brutto;
- Krakowskie Centrum Świadczeń (SO) - nr umowy: W/I/1695/SO/2/2023 - wartość maksymalna umowy - 6 000,00 zł brutto;
- Urząd Stanu Cywilnego (SC) - nr umowy: W/I/1637/SC/10/2023 - wartość maksymalna umowy - 1 000,00 zł brutto;
- Wydział Budżetu Miasta (BM) - nr umowy: W/I/1615/BM/5/2023 - wartość maksymalna umowy - 15 000,00 zł brutto;
- Wydział ds. Jakości Powietrza (JP) - nr umowy: W/I/1774/JP/4/2023 - wartość maksymalna umowy - 2 500,00 zł brutto;
- Wydział Ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI) - nr umowy: W/I/1581/PI/41/2023 - wartość maksymalna umowy - 15 300,00 zł brutto;
- Wydział Ds. Turystyki (WT) - nr umowy: W/I/1747/WT/20/2023 - wartość maksymalna umowy - 120 000,00 zł brutto;
- Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (KM) - nr umowy: W/I/1711/KM/4/2023 - wartość maksymalna umowy - 10 000,00 zł brutto;
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu (GK) - nr umowy: W/I/1696/GK/17/2023 - wartość maksymalna umowy - 10 500,00 zł brutto;
- Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego (KD) - nr umowy: W/I/1689/KD/181/2023 - wartość maksymalna umowy - 7 000,00 zł brutto;
- Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia (SZ) - nr umowy: W/I/1697/SZ/711/2023 - wartość maksymalna umowy - 35 000,00 zł brutto;
- Wydział Strategii, Planowania i Monitorowania Inwestycji (SI) - nr umowy: W/I/1652/SI/2/2023 - wartość maksymalna umowy - 4 000,00 zł brutto.
2. W sekcji VI pkt 6.2), 6.3) i 6.4) ogłoszenia Zamawiający wskazał łączną maksymalną wartość umów zawartych dla tej
części zamówienia w każdej z ww. pozycji. Szczegółowe informacje dotyczące zaoferowanych przez Wykonawców cen za
poszczególne usługi tłumaczeń zostały określone w pliku pn. "Informacja z otwarcia ofert" udostępnionym na stronie
internetowej postępowania.
3. W sekcji VIII pkt 8.2) ogłoszenia Zamawiający wskazał łączną maksymalną wartość umów zawartych dla tej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.