eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówWykon. robót bud. w zakresie zad. pn. ,,Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psychiatr. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w SP w Brzozowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykon. robót bud. w zakresie zad. pn. ,,Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psychiatr. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w SP w Brzozowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. J. Bielawskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 43 09 587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.telesz@szpital-brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef419b32-59b1-4395-a42e-9ba3b814e173

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykon. robót bud. w zakresie zad. pn. ,,Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psychiatr. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w SP w Brzozowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef419b32-59b1-4395-a42e-9ba3b814e173

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054688/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa Pawilonu D

1.1.3 Przebudowa Pawilonu J

1.1.5 Przebudowa parkingu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna”2 programu regionalnego: „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZSPOO.SZP3810/55/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:

Modernizacja pomieszczeń na I piętrze Pawilonu „D”,


Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ w formacie ZIP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 536585,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:

Remont pomieszczeń na I piętrze Pawilonu „J”,

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikami do SWZ w formacie ZIP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 700975,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:
Budowa 10 miejsc postojowych dla samochodów osób z niepełnosprawnościami przy Pawilonie „F”.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ w formacie ZIP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.5.) Wartość części: 118699,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w w/w zakresie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zgodnie z treścią SWZ termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upływał w dniu: 06.06.2025 r. o godzinie: 10:00.
Zamawiający, w celu pozyskania dodatkowego czasu niezbędnego do przygotowania odpowiedzi na pytania, w dniu: 05.06.2025 r. ok. godz.: 9:00 przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia przedłużające termin składania i otwarcia ofert do dnia: 11.06.2025 r.
Na skutek awarii platformy e-Zamówienia polegającej na braku możliwości publikowania ogłoszeń, powyższe ogłoszenie nie zostało opublikowane przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przed upływem terminu składania ofert, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania pismo informujące o próbie przedłużenia terminu składania ofert w celu przygotowania odpowiedzi na pytania. Informując jednocześnie o braku technicznej możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
Funkcjonalność platformy w zakresie publikacji ogłoszeń została przywrócona w dniu: 06.06.2025 r. w późnych godzinach popołudniowych, co skutkowało publikacją ogłoszenia oraz automatycznym przedłużeniem terminu składania ofert poprzez platformę po upływie terminu składania ofert, co jest niedopuszczalne na gruncie przepisów ustawy Pzp.

Postępowanie obarczone jest niemożliwymi do usunięcia wadami powstałymi w wyniku awarii platformy e-Zamówienia polegającymi na:

1. Nieudzieleniu odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w terminie (z powodu braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert), skutkiem czego nastąpiło naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp.
Przy czym należy tutaj zaznaczyć, że przedmiotem złożonych w niniejszym postępowaniu pytań było między innymi wskazanie rozbieżności w dokumentacji projektowej oraz prośba o doprecyzowanie wymaganych parametrów materiałów budowlanych, więc miały one istotny wpływ na prawidłowe przygotowanie oferty.
Nieudzielenie odpowiedzi na pytania naruszyło zasadę konkurencyjności i równego traktowania. Część Wykonawców wstrzymała się ze złożeniem oferty do czasu zapoznania się z odpowiedziami na pytania.
2. Opublikowaniu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz automatycznym przedłużeniu terminu składania ofert, przez platformę e-Zamówienia po upływie terminu składania ofert. Nastąpiło dopuszczenie składania ofert poprzez platformę po upływie terminu składania ofert i po dokonaniu czynności otwarcia ofert.

W świetle w/w okoliczności należy uznać, że stwierdzone wady postępowania są istotne. Powodują naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp oraz zasad określonych w art. 16 ustawy Pzp, a zwłaszcza:
• zasady zachowania uczciwej konkurencji,
• zasady równego traktowania wykonawców,
• oraz zasady przejrzystości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710643,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773881,56 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w w/w zakresie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zgodnie z treścią SWZ termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upływał w dniu: 06.06.2025 r. o godzinie: 10:00.
Zamawiający, w celu pozyskania dodatkowego czasu niezbędnego do przygotowania odpowiedzi na pytania, w dniu: 05.06.2025 r. ok. godz.: 9:00 przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia przedłużające termin składania i otwarcia ofert do dnia: 11.06.2025 r.
Na skutek awarii platformy e-Zamówienia polegającej na braku możliwości publikowania ogłoszeń, powyższe ogłoszenie nie zostało opublikowane przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przed upływem terminu składania ofert, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania pismo informujące o próbie przedłużenia terminu składania ofert w celu przygotowania odpowiedzi na pytania. Informując jednocześnie o braku technicznej możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
Funkcjonalność platformy w zakresie publikacji ogłoszeń została przywrócona w dniu: 06.06.2025 r. w późnych godzinach popołudniowych, co skutkowało publikacją ogłoszenia oraz automatycznym przedłużeniem terminu składania ofert poprzez platformę po upływie terminu składania ofert, co jest niedopuszczalne na gruncie przepisów ustawy Pzp.

Postępowanie obarczone jest niemożliwymi do usunięcia wadami powstałymi w wyniku awarii platformy e-Zamówienia polegającymi na:

1. Nieudzieleniu odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w terminie (z powodu braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert), skutkiem czego nastąpiło naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp.
Przy czym należy tutaj zaznaczyć, że przedmiotem złożonych w niniejszym postępowaniu pytań było między innymi wskazanie rozbieżności w dokumentacji projektowej oraz prośba o doprecyzowanie wymaganych parametrów materiałów budowlanych, więc miały one istotny wpływ na prawidłowe przygotowanie oferty.
Nieudzielenie odpowiedzi na pytania naruszyło zasadę konkurencyjności i równego traktowania. Część Wykonawców wstrzymała się ze złożeniem oferty do czasu zapoznania się z odpowiedziami na pytania.
2. Opublikowaniu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz automatycznym przedłużeniu terminu składania ofert, przez platformę e-Zamówienia po upływie terminu składania ofert. Nastąpiło dopuszczenie składania ofert poprzez platformę po upływie terminu składania ofert i po dokonaniu czynności otwarcia ofert.

W świetle w/w okoliczności należy uznać, że stwierdzone wady postępowania są istotne. Powodują naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp oraz zasad określonych w art. 16 ustawy Pzp, a zwłaszcza:
• zasady zachowania uczciwej konkurencji,
• zasady równego traktowania wykonawców,
• oraz zasady przejrzystości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044895,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082602,56 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania w zakresie części nr 3 przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: „ Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…..”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 146.000,00 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę: Freemont Sp. z o.o. wynosi: 348.454,40 zł brutto. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348454,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348454,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.