Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykon. robót bud. w zakresie zad. inwest. pn. " Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psych. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w Sz.S .w Brzozowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. J. Bielawskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 09 587
1.5.8.) Numer faksu: 13 4309587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.telesz@szpital-brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykon. robót bud. w zakresie zad. inwest. pn. " Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psych. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w Sz.S .w Brzozowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-968884a6-6ba6-4912-b59c-71acbf7fddb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054688/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Pawilonu D
1.1.3 Przebudowa Pawilonu J
1.1.5 Przebudowa parkingu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna”2 programu regionalnego: „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-968884a6-6ba6-4912-b59c-71acbf7fddb03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: -przy użyciu strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-968884a6-6ba6-4912-b59c-71acbf7fddb0 - dotyczy złożenia oferty wraz
z dokumentami składanymi wraz z ofertą przetargową, zamieszczenia SWZ wraz z załącznikami, ogłoszeń, zmian ogłoszeń, udzielania odpowiedzi na pytania, modyfikacji SWZ, zawiadomień o wyniku postępowania, itp.
- przy użyciu poczty elektronicznej e-mail: tomasz.telesz@szpital-brzozow.pl w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, wezwanie do wyjaśnień odnośnie treści złożonej oferty/rażąco niskiej ceny, składanie wyjaśnień, wzywanie do złożenia/uzupełnienia dokumentów, składanie/uzupełnianie dokumentów, zawiadamianie o poprawieniu omyłek rachunkowych/innych omyłek, itp.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji został opisany wpunkcie powyżej.
Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych : pdf,
.doc, .docx,.rtf,.xps,.odt. opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZSPOO.SZP.3810.66.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług
psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności
publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:
Modernizacja pomieszczeń na I piętrze Pawilonu „D”,
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ w formacie ZIP
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:
Remont pomieszczeń na I piętrze Pawilonu „J”,
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikami do SWZ w formacie ZIP (który stanowi załącznik nr 11 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Wzrost dostępności infrastruktury ambulatoryjnych usług psychiatrycznych i rehabilitacyjnych dla osób o szczególnych potrzebach, poprzez dostosowanie 4 budynków użyteczności publicznej w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie” w zakresie:
Budowa 10 miejsc postojowych dla samochodów osób z niepełnosprawnościami przy Pawilonie „F”.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja projektowa
oraz STWiORB zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ w formacie ZIP
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
-sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na kwotę minimum:
- 500.000,00 zł brutto w zakresie części nr 1,
- 700.000,00 zł brutto w zakresie części nr 2,
- 100.000,00 zł brutto w zakresie części nr 3,
-zdolność techniczna lub zawodowa:
A. Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie tzn:
W zakresie części nr 1 przedmiotu zamówienia:
Wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w ostatnich 5-ciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto, w zakres której
wchodziły roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie, remoncie, budowie bądź zmianie
sposobu użytkowania budynku (zakończona i odebrana, zgodnie z przepisami prawa budowlanego), wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W zakresie części nr 2 przedmiotu zamówienia:
Wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w ostatnich 5-ciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN brutto, w zakres której
wchodziły roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie, remoncie, budowie bądź zmianie
sposobu użytkowania budynku (zakończona i odebrana, zgodnie z przepisami prawa budowlanego), wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W zakresie części nr 3 przedmiotu zamówienia:
Wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w ostatnich 5-ciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto, w zakres której
wchodziły roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie, remoncie, budowie bądź zmianie
sposobu użytkowania budynku, budowie parkingu (zakończona i odebrana, zgodnie z przepisami prawa budowlanego), wraz
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
B. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
W zakresie części nr 1 i 2 przedmiotu zamówienia:
• Kierownik budowy osoba posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 682 t.j. z późn. zm.) i
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 t.j.) w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy
wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie
zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy przez ten okres;
• Kierownik robót branży elektrycznej – posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub
odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych albo kierownik budowy przez ten
okres;
• Kierownik robót instalacji sanitarnych - posiadający kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót
W zakresie części nr 3 przedmiotu zamówienia:
• Kierownik budowy - osoba posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 682 t.j. z późn. zm.) i
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 t.j.) w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy
wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie
zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy przez ten okres;
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
W zakresie części nr 1 i 2:
• Kierownik budowy osoba posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 682 t.j. z późn. zm.) i
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 t.j.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich
uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem
zamówienia, oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy
przez ten okres;
• Kierownik robót branży elektrycznej – posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im
zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 5 letnie
doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych albo kierownik budowy przez ten okres;
• Kierownik robót instalacji sanitarnych - posiadający kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez
ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót
sanitarnych albo kierownika budowy przez ten okres.
W zakresie części nr 3:
• Kierownik budowy osoba posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 682 t.j. z późn. zm.) i
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 t.j.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich
uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem
zamówienia, oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy
przez ten okres;
2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ( opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ) na sumę nie mniejszą niż:
- 500.000,00 zł brutto w zakresie części nr 1,
- 700.000,00 zł brutto w zakresie części nr 2,
- 100.000,00 zł brutto w zakresie części nr 3,
3. Wykaz robót budowlanych wraz z dowodami określającymi, że zostały wykonane należycie.
Szczegółowe wymagania określone zostały w punkcie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu-powyżej.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Katalog dokumentów określony jest w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:- w zakresie części nr 1: 8.000,00 PLN,
- w zakresie części nr 2: 10.000,00 PLN,
- w zakresie części nr 3: 1.500,00 PLN
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium
albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego tj.:
44 1240 1792 1111 0010 9617 3070
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania
ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4, wykonawca przekazuje
zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Katalog dopuszczonych zmian zawiera załącznik nr 10 do SWZ- wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-968884a6-6ba6-4912-b59c-71acbf7fddb0
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Wykon. robót bud. w zakresie zad. inwest. pn. " Wzrost dostępn. infrastr. ambulat. usług psych. i rehabilit. dla osób o szczególn. potrzebach, poprzez dostosow. 4 bud. użyt. publ. w Sz.S .w Brzozowie
- Dostawa warzyw i owoców oraz pieczywa (62)
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu "Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół nr 1 w Przysietnicy".
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.