eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dde7af99-2beb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy opału do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374784,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Węgiel kamienny: orzech, gatunek I wg PN, o granulacji: 40-80 mm, o kaloryczności: powyżej 26 000 kJ/kg, wilgotność: maksymalnie 10%, w ilości 175 ton
Lokalizacja dostaw:
a) Biblioteka Publiczna w Purdzie – Purda 12, 11-030 Purda – 40 ton
b) Była szkoła Marcinkowo – Marcinkowo 23/1, 23/2, 11-030 Purda – 50 ton
c) Była szkoła Nowa Kaletka – Nowa Kaletka 26, 10-687 Olsztyn – 35 ton
d) Ochotnicza Straż Pożarna w Purdzie – Purda 12B, 11-030 Purda – 25 ton
e) Posterunek Policji w Purdzie, Purda 96A / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Purdzie, Purda 96B, 11-030 Purda – 25 ton
2)Ekogroszek o kaloryczności: powyżej 27 000 kJ/kg, granulacja: 5-25 mm, zawartość popiołu: maksymalnie 10%, zawartość siarki: poniżej 1.0%, wilgotność maksymalnie 10%, w ilości 140 ton
Lokalizacja dostaw:
a) Szkoła Podstawowa Szczęsne – Szczęsne 5, 10-687 Olsztyn – 25 ton
b) Hala sportowa w Marcinkowie – 25 ton – w przypadku Hali sportowej w Marcinkowie, dostawa odbywać się będzie w workach o pojemności 25 kg
c) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Purdzie – Purda 23, 11-030 Purda – 90 ton
3)Pellet drzewny o kaloryczności: powyżej 19 000 kJ/kg, wilgotność: maksymalnie 10%, zawartość siarki: maksymalnie 0,08%, zawartość popiołu: nie większa niż 0,7%, długość: 1 – 3 mm, średnica: 6 mm, w ilości 130 ton
Dostawa workowa w workach 15 kg.
Lokalizacja dostawy:
a) Zespół Szkolno – Przedszkolny Butryny – Butryny 1A, 10-687 Olsztyn – 35 ton
b) Szkoła Podstawowa Szczęsne – Szczęsne 5, 10-687 Olsztyn – 25 ton
c) Ośrodek Zdrowia Butryny – Butryny 15, 10-687 Olsztyn – 25 ton
d) Gminny Ośrodek Kultury w Purdzie – Purda 12A, 11-030 Purda – 20 ton
e) Referat Gospodarki Komunalnej w Purdzie – Purda 19a, 11-030 Purda – 25 ton
Pellet drzewny – obowiązek przedstawienia certyfikatu A1.
Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny:
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia.

Dostawy opału odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach od 2 do 6 ton jednorazowo jedna dostawa do każdej jednostki i terminach określonych przez Zamawiającego.
Transport powinien odbywać się pojazdami o ładowności:
- węgiel max do 6 ton,
- pellet i ekogorszek max do 4 ton.
Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy, a rozładunek odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 15.00. Rozładunek dostarczonego opału po stronie Wykonawcy.
Wymagania sprzętowe: platforma załadowcza lub dźwig HDS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03413000-8 - Drewno opałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe AGMAR Mariusz Forfa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390517251

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Stawiguda

7.3.5) Kod pocztowy: 11-034

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie w formie ryczałtowej odpowiednio:
Łączna cena brutto z tytułu dostarczenia przedmiotu Umowy, wynosi 719 700,00 złotych (słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy siedemset złotych 00/100) w tym:

1) cena brutto za jedną tonę węgla kamiennego wynosi 1 688,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt osiem złotych 00/100);
2) cena brutto za jedną tonę ekogroszku wynosi 1 740,00 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści złotych 00/100);
3) cena brutto za jedną tonę pelletu wynosi 1 390,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100);

2. Cena, o której mowa w ust. 1, wyczerpuje wszelkie roszczenia finansowe Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy.
3. Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy, jest uzależnione od rzeczywistej ilości zakupionego opału.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.